lief, dankje! Die vind ik zelf ook het leukst. Ik heb die nog een keer, fractie van een seconde later, die is nét wat scherper, maar de lach is wat minder breed zeg maar, dus dat vind ik een lastige afwegingquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef lcicle het volgende:
Nummertje 5 huuphuup, van opzij, die is prachtig! De rest vind ik ook hele mooie foto's (van een nog mooier meisje, maar dat terzijde) maar nummer 5 springt eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja goed, eerst maar eens het fotoalbum afmaken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze is geen emo of scene, maar gewoon <insert naam>.
Ik vind het echt geweldig dat ze dat doet. Op school is ze de enige die zich zo kleed en dat er mensen zijn die daar rare opmerkingen over maken, maakt haar niets uit. Ze houd gewoon van kleurtjes en toen moest ik aan Oxymoron denken.
Nichtje van bijna 3 wil nu ook roze haar... vooralsnog krijgt ze alleen roze kleren van haar papa en mama.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |