Ik hoor het nu voor het eerst maar vind het vooralsnog een hoog doordreun-waarin-niks-gebeurt-gehalte hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leuk nummer, maar niet MH (hoge rotatie) waardig.
nooit last van gehad. Zit ie er nog wel in???quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
Goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond
Heeft hier iemand lenzen?
Zo ja, weet diegene ook of je "wazig" kan gaan kijken als je heet gedoucht hebt (met lenzen in dus)? Zitten die extra zuurstofdoorlatende "gaatjes" dan vol ofzo ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst maar vind het vooralsnog een hoog doordreun-waarin-niks-gebeurt-gehalte hebben.
Het is nog vroeg hè? Na een paar biertjes zal Domien wel weer kotsend boven het toilet hangen, net als een bepaalde nieuwjaarsnacht een paar jaar geleden...quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Steven250 het volgende:
mis toch wel een beetje het feest element dat michiel altijd brengt voor de camera
vind het een beetje krampachtig wat Domien doetquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Steven250 het volgende:
mis toch wel een beetje het feest element dat michiel altijd brengt voor de camera
Hij zit nog wel in, heb het wel vaker ('s avonds) nadat ik gedoucht heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
nooit last van gehad. Zit ie er nog wel in???
Ik zie alleen wazig als ik ze uit heb of als er zo'n slijmpje op zit
Inderdaad, vind ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef Steven250 het volgende:
Ik heb wel eens van die zooi uit mn ogen die op mn lens blijft plakkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zit nog wel in, heb het wel vaker ('s avonds) nadat ik gedoucht heb.
En wtf is een slijmpje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |