en dat mooie speelkleed van Rienk en Evie!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Hij is super! Erg goedkoop ook. Het wordt hoog tijd om naar de Ikea te gaan, want ze schijnen ook goedkope slabben te hebben.
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 07:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
aaahhh eindelijk kunnen we teigetje eens echt bekijken, zonder slangetjes... mooi kindje hoor Keshet!! en wat zal het voor jullie heerlijk zijn dat je steeds meer met dr mag en kan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jeetje Niels maakt al stapels!!wat gaat dat hard joh!
haha ik vond het al erg snel!quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Neemama maakt ze en Niels gooit ze op de grond en kijkt mij dan zo aan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
aahhh Tessa mooie vrolijkerd!![]()
![]()
![]()
*pssst mama-papa lees je bericht aan mij eens overgeloof niet dat ik veel veranderd ben hoor
![]()
haha*
Ja! Tessa is echt een leukerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:42 schreef freecell het volgende:
Tessa
Die laatste foto is echt om te smelten
Rienk wil alleen rollen als zijn vriend het zietquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Vlindur het volgende:
Wat een hoofd he!Nou ja, ik ben ook wel erg trots
Maar Rienk heeft niet meer gerold
Ja vanochtend bij ons in bed, maar J. drukte het matras wat in, dus die telt niet
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef fietsie het volgende:
Abby spam![]()
[ afbeelding ]
Lekker loungen in de kinderwagen
Maar hij is veullll leuker dan ik!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lau: Thijs gaat echt steeds meer op je lijken!
Wat heerlijk is het hè, als je je kleine meisje eindelijk eens zonder alle slangetjes en buisjes ziet! Wat een mooie meid!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Keshet het volgende:
Teigetje voor het eerst in bad!
[ afbeelding ]
Teigetje slaperig na het badje:
[ afbeelding ]
Ze zat 10 seconden in bad toen ze haar beademingsbuisje er uit trok waarna ze het in totaal een half uurtje zonder mocht doen. Konden we eindelijk haar gezichtje eens goed bekijken! (Haar neusje is nog helemaal gevormd naar de buisjes)
Nu ruikt ze naar échte babietjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |