Yeey dat wordt genietenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef zonisdegod het volgende:
Als ik naar lowlands ga, ga ik Fat Freddy's Drop echt zeker checken, klinkt chill, als in echt Chill muziek, the genre, niet chill het woord waar je overal wat je leuk/goed/zalig vind gebruikt :3
Jaja na een tijdje stonden we met 20 - 30 man in een polonaise door de zaal te bewegen. Die buitenstaanders zullen wel ff een WTF momentje hebben gehadquote:
SPOILERclass="spoiler"> http://www.tacky.nl/m/201004/224084.jpg
In 2007 waren ze ook al geweldig. Mag wel nog een keertje!quote:
Ik vind ze na 2007 dan ook erg ongeïnteresseerd en arrogant overkomen, en de muziek toch behoorlijk tegenvallen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef Tietmans het volgende:
[..]
In 2007 waren ze ook al geweldig. Mag wel nog een keertje!
Inderdaad. Dus jullie hoeven tot die tijd niet meer te vragen in dit topic wanneer er namen komen of dat er nog geen namen zijnquote:
19 augustus.quote:Op maandag 5 april 2010 01:46 schreef frame-saw het volgende:
Wanner komen er namen?
Er zijn nog amper namen bekend!
Waar blijven ze nouuuu????
Het zou wel baas zijn. ergens.quote:
Bronquote:As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.
Waaaa geweldigquote:Op maandag 5 april 2010 10:41 schreef frank07 het volgende:
Bloody Beetroots ook op Lowlands!
[..]
Bron
Gezelligquote:
Jezus fucking christ.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Over een gevarieerde line-up gesproken.
Das echt. Allesquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook wel iets mogelijk met die prijzen. 245 euro voor 4 dagen kamperen + festivalquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Oxegen is briljant, het is dat ik pas later in de zomer naar Ierland ga anders was ik iig weer die kant op gegaan.quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef portie het volgende:
[..]
Er is ook wel iets mogelijk met die prijzen. 245 euro voor 4 dagen kamperen + festival
Dat is gewoon een samenvatting van de Britse top 40.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Aah tof. Hoe is de rest van z'n album? In Your Light vond ik zeker wel goed klinken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net even bij Jon Allen geweest, ook zeker welkom op LL.
Zeker waar, daarom is het festival in Ierland.quote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is gewoon een samenvatting van de Britse top 40.
Oh, erg fijne plaat inderdaad. Ga beluisteren zou ik zeggen, die staat binnen een paar jaar wel in grotere zalen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aah tof. Hoe is de rest van z'n album? In Your Light vond ik zeker wel goed klinken.
*gooit in de download.quote:Op maandag 5 april 2010 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, erg fijne plaat inderdaad. Ga beluisteren zou ik zeggen, die staat binnen een paar jaar wel in grotere zalen.
Rock 'n Roll Weekend???..quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
iemand heeft 400 geboden, die is gek bij zn hoofd. Ik zou nooit 400 biedenquote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Mr.DD het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)owlands-kaarten.html
voor geïnteresseerden.
Zijn twee kaarten. Maar alsnog, hele doorverkoop is belachelijk. We moeten eigenlijk een knokploeg beginnen en al die adressen afgaan. Wie doet mee?quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
iemand heeft 400 geboden, die is gek bij zn hoofd. Ik zou nooit 400 bieden
en is dit een grap ofzo XD
iedereen weet (als het goed is) dat het niet slim is daar te kopen
quote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zijn twee kaarten. Maar alsnog, hele doorverkoop is belachelijk. We moeten eigenlijk een knokploeg beginnen en al die adressen afgaan. Wie doet mee?
Dan gaan we zitzakken legen in hun huizenquote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zijn twee kaarten. Maar alsnog, hele doorverkoop is belachelijk. We moeten eigenlijk een knokploeg beginnen en al die adressen afgaan. Wie doet mee?
Er wordt tegenwoordig geen muziekstijl meer bedoeld met rock&roll hoorquote:Op maandag 5 april 2010 13:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Rock 'n Roll Weekend???..Waar is de Rock 'n Roll dan???..
![]()
Wat een shit-list, geen enkele naam op die lijst is Lowlands 2010 waardig.. [ afbeelding ]
Rock 'n Roll is Rock 'n Roll verdomme..quote:Op maandag 5 april 2010 14:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig geen muziekstijl meer bedoeld met rock&roll hoor
En bovendien, die namen zijn hartstikke LL-waardig. Zie zo 9 namen staan die er al hebben gestaan, 2 die er komen en nog een paar die zeker mogen komen
Ach dat is LL allang niet meer.quote:Op maandag 5 april 2010 14:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Rock 'n Roll is Rock 'n Roll verdomme..![]()
En die 9 namen staan die er al hebben gestaan mogen dus wegblijven..![]()
Verder moet LL een festival zijn waar men bandjes kan zien optreden die er nog niet/nooit hebben gestaan, of die men kan gaan ontdekken, niet teveel commerciele shit-list meuk dus..
Holy shit! Dan weet je van gekkigheid toch niet meer waar je heen moetquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
jep we hebben dat interview afgelopen vrijdag gedaan, en tommy tea (is van de twee degene die alle optredens regelt en was vroeger bij het oude bandje ook de manager) zei ons dat ze naar lowlands zouden komen, kan er helaas niet bij zijn omdat het weer met de introweek van de vu valt en ik mentor ben maar wat was het optreden gaaf! bleken bij het interview en de soundcheck ook veel aardiger dan ik had verwachtquote:
Dit jaar zou dat wel eens anders kunnen zijn (hoop ik) aangezien het al uitverkocht is, echte publiekstrekkers hebben ze niet echt nodig lijkt me..quote:Op maandag 5 april 2010 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dat is LL allang niet meer.
X-rayquote:Op maandag 5 april 2010 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dat is LL allang niet meer.
Kunnen mensen eindelijk Depeche Mode gaan ontdekken.quote:
Nee man, straks worden ze nog commercieelquote:Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kunnen mensen eindelijk Depeche Mode gaan ontdekken.
Stimmt.quote:Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef frame-saw het volgende:
"In een interview met The Kool Kids schijnen de Bloody Beetroots te hebben bevestigd op Lowlands te staan.
De Italiaanse electroact doet er zelf nog wat geheimzinnig over, maar volgens het afsluitend commentaar van de website lijkt het in kannen en kruiken te zijn: 'As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.' (Dank aan @MeneerDD.)"
MeneerDD is een fanatieke.
Echt héquote:Op maandag 5 april 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
TBB staan dan waarschijnlijk 's nachts in de Bravo. Dat gaat zoo vet worden
Hoop het niet dan. Zo'n act komt alleen 's nachts tot zijn rechtquote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef icebliss het volgende:
Als ze met band(je) komen dan zou ik eerder gokken op vroeg op de avond. Zie Justice, Digitalism, Booka Shade Pendulum live etc. Stonden ook allemaal (te) vroeg.
Klopt maar de LL-organisatie verprutst het elk jaar weerquote:Op maandag 5 april 2010 18:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoop het niet dan. Zo'n act komt alleen 's nachts tot zijn recht
Sex Pistols was daarvoor volgens mij maar kan me niet voorstellen dat je daar bent geblevenquote:Op maandag 5 april 2010 18:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Klopt maar de LL-organisatie verprutst het elk jaar weer
Booka ShadeToen was ik ergens wat ik niet zo boeiend vond. Weet niet meer wat.
In 2008 stond Pendulum (live) ook al om 20:10 in de Bravo.quote:Op maandag 5 april 2010 18:29 schreef zonisdegod het volgende:
zou wel jammer zijn als pendulum in the crack of dawn zou optreden
Nee daar was ik na 5 minuten weg. Ik zie het al, we gingen wachten op Underworld. We waren naar Franz Ferdinand geweest (ik stond vooraanquote:Op maandag 5 april 2010 19:16 schreef icebliss het volgende:
[..]
Sex Pistols was daarvoor volgens mij maar kan me niet voorstellen dat je daar bent gebleven
Was 'n feestje hoor, daar niet van. Maar 's nachts was het nog beter geweestquote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In 2008 stond Pendulum (live) ook al om 20:10 in de Bravo.
Ja waarom doen ze dat eigenlijk? Weten de lowlands programmeurs niet wat ze boeken. Of is dat zodat ze wel op een normale tijd op Pukkelpop of iets dergelijks op kunnen treden? Zou sowieso ook wel wat bands snachts aan het werk willen zien. Al hebben die er misschien zelf geen zin.quote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef icebliss het volgende:
Als ze met band(je) komen dan zou ik eerder gokken op vroeg op de avond. Zie Justice, Digitalism, Booka Shade Pendulum live etc. Stonden ook allemaal (te) vroeg.
's nachts bands? wtfquote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja waarom doen ze dat eigenlijk? Weten de lowlands programmeurs niet wat ze boeken. Of is dat zodat ze wel op een normale tijd op Pukkelpop of iets dergelijks op kunnen treden? Zou sowieso ook wel wat bands snachts aan het werk willen zien. Al hebben die er misschien zelf geen zin.
Ja klopt, heel relaxt. Voor mij echt een hoogtepunt van Lowlands, alleen het was daar echt snikheet in die tent. Het leek wel 40 graden.quote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef Manfret het volgende:
Squarepusher om 2 uur in de middag vorig jaar![]()
maarja het was alsnog tof!
BETER WEL.quote:Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef frame-saw het volgende:
"In een interview met The Kool Kids schijnen de Bloody Beetroots te hebben bevestigd op Lowlands te staan.
De Italiaanse electroact doet er zelf nog wat geheimzinnig over, maar volgens het afsluitend commentaar van de website lijkt het in kannen en kruiken te zijn: 'As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.' (Dank aan @MeneerDD.)"
Ja dat is leuk maar in 1 tent kunnen er toch bands spelen. Lijkt me boeiender dan 90's now ofzo.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
's nachts bands? wtf![]()
De nacht is van de house/techno/minimal en alle andere dansbare elektronische geluiden
Daar heb ik lekker gezweten ja. Was wel vet, maar 's nachts was het beter geweest.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja klopt, heel relaxt. Voor mij echt een hoogtepunt van Lowlands, alleen het was daar echt snikheet in die tent. Het leek wel 40 graden.
De muziek deed me de hitte(+kater) vrij snel vergeten.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja klopt, heel relaxt. Voor mij echt een hoogtepunt van Lowlands, alleen het was daar echt snikheet in die tent. Het leek wel 40 graden.
Dat lijkt me dan weer helemaal niets hè. Bji een band als TBB moet ik compleet nuchter zijn anders ga ik out denk ik.quote:
In de ogoNONogo spelen 's nachts ook bands om aan de vraag naar livemuziek in de nacht te voldoen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat is leuk maar in 1 tent kunnen er toch bands spelen. Lijkt me boeiender dan 90's now ofzo.
tsss 90's nowquote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat is leuk maar in 1 tent kunnen er toch bands spelen. Lijkt me boeiender dan 90's now ofzo.
zon 5 posts voor je zeg ik dat TBB het heeft bevestigd, als je goed leestquote:Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef frame-saw het volgende:
De bravo is groot genoeg om ergens te gaan staan waar geen pits zijn denk ik.. ik ga sws aan de methylone danquote:Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer helemaal niets hè. Bji een band als TBB moet ik compleet nuchter zijn anders ga ik out denk ik.Misschien ook wel. Als ze voor Plastikman zijn (want dat wordt mijn eerste keer denk ik zo
) dan misschien wel want dan weet ik hoe het is. Maar anders niet hoor
Die pit enzo
Lijkt me eng.
Ksst, van 90s Now blijven ze afquote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja ik moet het nog maar even zien. Pit vond ik juist zo vet in de Watt een paar weken terug. Maar bij Plastikman sowieso XTC eerste keer denk ik. Heb ook toestemming van vriendinnetje dusssss.quote:Op maandag 5 april 2010 22:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
De bravo is groot genoeg om ergens te gaan staan waar geen pits zijn denk ik.. ik ga sws aan de methylone dan
Ik vind pits bij electronische muziek een beetje bullshit. Laatste keer dat ik in Watt was gingen er mensen pitten bij Mr Oizoquote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik moet het nog maar even zien. Pit vond ik juist zo vet in de Watt een paar weken terug. Maar bij Plastikman sowieso XTC eerste keer denk ik. Heb ook toestemming van vriendinnetje dusssss.
Bij Mr. Oizo lijkt het me dan weer niet tof.quote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind pits bij electronische muziek een beetje bullshit. Laatste keer dat ik in Watt was gingen er mensen pitten bij Mr Oizoop flat beat was tevens ook de traagste pit die ik heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |