Je mist zelfs nog een stap, tussen 115.000 en 12.000 zat nog een bod van 26.000quote:Op maandag 26 april 2010 00:27 schreef Stefan het volgende:
Eerst al niet op de knop drukken bij 100.000 euro, zowel zij als die student, dan ook nog eens 266.000 laten gaan omdat zoon het zegt, zegt zoon ook pak 21, zit daar 5 miljoen inDan toch nog bod van 115.000, ook niet, daarna 5 ton eruit, en hop, 12.000 euro. Geweldig!
quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ach, ze is "met niks gekomen". Zo kun je die zoon inderdaad wel omschrijven.![]()
mediacourant.nlquote:Het RTL 4-programma Miljoenenjacht met Linda de Mol krijgt een nieuw decor. Ook worden er een aantal nieuwe spellen toegevoegd an de tv-show van de Postcode Loterij. Dat heeft RTL 4 maandag laten weten. De nieuwe serie afleveringen van Miljoenenjacht gaat zondagavond in première. “De succesvolle RTL 4-spelshow is dit seizoen nog spannender door nieuwe spelelementen, waarbij parate kennis en snel reageren allesbepalend zijn“, aldus een woordvoerster van RTL.
Nieuw dit seizoen is dat de wijk waar de finalist van Miljoenenjacht woont, hetzelfde bedrag wint als de finalist zelf. “De wijkgenoten dingen dus automatisch mee naar een geldbedrag dat kan variëren van 1 eurocent tot 5 miljoen euro en zij mogen dit naar rato verdelen.”
De 500 kandidaten die in Miljoenenjacht strijden om een finaleplaats zijn voortaan afkomstig uit tien wijken uit het hele land. “Elke afzonderlijke wijk vertegenwoordigt een postcodegebied in Nederland. In vier spannende spelrondes wordt uiteindelijk één finalist geselecteerd.”
Miljoenenjacht is zondag om 21.30 uur te zien op RTL 4.
quote:
Net boven Enschedequote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef ry4life het volgende:
/offtopic
Waar ligt Oldenzaal, eigenlijk?
Geen idee, maar het gaat behoorlijk oneerlijk zoquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
Waarom moet alles nieuwe stijl tegenwoordig?
Het gaat uiteindelijk alleen maar om de koffers, dit kunnen ze net zo goed niet uitzendenquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit duurt ook veel te lang allemaal
Gelukkig liep De Pappenheimers uit, ik had het begin gemist...quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit duurt ook veel te lang allemaal
Kun je prima bij het station zetten, neemt geen hond meequote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk, zo'n fiets vol met reclame
Ik zie ze echt zo vaak in de stad, het lijkt wel alsof iedereen zo'n ding heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk, zo'n fiets vol met reclame
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je prima bij het station zetten, neemt geen hond mee
Was me ook al opgevallen jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
De jongens van Linda hangen er goef bij trouwens
Ik weet dat die van Heidi Hanz en Franz heten en die van Georgina Jopen zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je prima bij het station zetten, neemt geen hond mee
De jongens van Linda hangen er goef bij trouwens
Gezien de leeftijd zal het wel kloppen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
Camilla Parkinson![]()
En da's nog goed ook
Voor een confectie chauffeur is dit veul manquote:
Dat was ook mijn gedachtequote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een gele dildo was..
Die heeft over een paar jaar een pittig vlot kapsel en kledingmaat 48quote:
Zielig??? Hij is er zelf bij hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze is ook nog maar net 24
Zo zielig voor Robin
quote:
Dat is nog triester zelfsquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zielig??? Hij is er zelf bij hoor
idd, van die gasten die het koffertje al openmaakten voordat ze het bedrag verteldenquote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
Nu wel chicks in beeld, maar die stuntelende mensen was veel leuker...
Krijgt ze de inhoud MAX 50kquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Karelhoi het volgende:
Ik schakel net in, wat gebeurt er als geertrui aan de bel slingert?:p
Dan moeten ze d'r melkenquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Karelhoi het volgende:
Ik schakel net in, wat gebeurt er als geertrui aan de bel slingert?:p
Nee dom.quote:
Alsof je slim moet zijn bij een gokspelquote:
Ja, maar ze had veel eerder moeten bellen. Ze had 4x 50 k kunnen hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |