Je bent gewoon een aandachtssletquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee hoor. Bovendien als ik om aandacht zou vragen zou jij juist mijn post moeten negeren. Dit doe je niet omdat je je aangevallen voelt.
Waarom niet? Ik ben student, ook niet de standaard voor de VVDquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
VVD was het voor mij ook geweest, maar ik kom uit een arbeidersgezin/familie, vind nog steeds dat ik het dan niet kan maken VVD te stemmen.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:26 schreef RTB het volgende:
TS verdient sowieso een trap tegen zijn hoofd omdat ie CDA heeft gestemd.
Hij heeft wel gelijk. Dat is zoiets als melden dat je voorheen pedofiel was, maar nu tot het katholicisme hebt bekeerd.quote:
Het is letterlijk een vraag. Waarom lees ik of hoor altijd over kutmarokkanen terwijl ik zelf niks slechts met ze meemaken?quote:
Ik moest lachen om je usernamequote:Op zaterdag 3 april 2010 01:27 schreef KleineNeger het volgende:
Zat ook een Marokkaan in mijn klas en die stal zonder pardon toetsen uit de tas van de leraar![]()
En mensen die tegen wilders zijn zonder het te kunnen beargumenteren. Lees eerst maar is het partijprogramma door voordat je kritiek hebt.
Wie stemt er nog op bakellende?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:26 schreef RTB het volgende:
TS verdient sowieso een trap tegen zijn hoofd omdat ie CDA heeft gestemd.
Omdat jij blijkbaar een Antilliaan bent en die pakken ze klaarblijkelijk niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is letterlijk een vraag. Waarom lees ik of hoor altijd over kutmarokkanen terwijl ik zelf niks slechts met ze meemaken?
En waarom hoor ik of lees ik nooit over kut-Antillianen of kut-Somaliers? Wist je dat Antillianen in percentage gezien meer crimineel zijn dan Marokkanen? En dat Somaliers in percentage gezien het meest criminele volk in Nederland is?
Oke, Somaliers kan ik best snappen, want er zijn niet zoveel Somaliers in Nederland (maar 50 duizend ofzo). Maar er zijn wel heel veel Antillianen maar toch lees ik niks erover in actuele nieuws en als ik vrienden vraagt praten ze nooit zo negatief over Antillianen als Marokkanen. Antillianen zijn bekend als lui, chill, vrouwen zijn luidruchtig en we zijn versierders. Maar over Marokkanen hoor ik echt alleen maar hele erge kutdingen. Waarom is dat? Iedereen heeft verhalen over Marokkanen, iedereen kent iemand of heeft een familie lid die iets slechts heeft meegemaakt met Marokkanen, maar alleen heb ik het zelf nooit ervaren. Waarom is dat?
Welk partijprogramma?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:27 schreef KleineNeger het volgende:
Zat ook een Marokkaan in mijn klas en die stal zonder pardon toetsen uit de tas van de leraar![]()
En mensen die tegen wilders zijn zonder het te kunnen beargumenteren. Lees eerst maar is het partijprogramma door voordat je kritiek hebt.
Wanneer kan ik jou in je string bewonderen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
puppets on a string...tralla
Er is een topic in VKZ geopend door Naatje_1, ga daar maar eens kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welk partijprogramma?Die hele PVV heeft geen programma, ze hebben alleen een reeks losse kreten zonder uitleg of iets
dit dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wie stemt er nog op bakellende?
Nou?
Dan spoor je toch niet..zulke gastjes had je vroeger in de klas...nerds noemden wij ze
hij is niet weg te slaan!
Grootste partij van NL.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou?
Dan spoor je toch niet..zulke gastjes had je vroeger in de klas...nerds noemden wij ze
Ook al is die een nerd, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou?
Een touw in mijn reet dacht het niet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wanneer kan ik jou in je string bewonderen?
Penisbaard is linksquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welk partijprogramma?Die hele PVV heeft geen programma, ze hebben alleen een reeks losse kreten zonder uitleg of iets
So what?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook al is die een nerd, lekker boeiend.
Iets anders in je reet dan, vind je dat wel lekker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Een touw in mijn reet dacht het niet!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
dit dus
ik bedoell..stel je kom in een tijdmachien
er er staat een holbewoner met een knuppel
wat doe je dan juist gewpoon vermoorden
daarom moordenaars vrij spreken
Ok, ik dacht dat je het misschien sarcastisch bedoelde. Je hebt gelijk hoor, maar Nederlanders hebben vaker moeite allochtone mensen qua land te benoemen. Persoonlijk heb ik wel wat slechte ervaringen met Marokkanen, maar bij ons op school zorgde ze ook voor veel overlast. Ik ken echter geen Antillianen of Somaliers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is letterlijk een vraag. Waarom lees ik of hoor altijd over kutmarokkanen terwijl ik zelf niks slechts met ze meemaken?
En waarom hoor ik of lees ik nooit over kut-Antillianen of kut-Somaliers? Wist je dat Antillianen in percentage gezien meer crimineel zijn dan Marokkanen? En dat Somaliers in percentage gezien het meest criminele volk in Nederland is?
Oke, Somaliers kan ik best snappen, want er zijn niet zoveel Somaliers in Nederland (maar 50 duizend ofzo). Maar er zijn wel heel veel Antillianen maar toch lees ik niks erover in actuele nieuws en als ik vrienden vraagt praten ze nooit zo negatief over Antillianen als Marokkanen. Antillianen zijn bekend als lui, chill, vrouwen zijn luidruchtig en we zijn versierders. Maar over Marokkanen hoor ik echt alleen maar hele erge kutdingen. Waarom is dat? Iedereen heeft verhalen over Marokkanen, iedereen kent iemand of heeft een familie lid die iets slechts heeft meegemaakt met Marokkanen, maar alleen heb ik het zelf nooit ervaren. Waarom is dat?
Tering wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
So what?
Hij verneukte ons land!
Slaap verder oid duh
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
So what?
Hij verneukte ons land!
Slaap verder oid duh
Dan moet je minder de telegraaf lezen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geloof me.. Dat wil je niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wanneer kan ik jou in je string bewonderen?
Daar staat nergens een partijprogramma hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Er is een topic in VKZ geopend door Naatje_1, ga daar maar eens kijken.
Nee, daar staan alleen losse kreten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar staat nergens een partijprogramma hoor
Geen idee vraag het aan haar ze wil graag in touw in reet op foto op fok...quote:
En waar staat precies per punt hoe ze dit willen realiseren, waarom ze dit willen doen en waarom ze denken dat dit het beste voor het land is? Elke andere partij heeft dat wel. Dit zijn gewoon wat losse kreten die een PVVer nog had kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:36 schreef KleineNeger het volgende:
I. Belastingverlaging
* 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
* Miljard extra voor AOW'ers
* Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
* Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
* Onverkort handhaven hypotheekrenteaftrek
* Minder ministeries, minder ambtenaren
* Geen stijging gemeentelijke lasten
II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme
* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
* Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
* Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
* Minder taakstraffen
* Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
* Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
* Introductie heropvoedingskampen
* Preventief fouilleren in het hele land
* Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
* Wettelijk verbod op pedofielenpartij
* Professionelere hulp voor slachtoffers
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
* Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
* Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
* 10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
* Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
* Kraakverbod
* Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
III. Onderwijs en gezin
* Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus)
* Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen
* Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
* Afschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholen
* Sociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.)
* Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen
* Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken
IV. Immigratiestop / Integratie
* Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
* Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
* Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
* Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
* Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
* Verbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeën
* Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
* Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
* Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
* Afschaffen dubbele nationaliteit
* Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
* Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
* Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
* Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
* Geen export van uitkeringen buiten de EU
* Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
* Verbod hoofddoekjes in publieke functies
* Bevorderen vrijwillige remigratie
V. Directe democratie: meer invloed van de burgers
* Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
* Invoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-president
* Afschaffen Eerste Kamer
* Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100
* Afschaffen wachtgeldregelingen voor politici, zelfde sociale zekerheidsrechten als andere burgers. Onmiddellijke invoering sollicitatieplicht voor oud-politici
* Geen salarisverhoging voor ministers, kamerleden en andere politici/bestuurders
* Geen overheidssubsidies voor politieke partijen
VI. Zorg / Sociale Zaken
* Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
* Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
* Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers
* Grenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemers
* Werken voor een uitkering
* Geen fiscalisering AOW, vergroting draagvlak AOW door meer werkenden onder de 65 jaar
VII. Infrastructuur / Ruimtelijk ordening / Energie
* Meer investeren in wegen en automobiliteit: meer wegen, prioriteit bij knelpunten
* Geen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontroles
* Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
* Tweede nationale luchthaven in Flevopolder of in zee
* Van Groene Hart naar Kloppend Hart: wonen, werken en recreëren
* Bouw nieuwe kerncentrales
VIII. Europese Unie / Vredesoperaties / Buitenlands beleid
* Geen nieuwe landen bij Europese Unie
* Turkije in de EU dan Nederland eruit
* Afschaffen Schengen-visa, Nederland gaat weer geheel over eigen toelatingsbeleid vreemdelingen
* Geen nieuwe Europese Grondwet of overdracht nationale bevoegdheden aan Brussel
* Samenwerking EU vooral economisch, terugbrengen politieke zeggenschap naar nationale parlementen
* Afschaffen Europees Parlement, sterke beperking Europese Commissie en stoppen met jaarlijkse Nederlandse miljardenafdrachten aan Brussel
* Minder Nederlandse militaire bijdragen aan internationale (vredes)operaties, alleen nog deelname aan NAVO-operaties
* Meer prioriteit voor mensenrechten in buitenlands beleid
* Verhoging efficiency krijgsmacht
* Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen
* Steun voor strijd tegen internationaal terrorisme zoals Al-Qaida, Hezbollah en Hamas
IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
* Rechten van het dier in de Grondwet
* Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
* Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
* Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
* Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
Erg jammer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Geen idee vraag het aan haar ze wil graag in touw in reet op foto op fok...
ik niet ik ben niet ordinair genoeg sorry!
Ik doe daar dus niet aan.
Jammer...quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Omdat je in je broek schijt voor ze? Of ben je een meeloper.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap het niet. Ik heb nog nooit problemen met Marokkanen gehad en ik woon in een buurt vol met Marokkanen, vooral hangjongeren.
Waarom maken jullie dit alles mee en ik niet?
Nou nee, zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:39 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft ze ooit eens gezegd dat ze een oude zeekoe is.
Zo veeleisend ben ik nu ook weer niet, dus ik neem genoegen met een tanga. Wanneer ga ik je zien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Waar zei ik dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet bevriend met ze. Ze hebben een andere cultuur en manier van denken dus ik vind ze ook niet chill om mee om te gaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Omdat je in je broek schijt voor ze? Of ben je een meeloper.
Neger meelopers zijn wiggers dus ben jij een warrokaan?
Elk lid van de PVV heeft een hogere opleiding dan jij dus hou jij je mond maar en ga terug naar 4chan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En waar staat precies per punt hoe ze dit willen realiseren, waarom ze dit willen doen en waarom ze denken dat dit het beste voor het land is? Elke andere partij heeft dat wel. Dit zijn gewoon wat losse kreten die een PVVer nog had kunnen maken.
Aangezien ik nergens zei dat IK een oude zeekoe benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |