SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
ohw dat is sweetquote:Op maandag 5 april 2010 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goede versie in de battlepost geplaatst
Stop hem nu maarquote:Op maandag 5 april 2010 01:13 schreef HaJee het volgende:
Poll door laten lopen tot morgenochtend of dadelijk een keer de uitslag ?
1.45 stoppen en nieuwe battle aanbieden.quote:Op maandag 5 april 2010 01:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
En dan nu graag de mening van een persoon die hier objectief over kan oordelen
Gefeliciteerd Dotquote:Op maandag 5 april 2010 01:49 schreef Dottey het volgende:
Het is tijd!![]()
nummer 5 met 3 stemmen![]()
NIEUW PLAATJE GRAAG!!
hehe dat duurde langquote:Op maandag 5 april 2010 02:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dot![]()
![]()
Doe je zelf een leuk plaatje erin ?
Alleen kon je nog wel ff Transform -> Perspective toepassen, als ik het kritisch bekijk. Toch leuk gedaan. Origineel. Euforisch. Geniaal.quote:
Ik was ook eigenlijk nog lang niet klaar.. heb dit kei snel gemaakt.. om nog effe mee te kunnen doen!quote:Op maandag 5 april 2010 02:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Alleen kon je nog wel ff Transform -> Perspective toepassen, als ik het kritisch bekijk. Toch leuk gedaan. Origineel. Euforisch. Geniaal.
Ja sorry, was even met andere dingen bezig en zag je posts een beetje laatquote:Op maandag 5 april 2010 02:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
hehe dat duurde langDus ik was al andere dingen aan het painten overal
![]()
Ik heb geen idee... dus als iemand wat leuks weet!
Het zal eens tijd worden!quote:Op maandag 5 april 2010 09:17 schreef shadowflash het volgende:
Hmm ik doe ook weer eens mee, eerst even hardlopen
Ik ben ook nog aan het verzinnenquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef HaJee het volgende:
GoedemorgenLeuke opdracht Dottey. Nu nog een beetje inspiratie
Ingezondenquote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
wat zeuren jullie nou? grote plaatjes zijn fijn
Inderdaadquote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
Dit is wel errug grootquote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
was het maar zo een feest dat geluid was vetquote:Op maandag 5 april 2010 14:34 schreef Crutch het volgende:
Ik heb trouwens nergens last van. Bellen jullie nog in met een oude 56k6 modem ofzo?
kkrrrrtttgttgtg, ggggggggggtttttt, ssssststststs, rrrrrrrrrrr, uhuhuuhuhhuuh, ieieieieieieei
quote:Op maandag 5 april 2010 14:50 schreef -K03N- het volgende:
[..]
was het maar zo een feest dat geluid was vet
ik ben wel wat gewendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |