Heb je dr met de ambulance opgehaald?quote:Op maandag 5 april 2010 15:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is ook meer een droombeeld dat ik heb gecreëerd en in dromen kan alles
Prins op het witte paard van het ambulance personeelquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dr met de ambulance opgehaald?
Nee ik ben wel iets romantischer. Ik zou haar ophalen met een mooie koets met paarden en daarmee naar het park rijdenquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dr met de ambulance opgehaald?
lijkt me geen strak plan, want ik ben schijtbang voor paarden en pony's.quote:Op maandag 5 april 2010 15:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee ik ben wel iets romantischer. Ik zou haar ophalen met een mooie koets met paarden en daarmee naar het park rijden
Alternatief voor de koets :quote:Op maandag 5 april 2010 15:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me geen strak plan, want ik ben schijtbang voor paarden en pony's.
hihiquote:Op maandag 5 april 2010 15:59 schreef Dottey het volgende:
die gaan echt zo in mijn fobo allemaal!!!O+
vet sweet![]()
prins op de fiets
ja jammer dat het filmpje niet doet wat ik wildequote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef HaJee het volgende:
Op 6 gestemd omdat dat fraaie creepy plaatje niet verdient om op 0 te blijven.
Als je in coma ligt val je 5 kilo per dag afquote:Op maandag 5 april 2010 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet breed en hoog genoeg!
[ afbeelding ]
![]()
Uitslag?quote:Op maandag 5 april 2010 18:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Weet je ook waar het logo van Fortis voor staat?
Is het een hakenkruis ?quote:Op maandag 5 april 2010 19:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kijk er eens goed naar
[ afbeelding ]
Plattegrond van het hoofdkantoor van Fortis?quote:Op maandag 5 april 2010 19:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kijk er eens goed naar
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 5 april 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
Whehehe het is idd wel erg lullig, dat over SLH...![]()
Ik gunde haar zoiets sowieso absoluut niet, maar een grapje moet toch kunnen?
quote:Op maandag 5 april 2010 19:42 schreef HaJee het volgende:
Maar wat wordt nu het nieuwe plaatje ? The battle must continue !
Aldus hint hint hint wie wil mijn idee hebben en dan de eer 50/50quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef ToT het volgende:
Ikzelf heb wel ideeën, maar ben werkelijk compleet naar de klote door klussen en dat soort gein. Vanavond doe ik ook ff niet mee. Misschien morgen weer.
Ik heb op zich wel ideeën met dit plaatje.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Aldus hint hint hint wie wil mijn idee hebben en dan de eer 50/50
Nee, ik wil niet de enige zijn. Doe ook mee alsjeblieft !quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef Dottey het volgende:
als je de enige bent... heb je altijd de kans op de meeste stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |