TOCH BEN IK BLIJ DAT JE ER WEER BENT!1!!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is jaloers, hij wil jou niet delen.
Ik heb toch geen geld om een kekke toffe stalen ros te kopenquote:[..]
ja maar wat?
Jullie hebben toch altijd telefoonsecks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme, vuile klootzak, waarom hebben wij nooit geyle camsecks?
Fok is gelijk wat leuker, nu jij er weer bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
TOCH BEN IK BLIJ DAT JE ER WEER BENT!1!!
Voor jou, of in het algemeen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fok is gelijk wat leuker, nu jij er weer bent.
Ik. Dat merk je toch.quote:
Waarom niet? Heb je geen kekke leasebak meer?quote:[..]
Ik heb toch geen geld om een kekke toffe stalen ros te kopen
Niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd telefoonsecks?
Sowieso voor mij.quote:
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkantquote:
Uhm.. Je hebt het tegen lieve ouwe c0nd0r hè? Je hebt toch niet de verkeerde voor je?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkant
Dat was jij toch, paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt het tegen lieve ouwe c0nd0r hè? Je hebt toch niet de verkeerde voor je?
Nee. Niet ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was jij toch, paar jaar geleden?Iets met verkorte invoegstrook en vrachtwagen die nog nooit van sociaal rijgedrag had gehoord
quote:
Bedoel je niet SL daarmeequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkant
Ik heb ;t opgezocht, dat was Marcel.quote:
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ;t opgezocht, dat was Marcel.
Crazy-Mquote:
Het moet maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!
Deze?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jep!
Is dat die foto van mijn laatste bekeuring?
No way dat ik daar instapquote:
quote:
Wil je dan wel met mij meerijden?quote:
doeiquote:
quote:
Die wil ikquote:
Hell no.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:00 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Wil je dan wel met mij meerijden?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dat ben ik. Wil je ook een keertje slaan?quote:
JA!quote:
Ik heb maar één stoel, dus je zal in de aanhanger moeten.quote:
Hé.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb lekker de hele middag met mn dikke reet op het terras gezeten
hoiquote:
quote:
Jij hebt heul geen dikke reet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb lekker de hele middag met mn dikke reet op het terras gezeten
Is goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb maar één stoel, dus je zal in de aanhanger moeten.
Klopt. En die is niet te betalen.quote:
Muscle carsquote:
Die dingen zijn sowieso toch al niet te betalen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En die is niet te betalen.
quote:
Gewoon een oude kopen en opknappenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En die is niet te betalen.
Hangt er vanaf. M;n ex had een Camaro op de kop getikt voor 7000, waarvan alles nog origineel was.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die dingen zijn sowieso toch al niet te betalen?
Maar ook ivm brandstof enzulks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. M;n ex had een Camaro op de kop getikt voor 7000, waarvan alles nog origineel was.
Na wat ik vanmiddag zag voel ik mij nu echt anorexiapatientquote:
een GTO is sowieso duur, zijn er niet zo veel van he.quote:
1 op 5.quote:
Dan praten we wel over puppy's.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
jA LATEN WE HET VOORAL OVER AUTO'S GAAN HEBBEN![]()
Gatver.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na wat ik vanmiddag zag voel ik mij nu echt anorexiapatient![]()
Men neme een dikke zeug (haar bovenbeen was zeker 3x zo dik als mijn bovenbenen) vouw daar een slechte kwaliteit legging omheen en trek haar een shirt aan dat net niet over dr ass ter grootte van texel heen valt.
Je zag door de legging heen de putten in dr benen![]()
Ging ze bij een kerel die met 2 leuke chickies aan een tafeltje zat staan en het eerste dat ze zei: Hey kon je niet zeggen dat je naar de Zwetser zou gaan? Dan was ik meegegaan!
ALSOF ZO'N GAST MET JOU GEZIEN WIL WORDEN PORKY!!
Ja. Muscle carsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
jA LATEN WE HET VOORAL OVER AUTO'S GAAN HEBBEN![]()
oke.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grapjeee, rij alsjeblieft met me mee
We kunnen het ook over Lada;s hebben.quote:
Of Samurai's.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Lada;s hebben.
Het waren stoere krijgers.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of Samurai's.
De autoversie that is, niet die rare rijsteters.
Nee. Samurai is wel een auto, Lada;s zijn koekblikken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of Samurai's.
De autoversie that is, niet die rare rijsteters.
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn we klaar om te proosten allemaal?
Ik ben nu letterlijk groen van jaloeziequote:
Samen richting de horizon rijden.quote:
Dat snap ik. Wie wil er nou niet met Stoep op de skelter?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu letterlijk groen van jaloezie
Ach, die heb ik toch niet nodig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Samen richting de horizon rijden.
En een versleten stuitje voor degene die in de achterbak zit.
Vast wel iemand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Wie wil er nou niet met Stoep op de skelter?
Ik leg wel alle kussens van de tuinstoelen in de achterbak. Anders heb je pijn.quote:
Ziekquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
De tering
Hier krijg je toch spontaan moordneigingen van?
Dat vind ik lief van je.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik leg wel alle kussens van de tuinstoelen in de achterbak. Anders heb je pijn.
Stel je voor dat er deuken in je epic bootay komen.quote:
Die zitten er al in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stel je voor dat er deuken in je epic bootay komen.
Ze gooien hem gewoon naar benedenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
De tering
Hier krijg je toch spontaan moordneigingen van?
Jup.quote:
Sowieso triest, met 4 man op 1 inslaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup.
Zo'n gevalletje opzoeken, kapotslaan, en voor de deur van het politiebureau neerleggen.
fixedquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup.
Zo'n gevalletje opzoeken, kapotslaan, en voor de deur van het politiebureau mortuarium neerleggen.
Zekersquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso triest, met 4 man op 1 inslaan.
Genoeg ervaring met dat soort lui, maar als ze alleen zijn trekken ze hun bek niet open en staren ze je alleen maar bang aan.quote:
Oh. Stel je voor dat je epic bootay pijn doet van mijn achterbak? Dat zou ik mezelf nooit vergeven.quote:
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Stel je voor dat je epic bootay pijn doet van mijn achterbak? Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Maar daar geniet je dan wel van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.
Sorry, ik had me nooit zo moeten misdragenquote:
Bedoel je Ez?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.
Niet altijd.quote:
Natuurlijk.quote:
Ik wil geen buttsecks.quote:
Avond Trevquote:
Inderdaad.quote:
He, jij ook weer hier?quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:14 schreef Stoeprand het volgende:
Laten we dit topic vol maken.
Hoiquote:
Wagner.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef Trevland het volgende:
Na het zien van Apocalypse Now weet ik waar dat deuntje van is![]()
Jij wil lapohunten he?quote:
Motortjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |