Bij New York Pizza weten ze wel raad met kip...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke dan. Ik heb wel de crispy wings geprobeerd maar de buffalo wings nog nooit
Ik had m;n handen vol aan Ezquote:
Onmogelijk, die waren aan het bed geketendquote:
Wat doe jij dit weekend?quote:
Jullie hadden gelukkig de kleren nog aan, dat scheelt een hoop...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ook een trauma hebben als ik wil slapen en opeens ligt daar een Ez bovenop een klein meisje.
ohja, ik had m;n handen vol met luchtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onmogelijk, die waren aan het bed geketend
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie hadden gelukkig de kleren nog aan, dat scheelt een hoop...
Mijn eitjes zoeken?quote:
bij kfc ook hoor. Maar vanavond ga ik dus de buffalo wings proberen. Ja ik ben weer lekker luiquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij New York Pizza weten ze wel raad met kip...![]()
aan of met?quote:
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik had geen kleren meer aan geloof ik
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je ze verstopt op een vochtige donkere plek?
je bedoeld vast de koelkastquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je ze verstopt op een vochtige donkere plek?
hahaha stel je voor je komt nietsvermoedend de kamer binnen en dan.......quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hahaha stel je voor je komt nietsvermoedend de kamer binnen en dan.......
aan het bed, blijkbaar.quote:
Dat was het dus ook. Nog net niet bezig, maar een heel eind die kant opquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog wel een string aanhadquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...
Ik ben trots op jequote:
Nope, allebei niets, alleen een deken over ons heenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog wel een string aanhad
Erwin hoeft zich dat niet voor te stellenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |