Zondagavond om 21:00 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef marcodej het volgende:
Je zal Martijn nu maar op bezoek krijgen...
Dan ben je toch geschift als je dán gaat bellen?quote:
Ik denk dat een overval met een 2 TV camera's en horen dat je 1 miljoen hebt gewonnen een goede reden is om totaal dicht te klappenquote:
Ook de schrik denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef shinydiscoball het volgende:
En toch vind ik dat mensen vaak zo lauwtjes reageren. Of is dat de camera? Ik zou van m'n stokkie gaan denk ik
Ja, maar in de studio zou ik toch wel even staan springenquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ook de schrik denk ik.
Er stormen opeens 3 a 4 man je huiskamer in.
5 miljoen in koffer, 1 miljoen dealquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef -J-D- het volgende:
Kan iemand het even samenvatten voor me? Heb iets gemist zie ik.
Not badquote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
5 miljoen in koffer, 1 miljoen deal
Iemand thuis wint dan ook 1 miljoen
Volgens mij is het totale rust (zoals deze kandidaten) of totale hysterie.quote:Op zondag 4 april 2010 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar in de studio zou ik toch wel even staan springen
De Postcode Loterij is filthy rich.quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze meteen die show opdoeken, want twee keer 5 miljoen er uit, trekt de Postcode Loterij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |