abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79975337
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:41 schreef julian6 het volgende:

[..]

Hoop het niet dan. Zo'n act komt alleen 's nachts tot zijn recht
Klopt maar de LL-organisatie verprutst het elk jaar weer

Booka Shade Toen was ik ergens wat ik niet zo boeiend vond. Weet niet meer wat.
  maandag 5 april 2010 @ 19:16:57 #177
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79975909
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:59 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Klopt maar de LL-organisatie verprutst het elk jaar weer

Booka Shade Toen was ik ergens wat ik niet zo boeiend vond. Weet niet meer wat.
Sex Pistols was daarvoor volgens mij maar kan me niet voorstellen dat je daar bent gebleven
Tranquillo
pi_79976421
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:29 schreef zonisdegod het volgende:
zou wel jammer zijn als pendulum in the crack of dawn zou optreden
In 2008 stond Pendulum (live) ook al om 20:10 in de Bravo.
pi_79976452
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:16 schreef icebliss het volgende:

[..]

Sex Pistols was daarvoor volgens mij maar kan me niet voorstellen dat je daar bent gebleven
Nee daar was ik na 5 minuten weg. Ik zie het al, we gingen wachten op Underworld. We waren naar Franz Ferdinand geweest (ik stond vooraan ik sta nooit vooraan ) en gingen toen wat eten omdat we moe en bezweet waren.
pi_79979183
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

In 2008 stond Pendulum (live) ook al om 20:10 in de Bravo.
Was 'n feestje hoor, daar niet van. Maar 's nachts was het nog beter geweest
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_79980332
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef icebliss het volgende:
Als ze met band(je) komen dan zou ik eerder gokken op vroeg op de avond. Zie Justice, Digitalism, Booka Shade Pendulum live etc. Stonden ook allemaal (te) vroeg.
Ja waarom doen ze dat eigenlijk? Weten de lowlands programmeurs niet wat ze boeken. Of is dat zodat ze wel op een normale tijd op Pukkelpop of iets dergelijks op kunnen treden? Zou sowieso ook wel wat bands snachts aan het werk willen zien. Al hebben die er misschien zelf geen zin.
pi_79980345
Squarepusher om 2 uur in de middag vorig jaar
maarja het was alsnog tof!
  maandag 5 april 2010 @ 21:15:03 #183
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_79980727
Vorig jaar Vitalic op die manier gemist. We zaten te eten en hoorden best wel toffe muziek, bleek dat dus al Vitalic te zijn .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_79980949
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja waarom doen ze dat eigenlijk? Weten de lowlands programmeurs niet wat ze boeken. Of is dat zodat ze wel op een normale tijd op Pukkelpop of iets dergelijks op kunnen treden? Zou sowieso ook wel wat bands snachts aan het werk willen zien. Al hebben die er misschien zelf geen zin.
's nachts bands? wtf

De nacht is van de house/techno/minimal en alle andere dansbare elektronische geluiden
  maandag 5 april 2010 @ 21:19:46 #185
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_79980986
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef Manfret het volgende:
Squarepusher om 2 uur in de middag vorig jaar
maarja het was alsnog tof!
Ja klopt, heel relaxt. Voor mij echt een hoogtepunt van Lowlands, alleen het was daar echt snikheet in die tent. Het leek wel 40 graden.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_79980990
Ja ik 2 jaar terug Simian Mobile Disco, maar dat was omdat het bootje dat je naar de sauna bracht door iemand naar de overkant was gevaren. En vervolgens duurde het meer dan een uur voordat iemand van de organisatie bedacht dat het misschien wel handig was om iemand te sturen die dat bootje terugbracht.
pi_79981050
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef frame-saw het volgende:
"In een interview met The Kool Kids schijnen de Bloody Beetroots te hebben bevestigd op Lowlands te staan.

De Italiaanse electroact doet er zelf nog wat geheimzinnig over, maar volgens het afsluitend commentaar van de website lijkt het in kannen en kruiken te zijn: 'As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.' (Dank aan @MeneerDD.)"
MeneerDD is een fanatieke.
BETER WEL. OMG.
pi_79981184
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef julian6 het volgende:

[..]

's nachts bands? wtf

De nacht is van de house/techno/minimal en alle andere dansbare elektronische geluiden
Ja dat is leuk maar in 1 tent kunnen er toch bands spelen. Lijkt me boeiender dan 90's now ofzo.
pi_79981425
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

BETER WEL. OMG.
perfect om te trippen
pi_79981771
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Ja klopt, heel relaxt. Voor mij echt een hoogtepunt van Lowlands, alleen het was daar echt snikheet in die tent. Het leek wel 40 graden.
Daar heb ik lekker gezweten ja. Was wel vet, maar 's nachts was het beter geweest.
pi_79982023
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Radioheader het volgende:

[..]

De muziek deed me de hitte(+kater) vrij snel vergeten.
Er was ook echt geen hond, wel een beetje sneu voor hem als artiest maar voor mij als publiek was het wel genieten en was er eindelijk wat ruimte om te bewegen
pi_79982128
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:27 schreef julian6 het volgende:

[..]

perfect om te trippen
Dat lijkt me dan weer helemaal niets hè. Bji een band als TBB moet ik compleet nuchter zijn anders ga ik out denk ik. Misschien ook wel. Als ze voor Plastikman zijn (want dat wordt mijn eerste keer denk ik zo ) dan misschien wel want dan weet ik hoe het is. Maar anders niet hoor Die pit enzo Lijkt me eng.
pi_79982318
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja dat is leuk maar in 1 tent kunnen er toch bands spelen. Lijkt me boeiender dan 90's now ofzo.
In de ogoNONogo spelen 's nachts ook bands om aan de vraag naar livemuziek in de nacht te voldoen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 april 2010 @ 21:46:07 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79982389
quote:

[..]

tsss 90's now
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_79982824
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef frame-saw het volgende:
"In een interview met The Kool Kids schijnen de Bloody Beetroots te hebben bevestigd op Lowlands te staan.

De Italiaanse electroact doet er zelf nog wat geheimzinnig over, maar volgens het afsluitend commentaar van de website lijkt het in kannen en kruiken te zijn: 'As a conclusion, though it hasn’t been confirmed by Lowlands Festival itself, we can unofficially say that The Bloody Beetroots are going to play there.' (Dank aan @MeneerDD.)"
MeneerDD is een fanatieke.
zon 5 posts voor je zeg ik dat TBB het heeft bevestigd, als je goed leest
het is niet in het interview gezegd, omdat het interview met bob rifo was en hij de tourdata niet weet, maar tommy tea zei het zelf..
pi_79983700
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer helemaal niets hè. Bji een band als TBB moet ik compleet nuchter zijn anders ga ik out denk ik. Misschien ook wel. Als ze voor Plastikman zijn (want dat wordt mijn eerste keer denk ik zo ) dan misschien wel want dan weet ik hoe het is. Maar anders niet hoor Die pit enzo Lijkt me eng.
De bravo is groot genoeg om ergens te gaan staan waar geen pits zijn denk ik.. ik ga sws aan de methylone dan
pi_79983864
quote:

[..]

Ksst, van 90s Now blijven ze af
Tap tap tap
pi_79983898
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:10 schreef julian6 het volgende:

[..]

De bravo is groot genoeg om ergens te gaan staan waar geen pits zijn denk ik.. ik ga sws aan de methylone dan
Nouja ik moet het nog maar even zien. Pit vond ik juist zo vet in de Watt een paar weken terug. Maar bij Plastikman sowieso XTC eerste keer denk ik. Heb ook toestemming van vriendinnetje dusssss.
pi_79985000
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nouja ik moet het nog maar even zien. Pit vond ik juist zo vet in de Watt een paar weken terug. Maar bij Plastikman sowieso XTC eerste keer denk ik. Heb ook toestemming van vriendinnetje dusssss.
Ik vind pits bij electronische muziek een beetje bullshit. Laatste keer dat ik in Watt was gingen er mensen pitten bij Mr Oizo op flat beat was tevens ook de traagste pit die ik heb gezien.
pi_79985057
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vind pits bij electronische muziek een beetje bullshit. Laatste keer dat ik in Watt was gingen er mensen pitten bij Mr Oizo op flat beat was tevens ook de traagste pit die ik heb gezien.
Bij Mr. Oizo lijkt het me dan weer niet tof. Maar bij TBB vond ik het heerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')