Geen idee, maar dan nog.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef 3keernix het volgende:
heeft de OV chipkaart dan zelf geen twitteraccount? lijkt me makkelijk vragen
Als je iets niet weet dan zet je #durftevragen achter wat je tweet of ervoor. Zo weten mensen dat je op iets antwoord wilt hebbenquote:
Ah ok. Maar Google weet het antwoord op m'n meeste vragen wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als je iets niet weet dan zet je #durftevragen achter wat je tweet of ervoor. Zo weten mensen dat je op iets antwoord wilt hebben
Klopt, maar de meeste studenten zijn lui...me includedquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Maar Google weet het antwoord op m'n meeste vragen wel.
Iemand zal er wel mee begonnen zijn omdat hij of zij zich schaamde om het te vragenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik snap sowiezo niet hoe ze op 'durftevragen' komen
Klinkt nu eigenlijk best logischquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Iemand zal er wel mee begonnen zijn omdat hij of zij zich schaamde om het te vragen
quote:jasperwillem op welke politieke flank opereert Elsevier? #durftevragen
10 minutes ago from web
Hahah ja eigenlijk welquote:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef yvonne het volgende:
Ik ga jullie maar eens volgen, wel meer dan 1 tweet per dag graag
Maar dan met veel kortere berichten natuurlijk :-)quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bweh, soms denken vrienden dat twitter msn is. Dat gaat te ver!
Dat dit KAN op internetquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bweh, soms denken vrienden dat twitter msn is. Dat gaat te ver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |