Heb geprobeerde een geschikt plaatje van een houten boot te vinden maar het was het steeds niet helemaal. Hout tekenen had ik geen tijd voor en ik vraag me af of het me mooi zou lukken.quote:Op maandag 5 april 2010 00:20 schreef Dottey het volgende:
ik vind 4 erg leuk in een andere setting. Leuk detail in de muur verwerkt
-maar ik vind het jammer van de bezem en dat ik slagschaduwen mis van onder andere de heks. En de bosjes niet zo netjes zijn afgewerkt.
Ik vind van 6 erg leuk dat de originel zee is gebruikt en is uitgebreid.
- De boot had ik liever niet met de dakpannen gezien, maar toch van hout.
Mijn stem gaat uit naar 6 ivm het vele kloonwerk! En poging hekgolven te maken.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 05-04-2010 00:35:25 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

Je moet eens kijken naar uploaden van brushesquote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb geprobeerde een geschikt plaatje van een houten boot te vinden maar het was het steeds niet helemaal. Hout tekenen had ik geen tijd voor en ik vraag me af of het me mooi zou lukken.

Jij, HaJee, ToT en ik = 4quote:

quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
ik zie trouwens dat ik de verkeerde versie had geupload
Oh jammer, zie dat je daar nog wel wat bijgewerkt hebt maar zie ook nog steeds de lelijke kloonplekken die ik erg storend vind. Had denk ik nog steeds voor 4 gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hmmm, blijkbaar.quote:Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij, HaJee, ToT en ik = 4![]()
de rest heeft het druk denk ik

Moet nog steeds veel leren. Wat kost lessen bij jou per uur ?quote:Op maandag 5 april 2010 00:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je moet eens kijken naar uploaden van brushes![]()
Dan kan je houtnerven enzo vinden online. Je kunt ook texture gebruiken. Als je dat een beetje onder de knie hebt kan je bijvoorbeeld mooie white wash maken etc.

voor iets in 15 minuten in elkaar flanzen vond ik het wel redelijk..quote:Op maandag 5 april 2010 00:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh jammer, zie dat je daar nog wel wat bijgewerkt hebt maar zie ook nog steeds de lelijke kloonplekken die ik erg storend vind. Had denk ik nog steeds voor 4 gekozen.

ik heb nog photoshop lesmateriaal ergens op het school netwerk voor de mensen die het willen hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet nog steeds veel leren. Wat kost lessen bij jou per uur ?

Weet ik. Maar ik beoordeel toch op het eindresultaat dat ik zie. Als ik geen battleposter ben weet ik niet wat van wie is en hoeveel tijd iemand heeft kunnen besteden aan de creatie. Dit vind ik dan toch het eerlijkst.quote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor iets in 15 minuten in elkaar flanzen vond ik het wel redelijk..![]()
Ik was nog aan het bewerken.. maar ja tijd enzo

quote:Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef Neroje het volgende:
Nu die van mij toch niet gaat winnen (gezien de concurrentie), heeft iemand ze alle 7 al gevonden?

kijk nog eens in mijn spoiler.. je was te vroeg zie ikquote:Op maandag 5 april 2010 00:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik beoordeel toch op het eindresultaat dat ik zie. Als ik geen battleposter ben weet ik niet wat van wie is en hoeveel tijd iemand heeft kunnen besteden aan de creatie. Dit vind ik dan toch het eerlijkst.

verdomme.. dan moet ik nog doorzoeken ookquote:

Ja, da's jammer. Met die versie was de keus voor mij veel moeilijker geweest. Die plekken zijn daar mooi weggewerkt en de schaduw op de pyramide veel beter waardoor het niet meer lijkt of de pyramide een extra zijde heeft.quote:Op maandag 5 april 2010 00:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
kijk nog eens in mijn spoiler.. je was te vroeg zie ik![]()
Off topic. Het kwartet spel is een mega succes. Iedereen ligt steeds in een deuk.
Mijn zus wilt het blijven spelen en zelfs mijn zwager die niet van spelletjes houd lacht zich slap om de illustratiesMorgen wilt hij het weer spelen
Dus dat is wel een goed teken denk ik.
Ik ga het verder bewerken en dan kijken of ik het kan gaan uitbrengen.

quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
ik zie trouwens dat ik de verkeerde versie had geupload
Goede versie in de battlepost geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |