ohw zo bedoel ik het niet...quote:
ow okequote:
Famillieverplichtingen op pasenquote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk familieverplichtingen..
quote:Op zondag 4 april 2010 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
Bij nader inzien vind ik Knoflooktenen wel grappig gevonden.
snoeperd!quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef shadowflash het volgende:
Zwei , en ik ben kotsmisselijk van de chocola
*bitchslapped mezelf *quote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja maar mn grootste snoepje dat ben jij hoor![]()
![]()
hihihihihihihihihiiiiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Hoeveel heb je nu?quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef HaJee het volgende:
Doe de deadline maar eens naar 00.00 i.v.m. weinig deelname tot nu....
Heb er nu toch ineens al 3 binnen, Neroje is nog bezig en ben zelf bezig. Genoeg voor een battlepost. Hou het nu wel op 00.00 uur.quote:
Doe maarquote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er nu toch ineens al 3 binnen, Neroje is nog bezig en ben zelf bezig. Genoeg voor een battlepost. Hou het nu wel op 00.00 uur.
Oh, zo lang kan ik nog wel wakkerblijvenquote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er nu toch ineens al 3 binnen, Neroje is nog bezig en ben zelf bezig. Genoeg voor een battlepost. Hou het nu wel op 00.00 uur.
Anders start je PS op en ga je dán plassen. Of zeg ik nu iets heel logisch?quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef Dottey het volgende:
hoi.. ja ik wil nog wel effe meedoen.
ik ga 0:00 proberen te halen..
effe plassenen dan start ik PS op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |