Ja, op zijn minstquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik zie nu pas dat ik hem had dichtgegooid![]()
Ik zal kijken of ik nog een leuke Harry foto heb om het goed te maken...
Graag gedaan hoor, als je er zoiets moois voor terugkrijgtquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dankje wel Troel voor het openen van een nieuw topique!
[ afbeelding ]
En heel oncharmant
[ afbeelding ]
Je krijgt niks hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, als je er zoiets moois voor terugkrijgt![]()
ja, inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Lijnloos het volgende:
Rienk, wat leuk dat ie al zo geniet van die speeltjes... hij kan ook al mooi op zijn buikje liggen zeg.
Bij Minke ook niet hoor... ze kan wel zo liggen, maar dan wiebelt ze alle kanten op, net zolang tot ze weer op haar rug terecht komt... en dan weer brullen omdat dat eigenlijk ook niet leuk is, want niet interessant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef lily het volgende:
Harry's onderkinnetje![]()
[..]
ja, inderdaad(hoef je bij Leah niet te proberen)
Opgestuurd door TARA's tante in Canadaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef bodpa09 het volgende:
Wat heeft Leander een geweldige trui aan! Waar heb je die vandaan?
Verdorie! 't is wel een geweldig ding zeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Opgestuurd door TARA's tante in Canada
Ja, hij deed het of het de gewoonste zaak van de wereld was, die grapjas!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, Wolf met WolfLeuke foto's Poppejans!
En Rienk met Thijs spam, altijd leuk... 2 blije eieren bij mekaar!![]()
wat goed dat Rienk nu kan rollen...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, hij deed het of het de gewoonste zaak van de wereld was, die grapjas!
Leuke spam, Vlindur!
awhgoshiee!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet bij die foto van Minke in de OP telkens denken aan onderstaande foto die we van Ivan maakten in de kraamweek. Bij hem vergeleken is ze zo'n hummeltje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef lily het volgende:
o wow, Claudia (respect voor je natuurlijke bevalling)
Het is net of ie giegelt, hihi
hoe bedoel je precies? dan weet ik ook of ik hetzelfde ziequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Hij was 10 pond! Zijn groeicurve begon boven het bovenste lijntje.Daarna boog het lijntje af naar het gemiddelde, maar nu hij aan de flesvoeding zit begint hij weer vrij fors te worden. Op de draagmeeting van afgelopen donderdag vond men hem geloof ik vrij groot (hij is zwaarder dan een paar meisjes die 2x zo oud zijn).
Wat is Evie toch ontzettend aan het veranderen!![]()
Zie je dat zelf ook, BJ? Wij hebben trouwens dezelfde boxspiraal. Groot succes!
Ik vond het bij Ivan een enorme omslag, van liggend hummeltje (ja, voor mij was hij een hummeltjequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies? dan weet ik ook of ik hetzelfde zieEn ja die boxspiraal is leuk om lekker tegen aan te schoppen
![]()
en jeeeeh 10 pond! dat was Evie bij 2,5 maand ofz haha![]()
en dat mooie speelkleed van Rienk en Evie!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Hij is super! Erg goedkoop ook. Het wordt hoog tijd om naar de Ikea te gaan, want ze schijnen ook goedkope slabben te hebben.
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 07:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
aaahhh eindelijk kunnen we teigetje eens echt bekijken, zonder slangetjes... mooi kindje hoor Keshet!! en wat zal het voor jullie heerlijk zijn dat je steeds meer met dr mag en kan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jeetje Niels maakt al stapels!!wat gaat dat hard joh!
haha ik vond het al erg snel!quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Neemama maakt ze en Niels gooit ze op de grond en kijkt mij dan zo aan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
aahhh Tessa mooie vrolijkerd!![]()
![]()
![]()
*pssst mama-papa lees je bericht aan mij eens overgeloof niet dat ik veel veranderd ben hoor
![]()
haha*
Ja! Tessa is echt een leukerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:42 schreef freecell het volgende:
Tessa
Die laatste foto is echt om te smelten
Rienk wil alleen rollen als zijn vriend het zietquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Vlindur het volgende:
Wat een hoofd he!Nou ja, ik ben ook wel erg trots
Maar Rienk heeft niet meer gerold
Ja vanochtend bij ons in bed, maar J. drukte het matras wat in, dus die telt niet
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef fietsie het volgende:
Abby spam![]()
[ afbeelding ]
Lekker loungen in de kinderwagen
Maar hij is veullll leuker dan ik!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lau: Thijs gaat echt steeds meer op je lijken!
Wat heerlijk is het hè, als je je kleine meisje eindelijk eens zonder alle slangetjes en buisjes ziet! Wat een mooie meid!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Keshet het volgende:
Teigetje voor het eerst in bad!
[ afbeelding ]
Teigetje slaperig na het badje:
[ afbeelding ]
Ze zat 10 seconden in bad toen ze haar beademingsbuisje er uit trok waarna ze het in totaal een half uurtje zonder mocht doen. Konden we eindelijk haar gezichtje eens goed bekijken! (Haar neusje is nog helemaal gevormd naar de buisjes)
Nu ruikt ze naar échte babietjes!
lief, dankje! Die vind ik zelf ook het leukst. Ik heb die nog een keer, fractie van een seconde later, die is nét wat scherper, maar de lach is wat minder breed zeg maar, dus dat vind ik een lastige afwegingquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef lcicle het volgende:
Nummertje 5 huuphuup, van opzij, die is prachtig! De rest vind ik ook hele mooie foto's (van een nog mooier meisje, maar dat terzijde) maar nummer 5 springt eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, eerst maar eens het fotoalbum afmaken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze is geen emo of scene, maar gewoon <insert naam>.
Ik vind het echt geweldig dat ze dat doet. Op school is ze de enige die zich zo kleed en dat er mensen zijn die daar rare opmerkingen over maken, maakt haar niets uit. Ze houd gewoon van kleurtjes en toen moest ik aan Oxymoron denken.
Nichtje van bijna 3 wil nu ook roze haar... vooralsnog krijgt ze alleen roze kleren van haar papa en mama.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ja, grappig hè, hij deed zijn armpje zelf zo! Thijs is idd een player, maarja, Isabeau is niet van het monogame, en Senna heeft het te druk met kruipen en staanquote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He de date van Thijs lijkt wel wat op Lente vind ik! Zie hem dan ook zitten met zijn arm erom, tis wel een beetje een player hoor, hopt van de een naar de ander!
quote:
Dat mag allemaal, als het platonisch isquote:Op donderdag 8 april 2010 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Thijsnou ja, eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat Senna aan het sjansen was met Ko.
quote:
Komt goed meid... met die steun bedoel ik dan.... tot morgen!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, ik vind het fijn dat jullie morgen komen. Kan wel wat steun gebruiken denk ik!![]()
that's itquote:Op donderdag 8 april 2010 17:43 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau moet even d'r nieuwe jurk showen aan Huup en Amélie (en wie 't verder maar wil zien)
Ik vind hem súper staan Huup, thanks!
[ afbeelding ]
Ben ik een heel slechte moeder als ik zeg dat ik dat wel wilde doen, maar dat ik het eerst een keer op de foto wilde hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
Oooh Oekewat een schatje is het. Zou wel de box naar beneden zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Is dat echt zo bijzonder dan op deze leeftijd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Tessa kijkt zo ondeugend op die derde foto!![]()
En wat is ze sterk! Het viel me al op dat je vaker foto's plaatste waarop ze haar hoofd heel hoog hield. Knap, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Ik weet niet of het bijzonder is, maar Laura kan er in ieder geval nog niks vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Is dat echt zo bijzonder dan op deze leeftijd?
Harry doet dat echt al weken!
*spijt heeft dat ze er geen foto van gemaakt heeft*![]()
HIj is zelfs al pogingen tot omdraaien aan het doen alleen wil zijn 'enorme' hoofd niet mee om
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef wickie het volgende:
Kobusgewoon staan!!
Groofkens wat een mooie kids
En Ivan, kan je Mette ff leren te rollen want mevrouwtje vind dat echt niet nodig. Op haar zij draaien kan ze al weken met gemak, speelt ook makkelijker. Maar rollen, nee joh waarom zou ik, denkt ze volgens mij..
Zitten daarintegen is ze helemaal fan van. Maar weer wat fotootjes van de kleine donderstraal.
[ afbeelding ]
Gewoon fotograferen zit er niet meer in. Als ik de camera voor haar neus houd, doet ze er alles aan deze te bemachtigen...
[ afbeelding ]
Mn minimeisje krijgt eindelijk een bol toetje en wat spekjes
[ afbeelding ]
En we houden van de Bumbo
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef Lelijkerd het volgende:
Jeumig Chan, die gaat hard
Enne Kobuslieve lieve Kobus, hebben!
Evie..spekkig!Gaat ook erg hard
[ afbeelding ]
Mamaloe
en de foto die in ieder collectie zit:
de zonnebril
[ afbeelding ]
Oh nee jammerquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
En Groof, morgen ga ik die reus van je weer zien! Hoop ik dan toch!
Welk bolletjesjurkje bedoel je danquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:17 schreef Linda2205 het volgende:
En al die meisjes in hetzelfde bolletjes-jurkje (jaja, mijne inclusief)
Zij zit net boven de ondergrens en R zit net onder de bovengrens kwa lengte (gewicht zit hij ongeveer op de middenlijn gloof ik, woensdag weer meten en wegen), dus mini en maxi inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef Poppejans het volgende:Groofsken is dat meisje zo klein dan, zo lijkt hij inderdaad wel enorm
![]()
![]()
Hij went er maar aan, hij moet tot zijn 18de op de foto in de tummytubquote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
En die eerste van Thijs is echt geweldig. Dat past toch niet moeders, wat doe je je zoon aan?
Lief snoetje heeft ie.
Ja,quote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Elyas zó leuk. Mooie ogen, guitige lach.Heeft hij zelf last van zijn uitslag?
Tan Hemafan?
quote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:
Tess lekker wijf ben je!
Die schoenenquote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
In de speeltuin (met waterpokken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |