SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn filmpje doet het ook niet zoals photoshop laat zien :/Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
En heel erg adje geknipt.quote:Op maandag 5 april 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
Nummer 5 is helaas niet op ware gebeurtenissen gebaseerd
Lol dan woon je ook wel midden in het park hequote:Op maandag 5 april 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
Nummer 5 is helaas niet op ware gebeurtenissen gebaseerd
Ik had 10 minuten voor de deadline nog niks dus de afwerking zuigt inderdaad. Ik verwacht ook maximaal 0 stemmen te krijgen deze rondequote:
Het is ook meer een droombeeld dat ik heb gecreëerd en in dromen kan allesquote:Op maandag 5 april 2010 15:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Lol dan woon je ook wel midden in het park hehaha
Heb je dr met de ambulance opgehaald?quote:Op maandag 5 april 2010 15:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is ook meer een droombeeld dat ik heb gecreëerd en in dromen kan alles
Prins op het witte paard van het ambulance personeelquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dr met de ambulance opgehaald?
Nee ik ben wel iets romantischer. Ik zou haar ophalen met een mooie koets met paarden en daarmee naar het park rijdenquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dr met de ambulance opgehaald?
lijkt me geen strak plan, want ik ben schijtbang voor paarden en pony's.quote:Op maandag 5 april 2010 15:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee ik ben wel iets romantischer. Ik zou haar ophalen met een mooie koets met paarden en daarmee naar het park rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |