Kijk dat doe je goed , ben je tuinman(vrouw)quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
Ik was gisteren op de Keukenhof! Was leuk! Maar dat was ook voor m'n werk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk dat doe je goed , ben je tuinman(vrouw)
Undercover ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
Ik was gisteren op de Keukenhof! Voor 't eerst! Was leuk!Maar dat was ook voor m'n werk.
dan is je reactie al geinsert voor dat je terugkomt in de paginaquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:20 schreef alors het volgende:
allejezus mn pc liep me een partij vast...
Ik typte iets wat niet in beeld kwam, toen backspacede ik, kwam ik op vorige pagina's terecht... en toch is gepost wat ik typte(met spelfout) HOE in godsnaam??!computers
Nee, zit in Amerika.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
is michiel te dronken om te presenteren ?
maar ik heb nooit op invoeren gedruktquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan is je reactie al geinsert voor dat je terugkomt in de pagina
die zit nog steeds in San Fransiscoquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
is michiel te dronken om te presenteren ?
die zit bij PIXAR te lobbyenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat doet hij goed , zeker solliciteren voor als hij geen plek meer heeft op 3fm
Ik hoor het nu voor het eerst maar vind het vooralsnog een hoog doordreun-waarin-niks-gebeurt-gehalte hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leuk nummer, maar niet MH (hoge rotatie) waardig.
nooit last van gehad. Zit ie er nog wel in???quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
Goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond
Heeft hier iemand lenzen?
Zo ja, weet diegene ook of je "wazig" kan gaan kijken als je heet gedoucht hebt (met lenzen in dus)? Zitten die extra zuurstofdoorlatende "gaatjes" dan vol ofzo ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst maar vind het vooralsnog een hoog doordreun-waarin-niks-gebeurt-gehalte hebben.
Het is nog vroeg hè? Na een paar biertjes zal Domien wel weer kotsend boven het toilet hangen, net als een bepaalde nieuwjaarsnacht een paar jaar geleden...quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Steven250 het volgende:
mis toch wel een beetje het feest element dat michiel altijd brengt voor de camera
vind het een beetje krampachtig wat Domien doetquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Steven250 het volgende:
mis toch wel een beetje het feest element dat michiel altijd brengt voor de camera
Hij zit nog wel in, heb het wel vaker ('s avonds) nadat ik gedoucht heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
nooit last van gehad. Zit ie er nog wel in???
Ik zie alleen wazig als ik ze uit heb of als er zo'n slijmpje op zit
Inderdaad, vind ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Steven250 het volgende:
Ik heb wel eens van die zooi uit mn ogen die op mn lens blijft plakkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zit nog wel in, heb het wel vaker ('s avonds) nadat ik gedoucht heb.
En wtf is een slijmpje ?
Hmm, daar heb ik dan weer geen last van. Ik ga me lenzen ff schoonmaken, kijken of dat nut heeft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die zooi uit mn ogen die op mn lens blijft plakken
Laat Domien nou eens een keer gelukkig zijn met z'n puberbaardje!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie stuurt Domien es een pakketje van Gillette op?
Geen gezicht iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij moet michiel toch overnemen, doet hij prima qua scherenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Laat Domien nou eens een keer gelukkig zijn met z'n puberbaardje!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Laat Domien nou eens een keer gelukkig zijn met z'n puberbaardje!
We hebben allemaal de tijd gehad waarin we dachten dat chicks wel vielen voor een donzig pubersnorretje, maar helaasquote:
quote:Ekstra Weekend luisteren (webcamstream net te heftig voor in-room Wifi) en dan eindelijk maar eens gaan douchen nu. #3FM
ik weet hoe die heet, nu moeten ze em nog draaienquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mean Street.
* Ofyles2 straks weer beschikbaar is...
Stuur 'm maar naar Timur dan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:52 schreef Bol_Wan het volgende:
ik versta hier: Shave your funky junk, dat kan nooit goed zijn
is niet Nederlands, dus zal der niet doorkomenquote:
Toine van Peperstratenquote:
quote:
Tnx! maar dat is volgens mij een toffe gast. Ben benieuwdquote:
wanneer en hoe laat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
Er valt iets fijns in mijn oog als ik 101.tv open, ze gaan live uitzenden van motel mozaique
daar hoef je ook niet op te letten bij de radioquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Tnx! maar dat is volgens mij een toffe gast. Ben benieuwd. Nadeel van Toine is dat hij soms wel heel erg foute pakken draagt met van zo'n vreselijk blokjes montuur
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar hoef je ook niet op te letten bij de radio
jammer, maar ik gok dat er wel meer komt te staan op de 3voor12 site, ben eigenlijk vooral benieuwd naar Mumford And Sonsquote:
Die arme jongen heeft er een half jaar over gedaan om dat te kweken en jij wil het er meteen afhalen?! Sadist!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die arme jongen heeft er een half jaar over gedaan om dat te kweken en jij wil het er meteen afhalen?! Sadist!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die arme jongen heeft er een half jaar over gedaan om dat te kweken en jij wil het er meteen afhalen?! Sadist!
Dat zeg ik. Hoe oud is die jongen nou helemaal? 12?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
. Ik vermoed dat 't z'n volledige baardgroei tot nu toe in z'n hele leven is
Hej, hij is ouder dan tjibbequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hoe oud is die jongen nou helemaal? 12?
Die is tenslotte 11, daar houdt Jody wel vanquote:
Maximaal ja. En dat chips eten helpt ook al niet bij die jongen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hoe oud is die jongen nou helemaal? 12?
Ging niet echt over leeftijd, die grappen ben je op een gegeven moment wel gewend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan toch wel tegen een beetje leeftijdsbashing
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Werd laatst aan mij gevraagd waarom ik hier nooit meer kom. Echt, dit topic lezen is die vraag beantwoorden.
Snap überhaupt niet wat die mensen hier doen, en waarom ze dan nog 3FM luisteren. Fok! heeft toch ook een klaagbaak ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.
Als ik elk bericht waarin een artiest/DJ gebashed wordt ga lezen wil ik hier ook niet meer komen idd...
Sterker nog, er is zelfs FOK!Radio, 1 avond per week.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet wat die mensen hier doen, en waarom ze dan nog 3FM luisteren. Fok! heeft toch ook een klaagbaak ?
Ow, ok, maar alsnog...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ging niet echt over leeftijd, die grappen ben je op een gegeven moment wel gewend.
Alsof elke post serieus bedoeld is...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik elk bericht waarin een artiest/DJ gebashed wordt ga lezen wil ik hier ook niet meer komen idd...
Ik zit dan ook te twijfelen aan Frits Sissing. Zou hij dan toch...?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Die gasten vinden het volgens mij altijd heerlijk om zonder schmink en showballet (behalve Frits Sissing) eens ergens te gast zijn. Biertje erbij en lekker slap ouwehoeren.
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit dan ook te twijfelen aan Frits Sissing. Zou hij dan toch...?
Dat dus. En alsof er geen mening of bekritiseerd mag worden, want sommige artiesten komen bij mij toch echt de keel uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof elke post serieus bedoeld is...
Dat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij wil niet in slaap vallen denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Domien drinkt bier en red bull door elkaar ? Pohh 2 keer gedaan met uitgaan kotsmisselijk naar huis gegaan.
Ik wil dan ook mezelf aangeven als één van de stoorzenders. Mijn beschrijving op Twitter geeft het al aan: polite as Jeckyll, abusive as Hyde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie/welke soort?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat.
Als ik elke keer als ik zoiets lees de "voice of reason" zou gaan uithangen, dan heb ik er een dagtaak bij en daar betaalt Fok! toch echt te slecht voor. Het is overigens wel een reden waarom ik hier minder kom dan vroegâh, het percentage dombo's is toegenomen.
Daar heb je absoluut gelijk in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat.
Als ik elke keer als ik zoiets lees de "voice of reason" zou gaan uithangen, dan heb ik er een dagtaak bij en daar betaalt Fok! toch echt te slecht voor. Het is overigens wel een reden waarom ik hier minder kom dan vroegâh, het percentage dombo's is toegenomen.
Nah, ik vind het de laatste tijd juist beter gaan dan een tijdje terug. Toen waren er nog veel meer personen die alleen maar konden zeuren. De laatste tijd vond ik de sfeer juist best aardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
het percentage dombo's is toegenomen.
alleen bij Pauw tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor beide fans: Caro Emerald vanavond bij Pauw & Witteman.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
Hans gestikt in zijn pizza ?
Het is sowieso zo (dat klinkt heel raar trouwens, maar dat terzijde) dat SR een rits mafketels oplevert en die haken langzamerhand vanzelf weer af. Ik vind het alleen zo jammer dat er types blijven (en nee, ik noem geen namen) die een mening ventileren die werkelijk kant noch wal raakt als je er even nuchter over nadenkt. Of vinden dat alles buiten hun belevingswereld subiet van 3 afgeflikkerd moet worden. Maar goed, da's de breedkijkende nuancezoeker in mij. O, en mensen die blijven volharden in zaken als "Greenday", die moeten gewoon dood.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, ik vind het de laatste tijd juist beter gaan dan een tijdje terug. Toen waren er nog veel meer personen die alleen maar konden zeuren. De laatste tijd vond ik de sfeer juist best aardig.
Je zit op de martini-toren ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nope, was in slaap gevallen tijdens het NOS journaal (gebeurt wel vaker) en heb net de afwas gedaan
. Voor de rest even genieten van het uitzicht
.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nope, was in slaap gevallen tijdens het NOS journaal (gebeurt wel vaker) en heb net de afwas gedaan
. Voor de rest even genieten van het uitzicht
.
Of is het dit weekend óók pinksteren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef Sersjee het volgende:
Ekdom en Verschuuren die over voetbal lullen. Even kijken of m'n klomp is gebroken.
en hoor ik daar dan bij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
KLB en ONZ.
Op de Frontpage stikt het ook van users die leuk willen doen om het leuk doen.
Ik ben geen PVV-aanhangerquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, net een topic geopend in VKZ: Hoe PVVers denken over plannen van hun partij? , misschien interessant voor roel en/of boris ea
quote:Looks like I'm gonna be hangin out here for a while.
Absoluut. Ik zie niet gauw iemand en plein public toegeven dat ie een psycholoog consulteert. Puntje erbij voor Toine.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Toine denkt wel goed over de vragen na en geeft een zo eerlijk mogelijk antwoord. Mooi.
Humor van de bovenste wolkquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/jesus/status/11496307162
[..]![]()
Hopen dat Pixie. en Dagoduck wegblijven, daar noem ik twee leden van het klootjesvolk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is sowieso zo (dat klinkt heel raar trouwens, maar dat terzijde) dat SR een rits mafketels oplevert en die haken langzamerhand vanzelf weer af. Ik vind het alleen zo jammer dat er types blijven (en nee, ik noem geen namen) die een mening ventileren die werkelijk kant noch wal raakt als je er even nuchter over nadenkt. Of vinden dat alles buiten hun belevingswereld subiet van 3 afgeflikkerd moet worden. Maar goed, da's de breedkijkende nuancezoeker in mij. O, en mensen die blijven volharden in zaken als "Greenday", die moeten gewoon dood.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/jesus/status/11496307162
[..]![]()
quote:Don't listen to the shit my Dad says 7:27 AM Mar 28th via Tweetie
Dat dus heb hem voorlopig in de TVP modus gezet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV-aanhanger. Maar ik lees daar wel ff mee
.
Dat is misschien wel de beste tweet ooit.quote:
Hoeft niet per se.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef Paul-89 het volgende:
Eindelijk voetbal-praat in EkstraWeekend..
Ekdom en Verschuuren niet veel meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
scheelt dat michiel er niet is , die weet net als Giel niets van voetbal.
Alleen komt Michiel er eerlijk voor uit dat hij helemaal niets heeft met sport.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
scheelt dat michiel er niet is , die weet net als Giel niets van voetbal.
Ach mijn afwezigheid van tijdje heeft mij ook anders doen kijken naar deze topic reeks.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
Domien trekt zich toch iets teveel aan van de buitenwereld.
Puik ding, heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef gerbenp het volgende:
Nieuwe mobiel besteldNokia XpressMusic 5800
Hele vooruitgang
Nah ook dat over die auto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach mijn afwezigheid van tijdje heeft mij ook anders doen kijken naar deze topic reeks.
Puik. Anders zou ik wel een ander woord gebruikenquote:
Hij wou een auto kopen had er een foto van op twitter geplaatst en hadden wat mensen geklaagd of die auto afgekraakt. Heeft hij volgens mij die post verwijderd en nu wou hij niet vertellen welke auto hij wou kopen, bang voor reacties.quote:
Volgens mij heb ik echt iets gemist , kan je verhaal totaal niet plaatsen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij wou een auto kopen had er een foto van op twitter geplaatst en hadden wat mensen geklaagd of die auto afgekraakt. Heeft hij volgens mij die post verwijderd en nu wou hij niet vertellen welke auto hij wou kopen, bang voor reacties.
Daar hadden ze het net over, maar Tjibbe mocht van Domien niet zeggen over welke auto het ging.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt iets gemist , kan je verhaal totaal niet plaatsen.
Ach de meeste leuke autos zijn die < 2000 euro als beginnende autorijderquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over, maar Tjibbe mocht van Domien niet zeggen over welke auto het ging.
Je kan soms een bak stront over je heen krijgen op internet. Of dat nou FOK!, GS of twitter verschilt niet zo. Zou het ook niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach mijn afwezigheid van tijdje heeft mij ook anders doen kijken naar deze topic reeks.
Maar als 'bekende' weet je toch dat je nooit iedereen een plezier zult doen met je verschijning/gedrag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan soms een bak stront over je heen krijgen op internet. Of dat nou FOK!, GS of twitter verschilt niet zo. Zou het ook niet leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Let wel: er ligt een scheidingslijn tussen plaagstoten en treiterijen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan soms een bak stront over je heen krijgen op internet. Of dat nou FOK!, GS of twitter verschilt niet zo. Zou het ook niet leuk vinden.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:38 schreef Bol_Wan het volgende:
deze is nog wel aardig
Is het nou nodig alle platen te beoordelen op rotatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat men op internet over mij persoonlijk zegt deert mijzelf 0,0quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet alle, maar kom op, die plaat is gewoon echt tot in de ziekte verpest..quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het nou nodig alle platen te beoordelen op rotatie?
Klopt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet alle, maar kom op, die plaat is gewoon echt tot in de ziekte verpest..
ha, daar ben ik ook maar naar geswitcht.. het is gegaan van alles naar MM en 3voor12 + vrijdagavond naar 3voor12 + vrijdagavond.. jammer maar helaas, de mp3 is dan net iets fijnerquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Zelf voel ik het niet zo, aangezien ik de radio wat minder vaak heb aanstaan. Dat doet ook wonderen.
ah, dan weet ik ook meteen waar Calvin Harrisquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Uuropener straks van Der Rudy... die kon in de jaren 80 !
Ja, doe ik ook, alleen nog MM, 3 Voor 12, (Arbeidsvitamine, Stenders en Rabbering als het kan) en in het weekend Domien (als ik dan niet nog in coma ligquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ha, daar ben ik ook maar naar geswitcht.. het is gegaan van alles naar MM en 3voor12 + vrijdagavond naar 3voor12 + vrijdagavond.. jammer maar helaas, de mp3 is dan net iets fijner
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah, dan weet ik ook meteen waar Calvin Harris
haha, je hebt ook wel erg veel 'onder voorbehoud'quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook, alleen nog MM, 3 Voor 12, (Arbeidsvitamine, Stenders en Rabbering als het kan) en in het weekend Domien (als ik dan niet nog in coma lig), Annemieke (als die klaar is met haar kater en boodschappen verhaal
) en Timur
![]()
Hoewel dat toch nog best veel is
(Weekend) Timur, SoD en soms een stukje Weekend DNA maar zonder Domien is dat toch een stuk minder. Combi Annemieke - Domien vond ik erg goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook, alleen nog MM, 3 Voor 12, (Arbeidsvitamine, Stenders en Rabbering als het kan) en in het weekend Domien (als ik dan niet nog in coma lig), Annemieke (als die klaar is met haar kater en boodschappen verhaal
) en Timur
![]()
Hoewel dat toch nog best veel is
Ja inderdaad, luisterde altijd graag naar dat programma maar Annemieke alleen is het niet helemaal, met Domien erbij was het prettig luisteren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timur, SoD en soms een stukje Weekend DNA maar zonder Domien is dat toch een stuk minder. Combi Annemieke - Domien vond ik erg goed.
UND NÄTURLICH AUCH DER RUDY MIT DER RUDY UND DER KEVIN!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
(Weekend) Timur, SoD en soms een stukje Weekend DNA maar zonder Domien is dat toch een stuk minder. Combi Annemieke - Domien vond ik erg goed.
Qua muziek vind ik het ook een stuk minder.. Naja, nu eerst DER RUDY ! Zin in!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Paul-89 het volgende:
Ja inderdaad, luisterde altijd graag naar dat programma maar Annemieke alleen is het niet helemaal, met Domien erbij was het prettig luisteren.
Hahaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
UND NÄTURLICH AUCH DER RUDY MIT DER RUDY UND DER KEVIN!!!!
Jij ook Dikke spiegeleierenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
Nou iedereen een fijn weekend en Dikke Eieren
Fat Eggs to you toquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
Nou iedereen een fijn weekend en Dikke Eieren
September.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf wanneer gaat powned uitzenden op 3fm ?
Zal september zijn, neem ik aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf wanneer gaat powned uitzenden op 3fm ?
Justine is het toch geworden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, de nieuwe Customs is vet ! Hoop dat 3FM de plaat snel gaat draaien.
EDIT:
Nieuwe single komt het laatste uur langs!
Leuke single hoor, maar Rex vond ik beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is 'm. Nu 2x gehoord maar tof hoor
.
Rex vind ik atm ook nog beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Leuke single hoor, maar Rex vond ik beter![]()
is dan ook de beste plaat van het album dus niks was beter geweest
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Live Request lijkt me ook wel een redelijk inkoppertje deze keer trouwens
Kevinquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, ja we zijn er hoor. Was even in gevecht met Final Cut Pro (heb het gevecht verloren helaas)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, ja we zijn er hoor. Was even in gevecht met Final Cut Pro (heb het gevecht verloren helaas)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
fjoe, we waren al ongerust.. voortaan wel zorgen dat je vervanger de playlist derop knaltquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoe was je concert ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe K's Choice gekuikt. Zo es luisteren.
Dat je je wachtwoord nog wist om hier in te loggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |