Ik ga niet naar het buitenlandquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez kan hier ook gaan wonen natuurlijk
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
Hihi, naamtopic
[..]
Ik ga niet naar het buitenland
Een hobbyhoer.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu ga ik eindelijk mijn eitje bakken
jaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus ik was zonet bezig met m;n eitje bakken, kwam ik erachter dat wij zo;n minimassageapperaat hebben, zo;n trilding. Ik helemaal gefascineerd door dat ding, vergat ik m;n eitje bijna
maar hij is niet zwart
quote:
oftewel een vibratorquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus ik was zonet bezig met m;n eitje bakken, kwam ik erachter dat wij zo;n minimassageapperaat hebben, zo;n trilding. Ik helemaal gefascineerd door dat ding, vergat ik m;n eitje bijna
maar hij is niet zwart
Zo'n tril ei met afstandsbedieningquote:
Kun je ook deze voor gebruken als die rinkelt trilt dit ookquote:
quote:
ADD he.quote:
Nee.quote:
Stiekem wil je gewoon dat ik zo;n ding heb hequote:
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Is dat nou echt lekker DW, een ei in je doos stoppen?!![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon dat ik zo;n ding heb he
Vast niet.quote:
Ik denk niet dat ik dat wil weten eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.
Peuken, oud papier, komkommer, blikjes leverpastei, m'n huistelefoon.. Moet ik verder gaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.
Nou, je weet wanneer ik jarig ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup
Doe er dan eentje die je kan bellen trouwens, die afstandsbediening werkt niet over zo'n afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hij is stukquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Peuken, oud papier, komkommer, blikjes leverpastei, m'n huistelefoon.. Moet ik verder gaan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, je weet wanneer ik jarig ben.Alsof jij het erg vind om om 6 uur wakkergevibreerd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Niet? Had je maar niet binnen moeten lopen toen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat wil weten eigenlijk..
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind om om 6 uur wakkergevibreerd te worden.
Ik volg je niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet? Had je maar niet binnen moeten lopen toen.
En, gister nog goed in de maling genomen door je kleine?quote:
Dat laatste deed ik ook bij mijn papa vroeger...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En, gister nog goed in de maling genomen door je kleine?
Huilen alsof zij in haar luier geplast had, en terwijl jij de luier verschoont over jou heen plassen bijvoorbeeld?
Kartmeetquote:
en terechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge kreeg net een of ander takkewijf aan de lijn. Mag ik Jan spreken. Bij ons werken 23 personen die Jan heten. Takkewijf was zeer gepikeerd dat ik niet wist welke Jan ze moest hebben en noemde mij stomme tiepmiep.
Dus ik heb mevrouw even haarfjin uitgelegd dat hier nogal veel Jannen werken en dat het gebruikelijk is dat de meeste bellers vragen naar de achternaam. En dat ik er niet van gediend ben om uit gescholden te worden.
stomme koe
Later als ik kindjes heb, mag m;n vent de luiers verschonen dus he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huilen alsof zij in haar luier geplast had, en terwijl jij de luier verschoont over jou heen plassen bijvoorbeeld?
Ze wilde gisteravond niet drinken.... hele tijd huilen enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stom wijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge kreeg net een of ander takkewijf aan de lijn. Mag ik Jan spreken. Bij ons werken 23 personen die Jan heten. Takkewijf was zeer gepikeerd dat ik niet wist welke Jan ze moest hebben en noemde mij stomme tiepmiep.
Dus ik heb mevrouw even haarfjin uitgelegd dat hier nogal veel Jannen werken en dat het gebruikelijk is dat de meeste bellers vragen naar de achternaam. En dat ik er niet van gediend ben om uit gescholden te worden.
stomme koe
Dacht je dat ik me daar uberhaupt nog iets van herinnerde?!quote:
Inderdaad mijn collega zei goh het stoom kwam nog net niet uit je orenquote:
Gezien jouw hoofd toen je de trap op kwam, verwachte ik een trauma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dacht je dat ik me daar uberhaupt nog iets van herinnerde?!![]()
![]()
Ik sliep al voordat mijn hoofd het kussen raakte schat.
mja logisch ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad mijn collega zei goh het stoom kwam nog net niet uit je oren
pics or it did not happenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezien jouw hoofd toen je de trap op kwam, verwachte ik een trauma.
Het kwam wel wat onverwacht ja, lijkt me niet geheel onlogisch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezien jouw hoofd toen je de trap op kwam, verwachte ik een trauma.
volgens mij wel ja...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
maar goed heeft iemand ooit buffalo wings van NY pizza gegeten?
Precies en bij mensen die het vergeten krijg ik altijd als ik het vraag netjes de achternaam te horen en ik word zeker niet uitgescholden voor stomme tiepmiep.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja logisch ook.Het is toch logisch dat je achternaam noemt? Dat doe ik ook altijd als ik mijn pappa bel op zijn werk.
Oke dan. Ik heb wel de crispy wings geprobeerd maar de buffalo wings nog nooitquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
volgens mij wel ja...![]()
De kip is daar altijd wel erg lekker.![]()
Huh wat?quote:
heb ik niet, ik was toen... ehm...bezig ?quote:
Ik zou ook een trauma hebben als ik wil slapen en opeens ligt daar een Ez bovenop een klein meisje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het kwam wel wat onverwacht ja, lijkt me niet geheel onlogisch.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb ik niet, ik was toen... ehm...bezig ?
Jij bent zeker lekkerquote:
Bij New York Pizza weten ze wel raad met kip...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke dan. Ik heb wel de crispy wings geprobeerd maar de buffalo wings nog nooit
Ik had m;n handen vol aan Ezquote:
Onmogelijk, die waren aan het bed geketendquote:
Wat doe jij dit weekend?quote:
Jullie hadden gelukkig de kleren nog aan, dat scheelt een hoop...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ook een trauma hebben als ik wil slapen en opeens ligt daar een Ez bovenop een klein meisje.
ohja, ik had m;n handen vol met luchtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onmogelijk, die waren aan het bed geketend
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie hadden gelukkig de kleren nog aan, dat scheelt een hoop...
Mijn eitjes zoeken?quote:
bij kfc ook hoor. Maar vanavond ga ik dus de buffalo wings proberen. Ja ik ben weer lekker luiquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij New York Pizza weten ze wel raad met kip...![]()
aan of met?quote:
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik had geen kleren meer aan geloof ik
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je ze verstopt op een vochtige donkere plek?
je bedoeld vast de koelkastquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je ze verstopt op een vochtige donkere plek?
hahaha stel je voor je komt nietsvermoedend de kamer binnen en dan.......quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hahaha stel je voor je komt nietsvermoedend de kamer binnen en dan.......
aan het bed, blijkbaar.quote:
Dat was het dus ook. Nog net niet bezig, maar een heel eind die kant opquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog wel een string aanhadquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...
Ik ben trots op jequote:
Nope, allebei niets, alleen een deken over ons heenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog wel een string aanhad
Erwin hoeft zich dat niet voor te stellenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan me meestal niet veel meer herinneren met zulke hoeveelheden bier, maar dat beeld staat op mijn netvlies gebrand...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was het dus ook. Nog net niet bezig, maar een heel eind die kant op![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, allebei niets, alleen een deken over ons heen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, allebei niets, alleen een deken over ons heen
Ik las geile boxerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik dacht dat jij je mooie gele boxer (
) nog aanhad?
Of was dat later, toen we niet meer op de grond lagen?
We bezorgen erwin nog PTSS
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
) nog aanhad?
Sorryquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan me meestal niet veel meer herinneren met zulke hoeveelheden bier, maar dat beeld staat op mijn netvlies gebrand...![]()
lol, inderdaad jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SorryGelukkig sliep je snel, anders zou je nooit meer slapen.
quote:
Dat was toen we gingen slapen inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
) nog aanhad?
tieten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was toen we gingen slapen inderdaad
Oh, en incrowd MSN gepraat, nu weer algemeen liefjes.
BIER!
quote:
Moet je wel naar Friesland komen.quote:
Ze blijven dit weekend in Friesland.quote:
Komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel naar Friesland komen.
Kom maarquote:
Omdat hij mij veel geld kost.quote:
Rode bolide?quote:
JE BENT ER WEERquote:
Ja.quote:
Wat heb ik jou gemist, mijn snoepjequote:
Ik was al die tijd op msn en toen zei je ook niks.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb ik jou gemist, mijn snoepje
Ik vind msn ook kut.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik was al die tijd op msn en toen zei je ook niks.
Nee. Kom op. Als jij een mokkel versiert in de kroeg, en je neemt ;r mee naar huis om haar eens goed te doen, en haar broek gaat uit en het ziet helemaal rood daarzo, denk je toch ook niet 'dit is goed!'quote:
Da's wel waar.. maar.. Hij is wel groot..?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Kom op. Als jij een mokkel versiert in de kroeg, en je neemt ;r mee naar huis om haar eens goed te doen, en haar broek gaat uit en het ziet helemaal rood daarzo, denk je toch ook niet 'dit is goed!'![]()
![]()
Kan jij rijden met je ego dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's wel waar.. maar.. Hij is wel groot..?
Je begint toch niet opeens te compenseren he!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's wel waar.. maar.. Hij is wel groot..?
Ik doe ook tegen bijna niemand enthousiast op msn.quote:
Doe eens lief!quote:
Ja maar.. Ja maar..quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je begint toch niet opeens te compenseren he!
En in m'n fobo was je ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ook tegen bijna niemand enthousiast op msn.
Sorryquote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry
Vanavond weer geyle camsecks?
Hij is jaloers, hij wil jou niet delen.quote:
ja maar wat?quote:[..]
Ja maar.. Ja maar..
quote:
Verdomme, vuile klootzak, waarom hebben wij nooit geyle camsecks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry
Vanavond weer geyle camsecks?
TOCH BEN IK BLIJ DAT JE ER WEER BENT!1!!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is jaloers, hij wil jou niet delen.
Ik heb toch geen geld om een kekke toffe stalen ros te kopenquote:[..]
ja maar wat?
Jullie hebben toch altijd telefoonsecks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme, vuile klootzak, waarom hebben wij nooit geyle camsecks?
Fok is gelijk wat leuker, nu jij er weer bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
TOCH BEN IK BLIJ DAT JE ER WEER BENT!1!!
Voor jou, of in het algemeen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fok is gelijk wat leuker, nu jij er weer bent.
Ik. Dat merk je toch.quote:
Waarom niet? Heb je geen kekke leasebak meer?quote:[..]
Ik heb toch geen geld om een kekke toffe stalen ros te kopen
Niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd telefoonsecks?
Sowieso voor mij.quote:
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkantquote:
Uhm.. Je hebt het tegen lieve ouwe c0nd0r hè? Je hebt toch niet de verkeerde voor je?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkant
Dat was jij toch, paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt het tegen lieve ouwe c0nd0r hè? Je hebt toch niet de verkeerde voor je?
Nee. Niet ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was jij toch, paar jaar geleden?Iets met verkorte invoegstrook en vrachtwagen die nog nooit van sociaal rijgedrag had gehoord
quote:
Bedoel je niet SL daarmeequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkant
Ik heb ;t opgezocht, dat was Marcel.quote:
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ;t opgezocht, dat was Marcel.
Crazy-Mquote:
Het moet maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!
Deze?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jep!
Is dat die foto van mijn laatste bekeuring?
No way dat ik daar instapquote:
quote:
Wil je dan wel met mij meerijden?quote:
doeiquote:
quote:
Die wil ikquote:
Hell no.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:00 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Wil je dan wel met mij meerijden?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dat ben ik. Wil je ook een keertje slaan?quote:
JA!quote:
Ik heb maar één stoel, dus je zal in de aanhanger moeten.quote:
Hé.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb lekker de hele middag met mn dikke reet op het terras gezeten
hoiquote:
quote:
Jij hebt heul geen dikke reet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb lekker de hele middag met mn dikke reet op het terras gezeten
Is goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb maar één stoel, dus je zal in de aanhanger moeten.
Klopt. En die is niet te betalen.quote:
Muscle carsquote:
Die dingen zijn sowieso toch al niet te betalen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En die is niet te betalen.
quote:
Gewoon een oude kopen en opknappenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En die is niet te betalen.
Hangt er vanaf. M;n ex had een Camaro op de kop getikt voor 7000, waarvan alles nog origineel was.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die dingen zijn sowieso toch al niet te betalen?
Maar ook ivm brandstof enzulks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. M;n ex had een Camaro op de kop getikt voor 7000, waarvan alles nog origineel was.
Na wat ik vanmiddag zag voel ik mij nu echt anorexiapatientquote:
een GTO is sowieso duur, zijn er niet zo veel van he.quote:
1 op 5.quote:
Dan praten we wel over puppy's.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
jA LATEN WE HET VOORAL OVER AUTO'S GAAN HEBBEN![]()
Gatver.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na wat ik vanmiddag zag voel ik mij nu echt anorexiapatient![]()
Men neme een dikke zeug (haar bovenbeen was zeker 3x zo dik als mijn bovenbenen) vouw daar een slechte kwaliteit legging omheen en trek haar een shirt aan dat net niet over dr ass ter grootte van texel heen valt.
Je zag door de legging heen de putten in dr benen![]()
Ging ze bij een kerel die met 2 leuke chickies aan een tafeltje zat staan en het eerste dat ze zei: Hey kon je niet zeggen dat je naar de Zwetser zou gaan? Dan was ik meegegaan!
ALSOF ZO'N GAST MET JOU GEZIEN WIL WORDEN PORKY!!
Ja. Muscle carsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
jA LATEN WE HET VOORAL OVER AUTO'S GAAN HEBBEN![]()
oke.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grapjeee, rij alsjeblieft met me mee
We kunnen het ook over Lada;s hebben.quote:
Of Samurai's.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Lada;s hebben.
Het waren stoere krijgers.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of Samurai's.
De autoversie that is, niet die rare rijsteters.
Nee. Samurai is wel een auto, Lada;s zijn koekblikken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of Samurai's.
De autoversie that is, niet die rare rijsteters.
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn we klaar om te proosten allemaal?
Ik ben nu letterlijk groen van jaloeziequote:
Samen richting de horizon rijden.quote:
Dat snap ik. Wie wil er nou niet met Stoep op de skelter?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu letterlijk groen van jaloezie
Ach, die heb ik toch niet nodig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Samen richting de horizon rijden.
En een versleten stuitje voor degene die in de achterbak zit.
Vast wel iemand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Wie wil er nou niet met Stoep op de skelter?
Ik leg wel alle kussens van de tuinstoelen in de achterbak. Anders heb je pijn.quote:
Ziekquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
De tering
Hier krijg je toch spontaan moordneigingen van?
Dat vind ik lief van je.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik leg wel alle kussens van de tuinstoelen in de achterbak. Anders heb je pijn.
Stel je voor dat er deuken in je epic bootay komen.quote:
Die zitten er al in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stel je voor dat er deuken in je epic bootay komen.
Ze gooien hem gewoon naar benedenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
De tering
Hier krijg je toch spontaan moordneigingen van?
Jup.quote:
Sowieso triest, met 4 man op 1 inslaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup.
Zo'n gevalletje opzoeken, kapotslaan, en voor de deur van het politiebureau neerleggen.
fixedquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup.
Zo'n gevalletje opzoeken, kapotslaan, en voor de deur van het politiebureau mortuarium neerleggen.
Zekersquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso triest, met 4 man op 1 inslaan.
Genoeg ervaring met dat soort lui, maar als ze alleen zijn trekken ze hun bek niet open en staren ze je alleen maar bang aan.quote:
Oh. Stel je voor dat je epic bootay pijn doet van mijn achterbak? Dat zou ik mezelf nooit vergeven.quote:
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Stel je voor dat je epic bootay pijn doet van mijn achterbak? Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Maar daar geniet je dan wel van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.
Sorry, ik had me nooit zo moeten misdragenquote:
Bedoel je Ez?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.
Niet altijd.quote:
Natuurlijk.quote:
Ik wil geen buttsecks.quote:
Avond Trevquote:
Inderdaad.quote:
He, jij ook weer hier?quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:14 schreef Stoeprand het volgende:
Laten we dit topic vol maken.
Hoiquote:
Wagner.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef Trevland het volgende:
Na het zien van Apocalypse Now weet ik waar dat deuntje van is![]()
Jij wil lapohunten he?quote:
Motortjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |