Verdomme, vuile klootzak, waarom hebben wij nooit geyle camsecks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry
Vanavond weer geyle camsecks?
TOCH BEN IK BLIJ DAT JE ER WEER BENT!1!!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is jaloers, hij wil jou niet delen.
Ik heb toch geen geld om een kekke toffe stalen ros te kopenquote:[..]
ja maar wat?
Jullie hebben toch altijd telefoonsecks?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme, vuile klootzak, waarom hebben wij nooit geyle camsecks?
Fok is gelijk wat leuker, nu jij er weer bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
TOCH BEN IK BLIJ DAT JE ER WEER BENT!1!!
Voor jou, of in het algemeen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fok is gelijk wat leuker, nu jij er weer bent.
Ik. Dat merk je toch.quote:
Waarom niet? Heb je geen kekke leasebak meer?quote:[..]
Ik heb toch geen geld om een kekke toffe stalen ros te kopen
Niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd telefoonsecks?
Sowieso voor mij.quote:
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkantquote:
Uhm.. Je hebt het tegen lieve ouwe c0nd0r hè? Je hebt toch niet de verkeerde voor je?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkant
Dat was jij toch, paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt het tegen lieve ouwe c0nd0r hè? Je hebt toch niet de verkeerde voor je?
Nee. Niet ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was jij toch, paar jaar geleden?Iets met verkorte invoegstrook en vrachtwagen die nog nooit van sociaal rijgedrag had gehoord
quote:
Bedoel je niet SL daarmeequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je hebt toch wel een leasebak gehad? Inclusief enorme kras aan de zijkant
Ik heb ;t opgezocht, dat was Marcel.quote:
Dus je moet het doen met mijn rode wagen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ;t opgezocht, dat was Marcel.
Crazy-Mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |