Inderdaad. Dus jullie hoeven tot die tijd niet meer te vragen in dit topic wanneer er namen komen of dat er nog geen namen zijnquote:
19 augustus.quote:Op maandag 5 april 2010 01:46 schreef frame-saw het volgende:
Wanner komen er namen?
Er zijn nog amper namen bekend!
Waar blijven ze nouuuu????
Het zou wel baas zijn. ergens.quote:
Bronquote:As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.
Waaaa geweldigquote:Op maandag 5 april 2010 10:41 schreef frank07 het volgende:
Bloody Beetroots ook op Lowlands!
[..]
Bron
Gezelligquote:
Jezus fucking christ.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Over een gevarieerde line-up gesproken.
Das echt. Allesquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook wel iets mogelijk met die prijzen. 245 euro voor 4 dagen kamperen + festivalquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Oxegen is briljant, het is dat ik pas later in de zomer naar Ierland ga anders was ik iig weer die kant op gegaan.quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef portie het volgende:
[..]
Er is ook wel iets mogelijk met die prijzen. 245 euro voor 4 dagen kamperen + festival
Dat is gewoon een samenvatting van de Britse top 40.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Aah tof. Hoe is de rest van z'n album? In Your Light vond ik zeker wel goed klinken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net even bij Jon Allen geweest, ook zeker welkom op LL.
Zeker waar, daarom is het festival in Ierland.quote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is gewoon een samenvatting van de Britse top 40.
Oh, erg fijne plaat inderdaad. Ga beluisteren zou ik zeggen, die staat binnen een paar jaar wel in grotere zalen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aah tof. Hoe is de rest van z'n album? In Your Light vond ik zeker wel goed klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |