quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2006 zeker?
Daar heb ik deze nog van.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever niet, mijn tentje zal op 2 of 3 terechtkomen (ga niet alleen) dus dan wil ik daar ook wel slapenquote:
oh die kaarten die je gewonnen had he T_Tquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Mexicaantje. het volgende:Kaarten net opgehaald op het postkantoor.
xDquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
oh die kaarten die je gewonnen had he T_T
heb al een paar uur zitten googlen maar kon zelf niks vindenquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef frame-saw het volgende:![]()
Kreeg zelfs een huwelijksaanzoek in mijn inbox.![]()
(uitleg: ik stuurde een simpel linkje die ik in vijf seconden had gevonden, amai)
Ik vraag me af waarom mensen in godsnaam aan het klagen zijn. Er is amper iets bekend.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Toad het volgende:
Ik zat in een vorig topic te klagen over de line-up tot nu toe. Niet zo bijzonder enzo. Maar eigenlijk valt het sowieso tegen dit jaar op festivals met de line-up.
Oke, die van Melt ziet er wel aardig uit. Maar het is niet echt vernieuwd ofzo, vele acts hebben we vorig jaar al voorbij zien komen.
Dat komt misschien ook omdat er weinig leuke nieuwe acts op dit moment doorbreken. En ook heb ik tot nu toe weinig interessante nieuwe albums voorbij zien komen van gevestigde namen (muv Blood Red Shoes).
Misschien ziet Lollapalooza er dan nog het leukste uit met Gaga, Arcade Fire, The Strokes en Phoenix. Maar daar staan ook weer de usual suspects zoals Green Dayen Wolfmother.
Dat is natuurlijk hardstikke subjectief. Ik vind de line-up geweldig zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Toad het volgende:
Ik zat in een vorig topic te klagen over de line-up tot nu toe. Niet zo bijzonder enzo. Maar eigenlijk valt het sowieso tegen dit jaar op festivals met de line-up.
Oke, die van Melt ziet er wel aardig uit. Maar het is niet echt vernieuwd ofzo, vele acts hebben we vorig jaar al voorbij zien komen.
Dat komt misschien ook omdat er weinig leuke nieuwe acts op dit moment doorbreken. En ook heb ik tot nu toe weinig interessante nieuwe albums voorbij zien komen van gevestigde namen (muv Blood Red Shoes).
Misschien ziet Lollapalooza er dan nog het leukste uit met Gaga, Arcade Fire, The Strokes en Phoenix. Maar daar staan ook weer de usual suspects zoals Green Dayen Wolfmother.
Inderdaad, het is maar net wat je wel en niet leuk vindt. De festivals eind augustus in andere landen bevatten voor mij heel wat leuke, kleinere, bands die ik graag allemaal wel zou willen zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hardstikke subjectief. Ik vind de line-up geweldig zo
Zoals?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Inderdaad, het is maar net wat je wel en niet leuk vindt. De festivals eind augustus in andere landen bevatten voor mij heel wat leuke, kleinere, bands die ik graag allemaal wel zou willen zien.
Ja, ach, als je nou wist wat een RSS-feed wasquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
heb al een paar uur zitten googlen maar kon zelf niks vinden![]()
Zoals The Drums, Two Door Cinema Club, Local Natives, Wild Beasts, Delphic, Bombay Bicycle Club en Wir Sind Helden.quote:
ik weet het nu, alsnog super bedanktquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja, ach, als je nou wist wat een RSS-feed was
Als je in de openingspost wilt, stuur mij dan even een PMquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef bl0emetjE het volgende:
Jaa, ik heb ook een kaartje! Was er toen nog net op tijd bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |