lief, dankje! Die vind ik zelf ook het leukst. Ik heb die nog een keer, fractie van een seconde later, die is nét wat scherper, maar de lach is wat minder breed zeg maar, dus dat vind ik een lastige afwegingquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef lcicle het volgende:
Nummertje 5 huuphuup, van opzij, die is prachtig! De rest vind ik ook hele mooie foto's (van een nog mooier meisje, maar dat terzijde) maar nummer 5 springt eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, eerst maar eens het fotoalbum afmaken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze is geen emo of scene, maar gewoon <insert naam>.
Ik vind het echt geweldig dat ze dat doet. Op school is ze de enige die zich zo kleed en dat er mensen zijn die daar rare opmerkingen over maken, maakt haar niets uit. Ze houd gewoon van kleurtjes en toen moest ik aan Oxymoron denken.
Nichtje van bijna 3 wil nu ook roze haar... vooralsnog krijgt ze alleen roze kleren van haar papa en mama.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ja, grappig hč, hij deed zijn armpje zelf zo! Thijs is idd een player, maarja, Isabeau is niet van het monogame, en Senna heeft het te druk met kruipen en staanquote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He de date van Thijs lijkt wel wat op Lente vind ik! Zie hem dan ook zitten met zijn arm erom, tis wel een beetje een player hoor, hopt van de een naar de ander!
quote:
Dat mag allemaal, als het platonisch isquote:Op donderdag 8 april 2010 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Thijsnou ja, eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat Senna aan het sjansen was met Ko.
quote:
Komt goed meid... met die steun bedoel ik dan.... tot morgen!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, ik vind het fijn dat jullie morgen komen. Kan wel wat steun gebruiken denk ik!![]()
that's itquote:Op donderdag 8 april 2010 17:43 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau moet even d'r nieuwe jurk showen aan Huup en Amélie (en wie 't verder maar wil zien)
Ik vind hem súper staan Huup, thanks!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |