Het heeft niks met motivatie te maken. Als ik ergens geen zin in heb, maar het wel kan dan doe ik het. Maar als ik iets niet kan dan doe ik het niet, of ik er nou zin in heb of niet. Ik ga niet voor schut staan, en daarbij heb ben je gek als je iets gaat doen waarvan er een bewuste kans bestaat dat je faalt. Dus vandaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Booomer het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit..Alsof kikkersprongen er bij andere mensen wel tof uitzien, je komt daar om te trainen en niet om er al dan niet leuk uit te zien.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen:quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Mieks het volgende:
[..]
Het heeft niks met motivatie te maken. Als ik ergens geen zin in heb, maar het wel kan dan doe ik het. Maar als ik iets niet kan dan doe ik het niet, of ik er nou zin in heb of niet. Ik ga niet voor schut staan, en daarbij heb ben je gek als je iets gaat doen waarvan er een bewuste kans bestaat dat je faalt. Dus vandaar.
>quote:Het heeft niks met motivatie te maken.
Daarnaast vraag ik me af of je de kikkersprongetjes niet kan? Kracht in je benen?quote:... ik ga niet voor schut staan.
Ik heb er drie gedaan. Althans een persoonlijke variant erop. En dat was genoeg. En wat heeft motivatie met zelf waarde te maken? Maar goed, we moesten vorige week ook iets van bokspringen ofzo doen? Ik had dat nog nooit gedaan maar dan moet je dus over elkaar springen. Heb ik niet gedaan, ik ga niet bewust anderen blesseren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Braambes het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen:
[..]
>
[..]
Daarnaast vraag ik me af of je de kikkersprongetjes niet kan? Kracht in je benen?
Waarom zit je eigenlijk op Krav Maga?quote:En omdat we een uur eerder met messen bezig waren (heel realistisch, I know, NOT) en ze ook al begonnen te mekkeren omdat ik niet weet hoe ik iemand moet neersteken.
Anderen blesseren met een boksprong? Pf, ik dacht dat ik een mieperd was!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Mieks het volgende:
Heb ik niet gedaan, ik ga niet bewust anderen blesseren.
Dat kan makkelijk hoor. Iemand blesseren met bokspringen is simpel. Vooral als je motorisch raar bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Braambes het volgende:
[..]
Anderen blesseren met een boksprong? Pf, ik dacht dat ik een mieperd was!![]()
alvast een waarschuwing voor Krav'ers in A'dam, dat ben ik ook..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Booomer het volgende:
Hoe moeilijk kan een kikkersprong zijn? Gewoon hurken en springen. Zelfde als bokspringen, je kan toch wel ergens overheen springen?Bovendien, als je het nooit doet leer je het ook niet.
[..]
Waarom zit je eigenlijk op Krav Maga?
Leg me eens uit hoe je dit doet dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Mieks het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk hoor. Iemand blesseren met bokspringen is simpel. Vooral als je motorisch raar bent.
Dus je komt nooit iemand tegen met een mes, maar je wordt wel verwurgd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Mieks het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er genoeg dingen zijn die wel heel handig zijn. (verwurgingen en ellebogen enzo, en die zijn zelfs leuk)
Maar als jij normaal bent, in een normale buurt woont op normale plaatsen komt en met normale mensen omgaat kom jij ECHT niemand tegen met een mes hoor.
En ik heb 8 jaar op 410 gestaan en ben bij ajax nooit iemand met een mes tegengekomen.
Maar jij zult wel in een zwaar ghetto wonen of zo.
Klopt. En ik geloof ook wel dat het gebeurt, de voorbeelden zijn talrijk. Alleen is het voor mij een te-ver-van-mijn-bed-show om daar serieus mee omgaan (en dat zal ook wel stom zijn hoor, ik ben niet gek), En trust me ik heb ook klappen gehad, en hard ook, maar in dat soort situaties schoot ik toch in een kramp, en ik betwijfel of dat ooit zal veranderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Braambes het volgende:
[..]
Dus je komt nooit iemand tegen met een mes, maar je wordt wel verwurgd?
Ik vind je hele verhaal eerlijk gezegd een beetje onzin, maar dat ben ik. Als je uit gaat weet je nooit wat je tegen komt. Alle zinloosgeweld slachtoffers wisten van tevoren ook niet dat ze in zo'n situatie terecht zouden komen denk ik, dus dan is het goed om te weten wat je moet doen indien je wel in zo'n situatie
terecht komt.
Als je traint, zul je af en toe dingen moeten doen die je liever niet doet. Als je gaat voetballen, heb je conditietraining. Na een uur rennen zie je er ook belachelijk uit; strompelend over het voetbalveld.. maar je gaat door! Dat is mentaliteit! Als je iets niet kan omdat je lichaam het echt niet aan kan, of je bijvoorbeeld bijna van je stokje gaat van vermoeidheid.. okee, doe dan die kikkersprongetjes niet, maar als je het niet doet omdat je vindt dat het er niet uit ziet, dan verdien je een schop onder je kont (van de trainer)!
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Ik heb ook altijd een koksmes bij me.. ik hoop voor jou dat je mij niet tegenkomt want ik ben een erg agressief mannetje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Mieks het volgende:
[..]
Klopt. En ik geloof ook wel dat het gebeurt, de voorbeelden zijn talrijk. Alleen is het voor mij een te-ver-van-mijn-bed-show om daar serieus mee omgaan (en dat zal ook wel stom zijn hoor, ik ben niet gek), En trust me ik heb ook klappen gehad, en hard ook, maar in dat soort situaties schoot ik toch in een kramp, en ik betwijfel of dat ooit zal veranderen.
En verder, ja nou, ik ben gewoon te koppig om me te laten vertellen om iets te moeten doen als ik het stom vind. Gelukkig is dat niet zo heel veel, zoals ik hier boven al postte, maar ik kan er niet tegen ofzo.
En ja ik denk dat de kans groter is dat je verwurgd wordt dan dat je gestoken wordt, je handen heb je altijd bij je.
Handig kan je altijd de ingredienten snijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Braambes het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een koksmes bij me.. ik hoop voor jou dat je mij niet tegenkomt want ik ben een erg agressief mannetje.
Dat is vreselijk handig, ik heb ook altijd zo'n instant-kookapparaat bij waarmee ik meteen op straat kan gaan koken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Handig kan je altijd de ingredienten snijden
Volgens mij worden de meeste mensen slachtoffer van zinloos geweld als ze uitgaan, etc. Niet als ze lekker thuis zitten. Zoals Braambes zei weet je op straat nog wie je waar tegen komt en wat diegene bij zich draagt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Mieks het volgende:
Maar als jij normaal bent, in een normale buurt woont op normale plaatsen komt en met normale mensen omgaat kom jij ECHT niemand tegen met een mes hoor.
Waardeloze mentaliteit dus.quote:En verder, ja nou, ik ben gewoon te koppig om me te laten vertellen om iets te moeten doen als ik het stom vind.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Mieks het volgende:
[..]
En verder, ja nou, ik ben gewoon te koppig om me te laten vertellen om iets te moeten doen als ik het stom vind.
Niks mentaliteit. Eigenwaarde. Ik doe de dingen die ik wil en kan, niet dingen waarvan ik weet dat ik ze niet kan. En als iemand daar een probleem mee heeft dan zoekt ie het maar uit. Kijk bij sommige oefeningen heb je je partner nodig, maar niemand heeft er last van als ik geen fucking kikkersprongen of wat dan ook maak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef Booomer het volgende:
[..]
Volgens mij worden de meeste mensen slachtoffer van zinloos geweld als ze uitgaan, etc. Niet als ze lekker thuis zitten. Zoals Braambes zei weet je op straat nog wie je waar tegen komt en wat diegene bij zich draagt.
[..]
Waardeloze mentaliteit dus.![]()
Krav Maga is niet alleen leuke techniekjes oefenen, het is ook een bepaalde mentaliteit aanleren. Als jij je daar te goed voor voelt, vind ik dat je niet op Krav Maga thuis hoort.
Hoe kun je nou in hemelsnaam niet in staat zijn kikkersprongen te doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Mieks het volgende:
[..]
Niks mentaliteit. Eigenwaarde. Ik doe de dingen die ik wil en kan, niet dingen waarvan ik weet dat ik ze niet kan. En als iemand daar een probleem mee heeft dan zoekt ie het maar uit. Kijk bij sommige oefeningen heb je je partner nodig, maar niemand heeft er last van als ik geen fucking kikkersprongen of wat dan ook maak.
Bij deze.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Braambes het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in hemelsnaam niet in staat zijn kikkersprongen te doen?
Geef gewoon toe dat je het er stom uit vindt zien en je ze daarom liever niet doet, dan is deze hele discussie voorbij en weet iedereen hier meteen hoe het met jouw mentaliteit gesteld is.
Nu fijn nieuws:
Zondag waarschijnlijk de eerste keer weer Krav'en in Amsterdam!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:08 schreef dapluiz het volgende:
* dapluiz gaat bijna aan zijn trainingskamp(je) beginnen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Braambes het volgende:
[..]
Zondag Donderdag waarschijnlijk de eerste keer weer Krav'en in Amsterdam!
Niet zondag?quote:
Boelelaan 46 (geloof ik!)quote:
Het Universitair Sport centrum, ik ben er morgen misschien.quote:
Moet je nu niet achter de bar staan dan? En waar sta je achter de bar dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
Ik sta achter de bar dus ben elke zondag pas om half 7 thuis. Dan ga ik niet om 12 uur weer knallen
Oh wat raar? Op de site staat:quote:Op zondag 13 juni 2010 00:16 schreef Mieks het volgende:
[..]
Het Universitair Sport centrum, ik ben er morgen misschien.
Huisnummer is overigens niet 46 hoor geloof ik, maar 100 nog wat
Maar het is niet te missen hoor: er staat heel groot Universitair Sport centrum op de buitenkant
Gister Defqonquote:Op zondag 13 juni 2010 00:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Moet je nu niet achter de bar staan dan? En waar sta je achter de bar dan?
Als het nou 10 uur ofzo was kon je meteen door is wel lekker ff knallen na een dagje/nachtje hard werken.
O je bent zo een barmanquote:Op zondag 13 juni 2010 12:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gister Defqon
Maar om nou in 1 keer door te gaan... Lijkt me niet handig om als je 24 uur wakker bent aan Krav Maga te gaan doen
Ok. Blijkbaar zit ik fout sorry.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:06 schreef Braambes het volgende:
[..]
Oh wat raar? Op de site staat:
Universitair Sport Centrum Amsterdam (USC)
Boelelaan 46
1082 LR Amsterdam
Toch maar even goed kijken! (donderdag dan..)
Gisteren veel te laat thuis van werk waardoor ik vanochtend maar even overgeslagen heb..
Dat maakt niet uit, ik was toch nog niet onderweg!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ok. Blijkbaar zit ik fout sorry.
Ik kom meestal op zondag, behalve dan dat ik vandaag te lui was om op te staanmaar meestal van kwart voor 12 tot kwart over 2 is het.
Ja, dat weet ik niet. Vanaf dat ik kom, een paar maanden, mag iedereen 2, 5 uur blijven. Vorige week was dat ook nog zo (toen was ik er wel). Dus misschien dat dat vanaf vandaag veranderd is? Ik weet dat dat wel het oorspronkelijke plan was van hun maar tot nu toe mocht iedereen 2,5 uur.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Booomer het volgende:
Van 11:45 - 13:00 is voor beginners en gevorderden, van 13:00 - 14:15 is voor gevorderden. Nu er ook mensen met groene band zijn wordt dat laatste uurtje voor groene band en hoger.
Oh ja, in Amsterdam heeft nog niemand groen inderdaad. Maar dat het laatste uurtje echt alleen voor gevorderden is, is iig wel de bedoeling op termijn. Gaan ze in Nieuwegein ook doen op de donderdag.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Mieks het volgende:
Oh en Boomer dat "Groen en hoger" is nogal relatief tochVolgens mij heeft niemand in Amsterdam hoger dan groen
haha je zal morgen wel goed gaar zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef dapluiz het volgende:
Zow, terug van een pittig maar leuk weekendje Krav Maga
Kan het echt aanraden
Nu lekker naar bed en hopen dat ik geen kramp krijg
Wat ben jij van plan in bed dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef dapluiz het volgende:
Zow, terug van een pittig maar leuk weekendje Krav Maga
Kan het echt aanraden
Nu lekker naar bed en hopen dat ik geen kramp krijg
Viel wel mee, paar enkels en 1 moest zijn lip laten hechten. Maar minder dan ik dacht aangezien we ook in een rijdende bus bezig zijn geweest die scherpe bochten maakte en hard remde en gas gaf enzoquote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef Blackviper het volgende:
[..]
haha je zal morgen wel goed gaar zijn
Waren er nog blessures?
Nou toen ik zaterdagavond met de groep aan het eten was zat ik lekker ontspannen en toen kreeg ik flinke kramp in mijn bovenbeen, dus daar hoopte ik nu niet op. En valt tot nu toe nog meequote:
Klinkt vet man..quote:Op maandag 14 juni 2010 09:55 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Viel wel mee, paar enkels en 1 moest zijn lip laten hechten. Maar minder dan ik dacht aangezien we ook in een rijdende bus bezig zijn geweest die scherpe bochten maakte en hard remde en gas gaf enzo
[..]
Nou toen ik zaterdagavond met de groep aan het eten was zat ik lekker ontspannen en toen kreeg ik flinke kramp in mijn bovenbeen, dus daar hoopte ik nu niet op. En valt tot nu toe nog mee
sjees dat zijn veel fotosquote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef dapluiz het volgende:
http://www.macafici.nl/kravmagafoto.html
De eerste 2 dagen staan erop, derde komt nog.
En voor zover ik weet gaat dit een jaarlijks iets worden
Ehm, vinger in oog, was gelijk een lens kwijtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Lajoie het volgende:
Zo, net mn eerste KM "blessure" opgelopen: een blauw oog. We waren aan het grondworstelen, 1 in het midden, 4 er omheen en afwisselen. Bij de 3e of 4e tegenstanderwissel keek ik rond wie de volgende was en riep men van "wat heb jij gedaan". Schijnbaar had ik meteen een bult onder mn oog zitten. Misschien met het rollen een elleboog of arm meegepikt.
Verder geen last van. Het is alleen blauw en dik.
Iemand van jullie al eens een "blessure" opgelopen met KM?
Succes! Jij sport dus ook bij IKMF ? Aangezien het zaterdag IKMF centraal examen isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef mafkees01 het volgende:
Hier zaterdag P2 examen.. Hoop dat t wat gaat worden
Mja wie niet he. Wel eens bloedneus gehad. Schouder verrekt. Veel blauwen plekken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Lajoie het volgende:
Zo, net mn eerste KM "blessure" opgelopen: een blauw oog. We waren aan het grondworstelen, 1 in het midden, 4 er omheen en afwisselen. Bij de 3e of 4e tegenstanderwissel keek ik rond wie de volgende was en riep men van "wat heb jij gedaan". Schijnbaar had ik meteen een bult onder mn oog zitten. Misschien met het rollen een elleboog of arm meegepikt.
Verder geen last van. Het is alleen blauw en dik.
Ja, een keer een gekneusde kaak toen ik er vol een stoot op kreeg.. Wel effe een weekje lastig gegeten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Lajoie het volgende:
In zo'n 4 weken Krav Maga een bloedlip, (pijnlijke) blauwe plek toen iemand op het velletje van m'n arm ging staan en regelmatig stoten in m'n kruis die ik de volgende ochtend nog voelde!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Lajoie het volgende:
LoL zeker zo een plastic toc?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef Braambes het volgende:
[..]
In zo'n 4 weken Krav Maga een bloedlip, (pijnlijke) blauwe plek toen iemand op het velletje van m'n arm ging staan en regelmatig stoten in m'n kruis die ik de volgende ochtend nog voelde!
LoL je motoriek niet onder controle?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Ik train nu sinds januari, heb nog niks gehad echt zelf, ja blauwe plekken maar verder niks.
Heb zelf wel iemands ribben gekneusd (behoorlijk zelfs, hij heeft er nu nog last van) 3 keer een vinger in iemands oog 1 keer een elleboog op iemands neus en een knietje waarbij iemand gestrekt ging.
Don't mess with me.
Bijna.. geen tocquote:
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen kikkersprongen wilde doen omdat je bang was iemand te blesseren..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Ik train nu sinds januari, heb nog niks gehad echt zelf, ja blauwe plekken maar verder niks.
Heb zelf wel iemands ribben gekneusd (behoorlijk zelfs, hij heeft er nu nog last van) 3 keer een vinger in iemands oog 1 keer een elleboog op iemands neus en een knietje waarbij iemand gestrekt ging.
Don't mess with me.
Slim...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Braambes het volgende:
[..]
Bijna.. geen toc(toqcue, tok, whatever)
Voor niet KM world wide leden?quote:
Oh ja, dat was achteraf een beetje suf van mij denk ik zo. Ik ga ze wel doen volgende keer dat het moet, al blijf ik van mening dat het er achterlijk uit ziet. Maar de rest doet het ook dus ach dan ben ik niet de enige mongool.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Braambes het volgende:
[..]
Bijna.. geen toc(toqcue, tok, whatever)
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen kikkersprongen wilde doen omdat je bang was iemand te blesseren..
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL je motoriek niet onder controle?Of je houd er wel van mensen pijn te doen
En buiten dat het feit dat ik er na 5 maanden sowieso nog geen reet van bak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.
Mja heb tegenstanders ook al eens flink geraakt hoor. Gebeurt gewoon. Keertje elleboog op iemand ze kaak, kopstoot net onder iemand ze oog die werd mooi blauw. Veel te harde knieën.. Maarja hoort er ook bij hequote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.
Yes klopt. Jij ook? Ik zit bij sportschool Helena.. Mijn instructeur is zaterdag de hoofdinstructeur die het examen afneemtquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:44 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Succes! Jij sport dus ook bij IKMF ? Aangezien het zaterdag IKMF centraal examen is
Zo zeg die zaal ziet er goed uit !!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Yes klopt. Jij ook? Ik zit bij sportschool Helena.. Mijn instructeur is zaterdag de hoofdinstructeur die het examen afneemtMoet jij ook op?
Ik ga met mijn sportschool op 4 en 5 september naar trainingskamp. 2 dagen voluit MMA en Krav Maga trainen op alle terreinen. Instructeur wil niet zeggen wat we gaan doen, alleen dat je zeker weet dat je het nooit meer zal vergeten
Aangezien hij nogal een erg brede basis heeft qua (grond)vechten en verdediging denk ik dat het keihard wordtBen benieuwd!
Onlangs nieuwe school geopend in Haarlem ( http://www.trainingscentr(...)ningslocatie-haarlem ) hoop dat dat ook in Alphen komt
Fucking mooie dojo gek!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
Onlangs nieuwe school geopend in Haarlem ( http://www.trainingscentr(...)ningslocatie-haarlem ) hoop dat dat ook in Alphen komt
quote:
Klopt ja! Alhoewel die zaal in veldhoven waar wij bij die seminar zijn geweest wel nog mooier was... Dat was dan ook wel een hele luxe imo!quote:
Wanneer ga je voor je P5 op ongeveer? Ik ben eind sept. gestart en heb nu P2 gehaald dus. Hoelang was jij ongeveer bezig voor je P4?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Ik zit bij Sportschool HSW voor krav maga, ik train 2x per week in den haag, sporthal Ockenburg, waarvan ik altijd op dinsdag les krijg van Franklyn Hartkamp(voor die het niet weten, dat is de directeur van IKMF-NL) en ik ga morgen geen examen doen, heb 2 maanden geleden nog me P4 gehaald, dus ik kan weer even vooruit
Ik ben vandaag voor de eerste keer zelf gemeptquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Don't mess with me.
Denk eind van het jaar pas ongeveer. Nu tijdje niet geweest ivm met klussen en ik ga zowiezo altijd langer dan de minimale tijd die er voor staat (4 maanden per level oid) omdat ik liever wat langer doortrain dat ik er zeker van ben dan dat ik het steeds met me hakken over de sloot haal.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:18 schreef mafkees01 het volgende:
Wanneer ga je voor je P5 op ongeveer? Ik ben eind sept. gestart en heb nu P2 gehaald dus. Hoelang was jij ongeveer bezig voor je P4?
Hmm oke. Ik vind dat je bij het IKMF wel veel tijd hebt om een niveau te halen. Zo is P1 en P2 makkelijk te combineren imo. Voordeel is wel dat je de technieken er goed in krijgt. Ik hoop einde van het jaar wel iig P3 te hebben. Dan ben ik ruim een jaar bezig... Het blijft idd gewoon veel oefenen en doen. Ik mis vrijwel geen enkele les, alleen wanneer het echt niet uitkomtquote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Denk eind van het jaar pas ongeveer. Nu tijdje niet geweest ivm met klussen en ik ga zowiezo altijd langer dan de minimale tijd die er voor staat (4 maanden per level oid) omdat ik liever wat langer doortrain dat ik er zeker van ben dan dat ik het steeds met me hakken over de sloot haal.
Ik ben in januari 2008 beginnen en ik heb in april van dit jaar mijn P4 gehaaldNogmaals, had eerder gekund ook, maar de 2e helft van vorig jaar waren we niet zo regelmatig geweest. Ik was ook bij mijn P4 examen ook al zo'n 2,5 uur bezig
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:32 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor de eerste keer zelf gemept![]()
![]()
Schade valt mee hoor.
Lol, iets zegt mij dat ik niet met jou moet sparren vanavondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.
We deden zijwaartse verwurging maar dan met een zijwaartse trap. En afhankelijk van je lenigheid moest je em of op de borst raken of op de knie. Ik miste steeds en ik raakte gefrustreerd en toen trapte ik hem keihard in zijn zaakje.![]()
En het was pas zijn tweede les!
Der waren toch meer mensen bij PI in Amsterdam hier? Het ging om die lange Rus in z'n pyjama broek![]()
Op een of andere manier weten die vrouwen "het zaakje" altijd prima te vinden... Zou dat soort van instinct zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.
We deden zijwaartse verwurging maar dan met een zijwaartse trap. En afhankelijk van je lenigheid moest je em of op de borst raken of op de knie. Ik miste steeds en ik raakte gefrustreerd en toen trapte ik hem keihard in zijn zaakje.![]()
Der waren toch meer mensen bij PI in Amsterdam hier? Het ging om die lange Rus in z'n pyjama broek![]()
Kan jij jezelf niet beheersen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Op een of andere manier weten die vrouwen "het zaakje" altijd prima te vinden... Zou dat soort van instinct zijn?
Ik heb een titanium. Maar je blijft het altijd wel voelen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik vraag wel altijd of ze een tok om hebben, en zo niet dan kom ik niet eens in de buurt met knieen. Deze had wel om, hij had ook niet echt pijn ofzo. Ik snap ook niet waarom ze die dingen van plastic maken.
Ik heb ook nog nooit gezien of zo dat iemand echt pijn had.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik heb een titanium. Maar je blijft het altijd wel voelen hoor
Idd, hoe goed je tok ook is, het blijft een klote (quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik heb een titanium. Maar je blijft het altijd wel voelen hoor
Klinkt vet man!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef Booomer het volgende:
Knip
Klink idd heel vet. Hoop dat wij binnenkort ook buitentrainingen krijgen.quote:verhaal
Vooral met dat laatste ben ik ook blijquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:00 schreef Mieks het volgende:
Vandaag zo goed getraind
Ben helemaal blij![]()
(en geen gewonden)
Woei, dan ben ik dus net op tijd terug van vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef Mieks het volgende:
Dinsdag voor de eerste keer buitentraining
No shit sherlock..quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:38 schreef em-v het volgende:
Afgelopen donderdag bijna mijn voortanden verloren.
Ik train normaal altijd zonder bitje. Het zal mij niet gebeuren dacht ik altijd. Donderdag stress-drill stick defense gedaan om de training af te sluiten en ik zag iemand anders zijn bitje in doen. Nou, ik ook dan maar, op zich wel handig.
Nog geen 5 minuten later een knietje vol op mijn bitje. Heb nu nog steeds pijn aan mijn voortanden maar ze zitten er nog in, godzijdank.
Dus voor wie normaal ook zonder bitje traint, wees gewaarschuwd. Ik train voortaan altijd met bitje in
Dus je hebt nu geleerd hoe je het beste een auto kan stelen van iemand?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef Lajoie het volgende:
Deze zomer lekker door kunnen trainen. Voornamelijk buitentrainingen gehad en ook een carjacktraining op een afgelegen parkeerplaats was heel tof
Precies, en daarna hoertjes doodknuppelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geleerd hoe je het beste een auto kan stelen van iemand?GTA stijl?
Ik had al zo een vermoeddenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Precies, en daarna hoertjes doodknuppelen
Er werd uitleg gegeven wat de meest gebruikelijke manieren van carjacken waren en hoe je je daartegen kan verdedigen. Van hele simpele dingen zoals de wijze waarop je je gordel afdoet tot iemand die vanuit de achterbank een pistool op je hoofd zet.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Andyy het volgende:
Net weer mijn les in lange tijd, heb ik misschien iets gebroken in mijn hand
was een half jaartje gestopt he na 2 jaar Krav magaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Goed bezig!En dat voor je eerste les
En toen weer begonnen om vervolgens weer 6 weken thuis te zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
was een half jaartje gestopt he na 2 jaar Krav maga
Je weet dat er zoiets is als een ziekenhuis he? Kan je gewoon heen. Ook kan je nu gewoon de huisartsenpost bellen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef Andyy het volgende:
Wellicht, mijn hand voelt erg vreemd aan, en als ik het voel lijkt het mij ook niet helemaal te kloppen :p
Morgen toch maar een afspraak maken
Krav Maga is redelijk laagdrempelig qua technieken, die zijn allemaal wel redelijk eenvoudig aan te leren. De drills zijn wel zwaar, maar iedereen traint toch op zijn of haar niveau. Als jij op een gegeven moment niet meer 20x kan opdrukken omdat je kapot bent, maar je kan er nog wel 10 doen, dan doe je er 10.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Disavowed het volgende:
Ik ben me nog aan het orienteren, vooral of deze sport voor mij geschikt is. Mijn fitnesstraining is namelijk 0,01, ben 1.70m in lengte, 62 kilo en heb al moeite met het tillen van een krat bier. Een ideaal slachtoffer dus en daar moet maar eens een einde aan komen
.
Dan zou ik maar snel startenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Disavowed het volgende:
Ik heb niks met vechtsporten, maar dit lijkt me een ultieme zelfverdedigingscursus. Weet iemand een goede school in de buurt van Eindhoven?
Ik ben me nog aan het orienteren, vooral of deze sport voor mij geschikt is. Mijn fitnesstraining is namelijk 0,01, ben 1.70m in lengte, 62 kilo en heb al moeite met het tillen van een krat bier. Een ideaal slachtoffer dus en daar moet maar eens een einde aan komen
.
Neem aan dat je niet alleen was? Indien het antwoord hierop is"Nee ik was niet alleen" is het antwoord op jou vraag automatisch Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 00:00 schreef BobLeSponge het volgende:
Even een TVP en hoi zeggen. Net mijn eerste les gehad en ik vond het echt super! 360 defence tegen een mes en wat trappen op de knieën. Precies wat ik hoopte: op de direct toepasbaar, praktijk gericht en doeltreffend. Ik ga maandag zeker weer! Ik train trouwens in Tilburg. Zijn er meer mensen van daar?
Ik was gisteren wel alleen. Maar niet de enige nieuwe. Heb nu alweer zin in maandag!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:50 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet alleen was? Indien het antwoord hierop is"Nee ik was niet alleen" is het antwoord op jou vraag automatisch Ja
Als je gister wel alleen was maar niet de enige nieuwe suggereert dat dat je dus niet alleen was.Het antwoord op je vraag is dus nog steeds ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik was gisteren wel alleen. Maar niet de enige nieuwe. Heb nu alweer zin in maandag!
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Als je gister wel alleen was maar niet de enige nieuwe suggereert dat dat je dus niet alleen was.Het antwoord op je vraag is dus nog steeds ja.
quote:KABED (RESPECT) ET A SAMCHUT (AUTORITY) SHELIE (MINE)
Dat heb ik ook weleens ja. Last bij mijn adamsappel.. Verder gaat t hier prima, dinsdag overgeslagen maar de lessen zijn nog prima iigquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Blackviper het volgende:
Ik raak bij Krav maga eigenlijk nooit geblesseerd.. Bij Bjj/grappling altijd wel .. :S hele opsomming. Heb 2 keer iets gehad bij KM schouder verrekt en een anaconda choke die te hard werd ingerold waardoor ik last had van mijn luchtpijp bij mijn adamsappel.
Wel misleidend dan, long gun seminar terwijl je vooral met stokken moest vechtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:21 schreef Booomer het volgende:
Gister dus naar die seminar geweest. Was echt vet. Vooral veel met stokken leren vechten en verdedigen en op het laatst even met long gun. Dat viel overigens wel tegen, ik had wel langer met die long guns willen trainen.
Wat ook erg jammer was, was dat Thierry stug alles in het Frans uitlegde. Af en toe kwam hij dan naar ons om het in het Engels uit te leggen, maar we hebben denk ik ook wel veel uitleg gemist....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |