moest ik dan eerst niet door mijn knie zakken en met vragende oogjes kijkenquote:
Heb je wel gestemd?quote:
Nee, dat is mijn taak. Sorry, verkeerde volgordequote:Op maandag 5 april 2010 23:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
moest ik dan eerst niet door mijn knie zakken en met vragende oogjes kijken
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn taak. Sorry, verkeerde volgorde![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd ouwe bonenstaakquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil jij mijn fobo volkrijgen in een keerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:11 schreef ToT het volgende:
Ik zat zelf te denken aan dat die gozer wat juwelen zat te jatten of zo!
Ja, ik ga vooruitlopend op de zaken zodadelijk een plaatje maken waarop jij het boeket weggooit naar de wanhopige vrijgezelle dames op de bruiloftquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wil jij mijn fobo volkrijgen in een keer
ik ga wel vast vooraan staanquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, ik ga vooruitlopend op de zaken zodadelijk een plaatje maken waarop jij het boeket weggooit naar de wanhopige vrijgezelle dames op de bruiloft
Meh, life sucks at the moment en ik heb alle energie nodig om door te blijven leven!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
altijd maar.. ik zou ik zou...
doe dan eens wat!
Yes, op 2quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je wel gestemd?![]()
waaaaaaar is iedereen inene?
ik zie suikertaartje niet staan... op de eerste rij zou ze staan!quote:
Ze is toch nog net op tijd opgedokenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zie suikertaartje niet staan... op de eerste rij zou ze staan!
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ze is toch nog net op tijd opgedoken![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jij mag winnen van mij. Ik heb met jou al de hoofdprijsquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:54 schreef Dottey het volgende:
ja stond ik steeds voor.. is het nu weer 8-8
Handig ook bij het uitzoeken van een jurkquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goed hè, we kunnen voor de bruiloft al ons album bekijken
Moet morgen overdag werken dus doe niet mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:27 schreef Dottey het volgende:
Ik ga slapen.. zie morgen de battle wel![]()
deadline 14:00 of zo aanhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |