Redelijk neerbuigend toontje wel. Maar; laten we wel stellen: zet minder 3fm aan en zoek zelf goede muziek op. Justice is ontzettend 2 jaar geleden; dus laat die maar zitten. Gonjasufi mag komen. En Four-Tet. En die namen worden wel gefluisterd in de wandelgangen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef Toad het volgende:
@friekin_ Je kan op dit moment gewoon al redelijk voorspellen welke namen er langs komen. Bijv. door te kijken naar de albumreleases, andere festivals (V Festival, Pukkelpop). Maar Lowlands heeft nu ook al een groot gedeelte bekend gemaakt.
Of Interpol en Justice moeten het festivalseizoen gaan redden.
@julian6 natuurlijk is het subjectief.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je in de openingspost wilt, stuur mij dan even een PM
Dank.quote:
Ik luister niet zoveel 3fm eigenlijk. Maar zowel Justice als Interpol zijn bezig met een nieuwe plaat. Bands met nieuw werk zie ik liever dan bands die niet met nieuw werk zijn gekomen (Snow Patrol, Placebo).quote:Maar; laten we wel stellen: zet minder 3fm aan en zoek zelf goede muziek op. Justice is ontzettend 2 jaar geleden; dus laat die maar zitten. Gonjasufi mag komen. En Four-Tet. En die namen worden wel gefluisterd in de wandelgangen.
Dit dus! Wat mij betreft doen we The Maccabees ook weer dit jaar, en Erlend Øye mag ook wel weer langskomen met Kings of Convenience of The Whitest Boy Alive (al is dat eerste waarschijnlijker).quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Zoals The Drums, Two Door Cinema Club, Local Natives, Wild Beasts, Delphic, Bombay Bicycle Club en Wir Sind Helden.
ach laat hem toch lekker geilenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Man, tief eens op.
[ afbeelding ] Ik sta in de OP man [ afbeelding ]
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef Haunter het volgende:
Overigens hoop ik echt dat Interpol langskomt. Lijkt me ook een redelijke kans, ook als we naar hun tourschema kijken:
Van 27 juni t/m 19 juli voorprogramma U2 (![]()
) in Noord-Amerika, van 18 september t/m 8 oktober als voorprogramma van U2 in Europa. Lijkt het me een grote kans dat ze in die tussentijd in Europa zullen touren, tenzij ze hun album gaan opnemen als die dan nog niet uit is.
Hopen, hopen
Alhoewel, de lineup van Latitude ziet er wel heel mooi uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Toad het volgende:
Ik zat in een vorig topic te klagen over de line-up tot nu toe. Niet zo bijzonder enzo. Maar eigenlijk valt het sowieso tegen dit jaar op festivals met de line-up.
Staan wel wat aardige namen, maar niet erg bijzonder.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Alhoewel, de lineup van Latitude ziet er wel heel mooi uit.
Jaaaaaaa, graag! Jammer dat God Help The Girl niet echt aan touren doet, zou een super gave Lima act zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Zoals The Drums, Two Door Cinema Club, Local Natives, Wild Beasts, Delphic, Bombay Bicycle Club en Wir Sind Helden.
Rare kerel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:09 schreef zonisdegod het volgende:
ik zit zo te kijken op mn flickr email, waar ken ik de gebruikersnaam Dark_Angelus nou van... is het van fok waar ik t van ken lol X)
+1 ''fan''
Yeey dat wordt genietenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef zonisdegod het volgende:
Als ik naar lowlands ga, ga ik Fat Freddy's Drop echt zeker checken, klinkt chill, als in echt Chill muziek, the genre, niet chill het woord waar je overal wat je leuk/goed/zalig vind gebruikt :3
Jaja na een tijdje stonden we met 20 - 30 man in een polonaise door de zaal te bewegen. Die buitenstaanders zullen wel ff een WTF momentje hebben gehadquote:
SPOILERclass="spoiler"> http://www.tacky.nl/m/201004/224084.jpg
In 2007 waren ze ook al geweldig. Mag wel nog een keertje!quote:
Ik vind ze na 2007 dan ook erg ongeïnteresseerd en arrogant overkomen, en de muziek toch behoorlijk tegenvallen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef Tietmans het volgende:
[..]
In 2007 waren ze ook al geweldig. Mag wel nog een keertje!
Inderdaad. Dus jullie hoeven tot die tijd niet meer te vragen in dit topic wanneer er namen komen of dat er nog geen namen zijnquote:
19 augustus.quote:Op maandag 5 april 2010 01:46 schreef frame-saw het volgende:
Wanner komen er namen?
Er zijn nog amper namen bekend!
Waar blijven ze nouuuu????
Het zou wel baas zijn. ergens.quote:
Bronquote:As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.
Waaaa geweldigquote:Op maandag 5 april 2010 10:41 schreef frank07 het volgende:
Bloody Beetroots ook op Lowlands!
[..]
Bron
Gezelligquote:
Jezus fucking christ.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Over een gevarieerde line-up gesproken.
Das echt. Allesquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook wel iets mogelijk met die prijzen. 245 euro voor 4 dagen kamperen + festivalquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Oxegen is briljant, het is dat ik pas later in de zomer naar Ierland ga anders was ik iig weer die kant op gegaan.quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef portie het volgende:
[..]
Er is ook wel iets mogelijk met die prijzen. 245 euro voor 4 dagen kamperen + festival
Dat is gewoon een samenvatting van de Britse top 40.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Aah tof. Hoe is de rest van z'n album? In Your Light vond ik zeker wel goed klinken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net even bij Jon Allen geweest, ook zeker welkom op LL.
Zeker waar, daarom is het festival in Ierland.quote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is gewoon een samenvatting van de Britse top 40.
Oh, erg fijne plaat inderdaad. Ga beluisteren zou ik zeggen, die staat binnen een paar jaar wel in grotere zalen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aah tof. Hoe is de rest van z'n album? In Your Light vond ik zeker wel goed klinken.
*gooit in de download.quote:Op maandag 5 april 2010 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, erg fijne plaat inderdaad. Ga beluisteren zou ik zeggen, die staat binnen een paar jaar wel in grotere zalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |