Ik ga niet naar het buitenlandquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez kan hier ook gaan wonen natuurlijk
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
Hihi, naamtopic
[..]
Ik ga niet naar het buitenland
Een hobbyhoer.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu ga ik eindelijk mijn eitje bakken
jaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus ik was zonet bezig met m;n eitje bakken, kwam ik erachter dat wij zo;n minimassageapperaat hebben, zo;n trilding. Ik helemaal gefascineerd door dat ding, vergat ik m;n eitje bijna
maar hij is niet zwart
quote:
oftewel een vibratorquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus ik was zonet bezig met m;n eitje bakken, kwam ik erachter dat wij zo;n minimassageapperaat hebben, zo;n trilding. Ik helemaal gefascineerd door dat ding, vergat ik m;n eitje bijna
maar hij is niet zwart
Zo'n tril ei met afstandsbedieningquote:
Kun je ook deze voor gebruken als die rinkelt trilt dit ookquote:
quote:
ADD he.quote:
Nee.quote:
Stiekem wil je gewoon dat ik zo;n ding heb hequote:
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Is dat nou echt lekker DW, een ei in je doos stoppen?!![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon dat ik zo;n ding heb he
Vast niet.quote:
Ik denk niet dat ik dat wil weten eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.
Peuken, oud papier, komkommer, blikjes leverpastei, m'n huistelefoon.. Moet ik verder gaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.
Nou, je weet wanneer ik jarig ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup
Doe er dan eentje die je kan bellen trouwens, die afstandsbediening werkt niet over zo'n afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hij is stukquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Peuken, oud papier, komkommer, blikjes leverpastei, m'n huistelefoon.. Moet ik verder gaan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, je weet wanneer ik jarig ben.Alsof jij het erg vind om om 6 uur wakkergevibreerd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Niet? Had je maar niet binnen moeten lopen toen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat wil weten eigenlijk..
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind om om 6 uur wakkergevibreerd te worden.
Ik volg je niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet? Had je maar niet binnen moeten lopen toen.
En, gister nog goed in de maling genomen door je kleine?quote:
Dat laatste deed ik ook bij mijn papa vroeger...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En, gister nog goed in de maling genomen door je kleine?
Huilen alsof zij in haar luier geplast had, en terwijl jij de luier verschoont over jou heen plassen bijvoorbeeld?
Kartmeetquote:
en terechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge kreeg net een of ander takkewijf aan de lijn. Mag ik Jan spreken. Bij ons werken 23 personen die Jan heten. Takkewijf was zeer gepikeerd dat ik niet wist welke Jan ze moest hebben en noemde mij stomme tiepmiep.
Dus ik heb mevrouw even haarfjin uitgelegd dat hier nogal veel Jannen werken en dat het gebruikelijk is dat de meeste bellers vragen naar de achternaam. En dat ik er niet van gediend ben om uit gescholden te worden.
stomme koe
Later als ik kindjes heb, mag m;n vent de luiers verschonen dus he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huilen alsof zij in haar luier geplast had, en terwijl jij de luier verschoont over jou heen plassen bijvoorbeeld?
Ze wilde gisteravond niet drinken.... hele tijd huilen enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stom wijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge kreeg net een of ander takkewijf aan de lijn. Mag ik Jan spreken. Bij ons werken 23 personen die Jan heten. Takkewijf was zeer gepikeerd dat ik niet wist welke Jan ze moest hebben en noemde mij stomme tiepmiep.
Dus ik heb mevrouw even haarfjin uitgelegd dat hier nogal veel Jannen werken en dat het gebruikelijk is dat de meeste bellers vragen naar de achternaam. En dat ik er niet van gediend ben om uit gescholden te worden.
stomme koe
Dacht je dat ik me daar uberhaupt nog iets van herinnerde?!quote:
Inderdaad mijn collega zei goh het stoom kwam nog net niet uit je orenquote:
Gezien jouw hoofd toen je de trap op kwam, verwachte ik een trauma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dacht je dat ik me daar uberhaupt nog iets van herinnerde?!![]()
![]()
Ik sliep al voordat mijn hoofd het kussen raakte schat.
mja logisch ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad mijn collega zei goh het stoom kwam nog net niet uit je oren
pics or it did not happenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezien jouw hoofd toen je de trap op kwam, verwachte ik een trauma.
Het kwam wel wat onverwacht ja, lijkt me niet geheel onlogisch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezien jouw hoofd toen je de trap op kwam, verwachte ik een trauma.
volgens mij wel ja...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
maar goed heeft iemand ooit buffalo wings van NY pizza gegeten?
Precies en bij mensen die het vergeten krijg ik altijd als ik het vraag netjes de achternaam te horen en ik word zeker niet uitgescholden voor stomme tiepmiep.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja logisch ook.Het is toch logisch dat je achternaam noemt? Dat doe ik ook altijd als ik mijn pappa bel op zijn werk.
Oke dan. Ik heb wel de crispy wings geprobeerd maar de buffalo wings nog nooitquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
volgens mij wel ja...![]()
De kip is daar altijd wel erg lekker.![]()
Huh wat?quote:
heb ik niet, ik was toen... ehm...bezig ?quote:
Ik zou ook een trauma hebben als ik wil slapen en opeens ligt daar een Ez bovenop een klein meisje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het kwam wel wat onverwacht ja, lijkt me niet geheel onlogisch.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb ik niet, ik was toen... ehm...bezig ?
Jij bent zeker lekkerquote:
Bij New York Pizza weten ze wel raad met kip...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke dan. Ik heb wel de crispy wings geprobeerd maar de buffalo wings nog nooit
Ik had m;n handen vol aan Ezquote:
Onmogelijk, die waren aan het bed geketendquote:
Wat doe jij dit weekend?quote:
Jullie hadden gelukkig de kleren nog aan, dat scheelt een hoop...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou ook een trauma hebben als ik wil slapen en opeens ligt daar een Ez bovenop een klein meisje.
ohja, ik had m;n handen vol met luchtquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onmogelijk, die waren aan het bed geketend
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie hadden gelukkig de kleren nog aan, dat scheelt een hoop...
Mijn eitjes zoeken?quote:
bij kfc ook hoor. Maar vanavond ga ik dus de buffalo wings proberen. Ja ik ben weer lekker luiquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bij New York Pizza weten ze wel raad met kip...![]()
aan of met?quote:
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik had geen kleren meer aan geloof ik
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je ze verstopt op een vochtige donkere plek?
je bedoeld vast de koelkastquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je ze verstopt op een vochtige donkere plek?
hahaha stel je voor je komt nietsvermoedend de kamer binnen en dan.......quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hahaha stel je voor je komt nietsvermoedend de kamer binnen en dan.......
aan het bed, blijkbaar.quote:
Dat was het dus ook. Nog net niet bezig, maar een heel eind die kant opquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog wel een string aanhadquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ergens ben ik blij dat ik dat niet gezien heb...
Ik ben trots op jequote:
Nope, allebei niets, alleen een deken over ons heenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog wel een string aanhad
Erwin hoeft zich dat niet voor te stellenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |