Je bent gewoon een aandachtssletquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee hoor. Bovendien als ik om aandacht zou vragen zou jij juist mijn post moeten negeren. Dit doe je niet omdat je je aangevallen voelt.
Waarom niet? Ik ben student, ook niet de standaard voor de VVDquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
VVD was het voor mij ook geweest, maar ik kom uit een arbeidersgezin/familie, vind nog steeds dat ik het dan niet kan maken VVD te stemmen.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:26 schreef RTB het volgende:
TS verdient sowieso een trap tegen zijn hoofd omdat ie CDA heeft gestemd.
Hij heeft wel gelijk. Dat is zoiets als melden dat je voorheen pedofiel was, maar nu tot het katholicisme hebt bekeerd.quote:
Het is letterlijk een vraag. Waarom lees ik of hoor altijd over kutmarokkanen terwijl ik zelf niks slechts met ze meemaken?quote:
Ik moest lachen om je usernamequote:Op zaterdag 3 april 2010 01:27 schreef KleineNeger het volgende:
Zat ook een Marokkaan in mijn klas en die stal zonder pardon toetsen uit de tas van de leraar![]()
En mensen die tegen wilders zijn zonder het te kunnen beargumenteren. Lees eerst maar is het partijprogramma door voordat je kritiek hebt.
Wie stemt er nog op bakellende?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:26 schreef RTB het volgende:
TS verdient sowieso een trap tegen zijn hoofd omdat ie CDA heeft gestemd.
Omdat jij blijkbaar een Antilliaan bent en die pakken ze klaarblijkelijk niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is letterlijk een vraag. Waarom lees ik of hoor altijd over kutmarokkanen terwijl ik zelf niks slechts met ze meemaken?
En waarom hoor ik of lees ik nooit over kut-Antillianen of kut-Somaliers? Wist je dat Antillianen in percentage gezien meer crimineel zijn dan Marokkanen? En dat Somaliers in percentage gezien het meest criminele volk in Nederland is?
Oke, Somaliers kan ik best snappen, want er zijn niet zoveel Somaliers in Nederland (maar 50 duizend ofzo). Maar er zijn wel heel veel Antillianen maar toch lees ik niks erover in actuele nieuws en als ik vrienden vraagt praten ze nooit zo negatief over Antillianen als Marokkanen. Antillianen zijn bekend als lui, chill, vrouwen zijn luidruchtig en we zijn versierders. Maar over Marokkanen hoor ik echt alleen maar hele erge kutdingen. Waarom is dat? Iedereen heeft verhalen over Marokkanen, iedereen kent iemand of heeft een familie lid die iets slechts heeft meegemaakt met Marokkanen, maar alleen heb ik het zelf nooit ervaren. Waarom is dat?
Welk partijprogramma?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:27 schreef KleineNeger het volgende:
Zat ook een Marokkaan in mijn klas en die stal zonder pardon toetsen uit de tas van de leraar![]()
En mensen die tegen wilders zijn zonder het te kunnen beargumenteren. Lees eerst maar is het partijprogramma door voordat je kritiek hebt.
Wanneer kan ik jou in je string bewonderen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
puppets on a string...tralla
Er is een topic in VKZ geopend door Naatje_1, ga daar maar eens kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welk partijprogramma?Die hele PVV heeft geen programma, ze hebben alleen een reeks losse kreten zonder uitleg of iets
dit dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wie stemt er nog op bakellende?
Nou?
Dan spoor je toch niet..zulke gastjes had je vroeger in de klas...nerds noemden wij ze
hij is niet weg te slaan!
Grootste partij van NL.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou?
Dan spoor je toch niet..zulke gastjes had je vroeger in de klas...nerds noemden wij ze
Ook al is die een nerd, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou?
Een touw in mijn reet dacht het niet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wanneer kan ik jou in je string bewonderen?
Penisbaard is linksquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welk partijprogramma?Die hele PVV heeft geen programma, ze hebben alleen een reeks losse kreten zonder uitleg of iets
So what?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook al is die een nerd, lekker boeiend.
Iets anders in je reet dan, vind je dat wel lekker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Een touw in mijn reet dacht het niet!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
dit dus
ik bedoell..stel je kom in een tijdmachien
er er staat een holbewoner met een knuppel
wat doe je dan juist gewpoon vermoorden
daarom moordenaars vrij spreken
Ok, ik dacht dat je het misschien sarcastisch bedoelde. Je hebt gelijk hoor, maar Nederlanders hebben vaker moeite allochtone mensen qua land te benoemen. Persoonlijk heb ik wel wat slechte ervaringen met Marokkanen, maar bij ons op school zorgde ze ook voor veel overlast. Ik ken echter geen Antillianen of Somaliers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is letterlijk een vraag. Waarom lees ik of hoor altijd over kutmarokkanen terwijl ik zelf niks slechts met ze meemaken?
En waarom hoor ik of lees ik nooit over kut-Antillianen of kut-Somaliers? Wist je dat Antillianen in percentage gezien meer crimineel zijn dan Marokkanen? En dat Somaliers in percentage gezien het meest criminele volk in Nederland is?
Oke, Somaliers kan ik best snappen, want er zijn niet zoveel Somaliers in Nederland (maar 50 duizend ofzo). Maar er zijn wel heel veel Antillianen maar toch lees ik niks erover in actuele nieuws en als ik vrienden vraagt praten ze nooit zo negatief over Antillianen als Marokkanen. Antillianen zijn bekend als lui, chill, vrouwen zijn luidruchtig en we zijn versierders. Maar over Marokkanen hoor ik echt alleen maar hele erge kutdingen. Waarom is dat? Iedereen heeft verhalen over Marokkanen, iedereen kent iemand of heeft een familie lid die iets slechts heeft meegemaakt met Marokkanen, maar alleen heb ik het zelf nooit ervaren. Waarom is dat?
Tering wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
So what?
Hij verneukte ons land!
Slaap verder oid duh
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
So what?
Hij verneukte ons land!
Slaap verder oid duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |