jij deed er zo lang over.. dus ik dacht dat je het niet door had.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef Minifan het volgende:
Hadden jullie afgesproken dat Dottey een nieuw topic zou maken, ik had de lapo dus ik heb ook een nieuwe gemaakt
Ow, jawel hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij deed er zo lang over.. dus ik dacht dat je het niet door had.
dezequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Minifan het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor
Maare, welke blijft open?
Okequote:
Die is wel lastig, of niet?quote:
eh, neequote:
Ik doe pas morgenavond ofzo weer mee dus grijp je kansquote:Ik ga trouwens weer eens beter mijn best doen.. want HaJee loopt alweer veel te ver voorop
Niet iedereen is zo snel als jijquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij deed er zo lang over.. dus ik dacht dat je het niet door had.
Maar ik was nog wel snellerquote:
wie was battleposter van vorige ronde?quote:
Het duurde zo lang.. daarom startte ik der maar mee..quote:
wie zeurt er nou?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef BillsGate het volgende:
...cannot.,.resist...the...cuteness...
Even terugkomend; overdrijven is ook wel een vak zeg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:55 schreef HaJee het volgende:
Mijn stem gaat naar 1.
En als ik battleposter was geweest had nummer 2 er waarschijnlijk niet tussengestaan. Sla gewoon een ronde over als je nix fatsoenlijks kunt bedenken.
ja vertel dan ook even waarom ik niet mocht zoenen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even terugkomend; overdrijven is ook wel een vak zeg.niet zo overdreven man. Doe even luchtig. Het was nog een heel werk, had dus wel wat fatsoenlijks bedacht. Als je op de details let, zie je dat er naambordjes zijn, het kerven in het bankje, de achergrond (boekenkast). Kom op zeg.
Moet zeggen dat je alles keurig hebt gemaakt, wat dat betreft was het een prima creatiequote:Even terugkomend; overdrijven is ook wel een vak zeg. niet zo overdreven man. Doe even luchtig. Het was nog een heel werk, had dus wel wat fatsoenlijks bedacht. Als je op de details let, zie je dat er naambordjes zijn, het kerven in het bankje, de achergrond (boekenkast). Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef BillsGate het volgende:
1. Mij mag je altijd zoenen![]()
2.
[ afbeelding ]
ohw zo bedoel ik het niet...quote:
ow okequote:
Famillieverplichtingen op pasenquote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk familieverplichtingen..
quote:Op zondag 4 april 2010 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
Bij nader inzien vind ik Knoflooktenen wel grappig gevonden.
snoeperd!quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef shadowflash het volgende:
Zwei , en ik ben kotsmisselijk van de chocola
*bitchslapped mezelf *quote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja maar mn grootste snoepje dat ben jij hoor![]()
![]()
hihihihihihihihihiiiiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Hoeveel heb je nu?quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef HaJee het volgende:
Doe de deadline maar eens naar 00.00 i.v.m. weinig deelname tot nu....
Heb er nu toch ineens al 3 binnen, Neroje is nog bezig en ben zelf bezig. Genoeg voor een battlepost. Hou het nu wel op 00.00 uur.quote:
Doe maarquote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er nu toch ineens al 3 binnen, Neroje is nog bezig en ben zelf bezig. Genoeg voor een battlepost. Hou het nu wel op 00.00 uur.
Oh, zo lang kan ik nog wel wakkerblijvenquote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er nu toch ineens al 3 binnen, Neroje is nog bezig en ben zelf bezig. Genoeg voor een battlepost. Hou het nu wel op 00.00 uur.
Anders start je PS op en ga je dán plassen. Of zeg ik nu iets heel logisch?quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef Dottey het volgende:
hoi.. ja ik wil nog wel effe meedoen.
ik ga 0:00 proberen te halen..
effe plassenen dan start ik PS op
Da's ook wel sterk dat ik dan net dàt kerkje uitzoekquote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Dottey het volgende:
Ik ken die kerk trouwens![]()
Ik ben daar wel eens geweest!
11 jaar geleden..
Oneerlijke concurrentie!quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Dottey het volgende:
Ik ken die kerk trouwens![]()
Ik ben daar wel eens geweest!
11 jaar geleden..
das geen cursor das een sleutelgatquote:Op maandag 5 april 2010 00:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waarom plakt er een muiscursor aan de trommel vast?
Ik ontvang je graagquote:Op maandag 5 april 2010 00:07 schreef Dottey het volgende:
ik ben bijna klaar.., ga nu zenden naar HaJee
Ik hoop dat je inzending origineler isquote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef -K03N- het volgende:
[..]
das geen cursor das een sleutelgat![]()
als je de geheime sleutel hebt die erin past dan win je eeuwige roem.
de sleutel is alleen te verkrijgen als je 100 battles hebt gewonnen
O,o,o,o mensen en hun 1000 smoesjesquote:Op maandag 5 april 2010 00:09 schreef Dottey het volgende:
Crutch.. dat had idd veel te logisch geweest![]()
Eerst PS opstartenik heb dat tegelijkertijd gedaan met plaatje zoeken.
Kon niet vinden wat ik wilde. Dus heb maar wat anders snel n elkaar geflanst.
Het is niet naar mijn zin.. Maar ja ik liet toch iedereen wachten dus kon maar beter wat inzenden
ohw dan ben ik der al bijnaquote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef -K03N- het volgende:
[..]
das geen cursor das een sleutelgat![]()
als je de geheime sleutel hebt die erin past dan win je eeuwige roem.
de sleutel is alleen te verkrijgen als je 100 battles hebt gewonnen
smoesjes hoef ik niet te makenquote:
quote:
Heb geprobeerde een geschikt plaatje van een houten boot te vinden maar het was het steeds niet helemaal. Hout tekenen had ik geen tijd voor en ik vraag me af of het me mooi zou lukken.quote:Op maandag 5 april 2010 00:20 schreef Dottey het volgende:
ik vind 4 erg leuk in een andere setting. Leuk detail in de muur verwerkt
-maar ik vind het jammer van de bezem en dat ik slagschaduwen mis van onder andere de heks. En de bosjes niet zo netjes zijn afgewerkt.
Ik vind van 6 erg leuk dat de originel zee is gebruikt en is uitgebreid.
- De boot had ik liever niet met de dakpannen gezien, maar toch van hout.
Mijn stem gaat uit naar 6 ivm het vele kloonwerk! En poging hekgolven te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 05-04-2010 00:35:25 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Je moet eens kijken naar uploaden van brushesquote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb geprobeerde een geschikt plaatje van een houten boot te vinden maar het was het steeds niet helemaal. Hout tekenen had ik geen tijd voor en ik vraag me af of het me mooi zou lukken.
Jij, HaJee, ToT en ik = 4quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
ik zie trouwens dat ik de verkeerde versie had geupload
Oh jammer, zie dat je daar nog wel wat bijgewerkt hebt maar zie ook nog steeds de lelijke kloonplekken die ik erg storend vind. Had denk ik nog steeds voor 4 gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, blijkbaar.quote:Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij, HaJee, ToT en ik = 4![]()
de rest heeft het druk denk ik
Moet nog steeds veel leren. Wat kost lessen bij jou per uur ?quote:Op maandag 5 april 2010 00:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je moet eens kijken naar uploaden van brushes![]()
Dan kan je houtnerven enzo vinden online. Je kunt ook texture gebruiken. Als je dat een beetje onder de knie hebt kan je bijvoorbeeld mooie white wash maken etc.
voor iets in 15 minuten in elkaar flanzen vond ik het wel redelijk..quote:Op maandag 5 april 2010 00:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh jammer, zie dat je daar nog wel wat bijgewerkt hebt maar zie ook nog steeds de lelijke kloonplekken die ik erg storend vind. Had denk ik nog steeds voor 4 gekozen.
ik heb nog photoshop lesmateriaal ergens op het school netwerk voor de mensen die het willen hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet nog steeds veel leren. Wat kost lessen bij jou per uur ?
Weet ik. Maar ik beoordeel toch op het eindresultaat dat ik zie. Als ik geen battleposter ben weet ik niet wat van wie is en hoeveel tijd iemand heeft kunnen besteden aan de creatie. Dit vind ik dan toch het eerlijkst.quote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor iets in 15 minuten in elkaar flanzen vond ik het wel redelijk..![]()
Ik was nog aan het bewerken.. maar ja tijd enzo
quote:Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef Neroje het volgende:
Nu die van mij toch niet gaat winnen (gezien de concurrentie), heeft iemand ze alle 7 al gevonden?
kijk nog eens in mijn spoiler.. je was te vroeg zie ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik beoordeel toch op het eindresultaat dat ik zie. Als ik geen battleposter ben weet ik niet wat van wie is en hoeveel tijd iemand heeft kunnen besteden aan de creatie. Dit vind ik dan toch het eerlijkst.
verdomme.. dan moet ik nog doorzoeken ookquote:
Ja, da's jammer. Met die versie was de keus voor mij veel moeilijker geweest. Die plekken zijn daar mooi weggewerkt en de schaduw op de pyramide veel beter waardoor het niet meer lijkt of de pyramide een extra zijde heeft.quote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
kijk nog eens in mijn spoiler.. je was te vroeg zie ik![]()
Off topic. Het kwartet spel is een mega succes. Iedereen ligt steeds in een deuk.
Mijn zus wilt het blijven spelen en zelfs mijn zwager die niet van spelletjes houd lacht zich slap om de illustratiesMorgen wilt hij het weer spelen
Dus dat is wel een goed teken denk ik.
Ik ga het verder bewerken en dan kijken of ik het kan gaan uitbrengen.
quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
ik zie trouwens dat ik de verkeerde versie had geupload
Goede versie in de battlepost geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
ohw dat is sweetquote:Op maandag 5 april 2010 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goede versie in de battlepost geplaatst
Stop hem nu maarquote:Op maandag 5 april 2010 01:13 schreef HaJee het volgende:
Poll door laten lopen tot morgenochtend of dadelijk een keer de uitslag ?
1.45 stoppen en nieuwe battle aanbieden.quote:Op maandag 5 april 2010 01:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
En dan nu graag de mening van een persoon die hier objectief over kan oordelen
Gefeliciteerd Dotquote:Op maandag 5 april 2010 01:49 schreef Dottey het volgende:
Het is tijd!![]()
nummer 5 met 3 stemmen![]()
NIEUW PLAATJE GRAAG!!
hehe dat duurde langquote:Op maandag 5 april 2010 02:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dot![]()
![]()
Doe je zelf een leuk plaatje erin ?
Alleen kon je nog wel ff Transform -> Perspective toepassen, als ik het kritisch bekijk. Toch leuk gedaan. Origineel. Euforisch. Geniaal.quote:
Ik was ook eigenlijk nog lang niet klaar.. heb dit kei snel gemaakt.. om nog effe mee te kunnen doen!quote:Op maandag 5 april 2010 02:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Alleen kon je nog wel ff Transform -> Perspective toepassen, als ik het kritisch bekijk. Toch leuk gedaan. Origineel. Euforisch. Geniaal.
Ja sorry, was even met andere dingen bezig en zag je posts een beetje laatquote:Op maandag 5 april 2010 02:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
hehe dat duurde langDus ik was al andere dingen aan het painten overal
![]()
Ik heb geen idee... dus als iemand wat leuks weet!
Het zal eens tijd worden!quote:Op maandag 5 april 2010 09:17 schreef shadowflash het volgende:
Hmm ik doe ook weer eens mee, eerst even hardlopen
Ik ben ook nog aan het verzinnenquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef HaJee het volgende:
GoedemorgenLeuke opdracht Dottey. Nu nog een beetje inspiratie
Ingezondenquote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
wat zeuren jullie nou? grote plaatjes zijn fijn
Inderdaadquote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
Dit is wel errug grootquote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
was het maar zo een feest dat geluid was vetquote:Op maandag 5 april 2010 14:34 schreef Crutch het volgende:
Ik heb trouwens nergens last van. Bellen jullie nog in met een oude 56k6 modem ofzo?
kkrrrrtttgttgtg, ggggggggggtttttt, ssssststststs, rrrrrrrrrrr, uhuhuuhuhhuuh, ieieieieieieei
quote:Op maandag 5 april 2010 14:50 schreef -K03N- het volgende:
[..]
was het maar zo een feest dat geluid was vet
ik ben wel wat gewendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn filmpje doet het ook niet zoals photoshop laat zien :/Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
En heel erg adje geknipt.quote:Op maandag 5 april 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
Nummer 5 is helaas niet op ware gebeurtenissen gebaseerd
Lol dan woon je ook wel midden in het park hequote:Op maandag 5 april 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
Nummer 5 is helaas niet op ware gebeurtenissen gebaseerd
Ik had 10 minuten voor de deadline nog niks dus de afwerking zuigt inderdaad. Ik verwacht ook maximaal 0 stemmen te krijgen deze rondequote:
Het is ook meer een droombeeld dat ik heb gecreëerd en in dromen kan allesquote:Op maandag 5 april 2010 15:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Lol dan woon je ook wel midden in het park hehaha
Heb je dr met de ambulance opgehaald?quote:Op maandag 5 april 2010 15:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is ook meer een droombeeld dat ik heb gecreëerd en in dromen kan alles
Prins op het witte paard van het ambulance personeelquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dr met de ambulance opgehaald?
Nee ik ben wel iets romantischer. Ik zou haar ophalen met een mooie koets met paarden en daarmee naar het park rijdenquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dr met de ambulance opgehaald?
lijkt me geen strak plan, want ik ben schijtbang voor paarden en pony's.quote:Op maandag 5 april 2010 15:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee ik ben wel iets romantischer. Ik zou haar ophalen met een mooie koets met paarden en daarmee naar het park rijden
Alternatief voor de koets :quote:Op maandag 5 april 2010 15:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me geen strak plan, want ik ben schijtbang voor paarden en pony's.
hihiquote:Op maandag 5 april 2010 15:59 schreef Dottey het volgende:
die gaan echt zo in mijn fobo allemaal!!!O+
vet sweet![]()
prins op de fiets
ja jammer dat het filmpje niet doet wat ik wildequote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef HaJee het volgende:
Op 6 gestemd omdat dat fraaie creepy plaatje niet verdient om op 0 te blijven.
Als je in coma ligt val je 5 kilo per dag afquote:Op maandag 5 april 2010 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet breed en hoog genoeg!
[ afbeelding ]
![]()
Uitslag?quote:Op maandag 5 april 2010 18:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Weet je ook waar het logo van Fortis voor staat?
Is het een hakenkruis ?quote:Op maandag 5 april 2010 19:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kijk er eens goed naar
[ afbeelding ]
Plattegrond van het hoofdkantoor van Fortis?quote:Op maandag 5 april 2010 19:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kijk er eens goed naar
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 5 april 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
Whehehe het is idd wel erg lullig, dat over SLH...![]()
Ik gunde haar zoiets sowieso absoluut niet, maar een grapje moet toch kunnen?
quote:Op maandag 5 april 2010 19:42 schreef HaJee het volgende:
Maar wat wordt nu het nieuwe plaatje ? The battle must continue !
Aldus hint hint hint wie wil mijn idee hebben en dan de eer 50/50quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef ToT het volgende:
Ikzelf heb wel ideeën, maar ben werkelijk compleet naar de klote door klussen en dat soort gein. Vanavond doe ik ook ff niet mee. Misschien morgen weer.
Ik heb op zich wel ideeën met dit plaatje.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Aldus hint hint hint wie wil mijn idee hebben en dan de eer 50/50
Nee, ik wil niet de enige zijn. Doe ook mee alsjeblieft !quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef Dottey het volgende:
als je de enige bent... heb je altijd de kans op de meeste stemmen
sorry ik was eindelijk op de terugweg naar huis.quote:Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet de enige zijn. Doe ook mee alsjeblieft !
* HaJee grijpt Dottey vast zodat ze niet uit het topic kan ontsnappen
Ja, ik zit al vanaf 20.00 ofzo te smeken om meer deelnamequote:
Nou, welkom thuis dan maar !quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
sorry ik was eindelijk op de terugweg naar huis.
Heb het hele weekend bij mijn zussen doorgebracht. Mocht gisteren niet weg omdat ik der vandaag weer moest masseren. (mijn zus is de zielige zwangere)
Maar nu thuis dus!
Ja sorry lief, ik hoorde niets dus dan moet ik een besluit nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Dottey het volgende:
Ik heb voor twee gekozen![]()
als je hem nu nog effe langer had uitgesteld gaf ik je tegenstand
Je hebt kans genoeg gehad om mee te doen en tegenstand te biedenquote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Anarith het volgende:
je hebt ze gewoon allebei gemaakt he.. geen punten hiervoor
Okidoki !quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Dottey het volgende:
Ik ben effe tegenstand aan het maken..
binnen 10 minuten staat hij der! Post dan de battle maar opnieuw!
quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef Anarith het volgende:
nieuw topic: [ONZ] Photoshop Battle #35, waar HaJee & Dottey gaan trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |