abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:11:38 #201
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_82907085
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef Braambes het volgende:

[..]

In zo'n 4 weken Krav Maga een bloedlip, (pijnlijke) blauwe plek toen iemand op het velletje van m'n arm ging staan en regelmatig stoten in m'n kruis die ik de volgende ochtend nog voelde!

LoL zeker zo een plastic toc?
Bla Bla Bla :P
pi_82909064
Ik train nu sinds januari, heb nog niks gehad echt zelf, ja blauwe plekken maar verder niks.

Heb zelf wel iemands ribben gekneusd (behoorlijk zelfs, hij heeft er nu nog last van ) 3 keer een vinger in iemands oog 1 keer een elleboog op iemands neus en een knietje waarbij iemand gestrekt ging.

Don't mess with me.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:44:06 #203
76625 Blackviper
pi_82909123
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Ik train nu sinds januari, heb nog niks gehad echt zelf, ja blauwe plekken maar verder niks.

Heb zelf wel iemands ribben gekneusd (behoorlijk zelfs, hij heeft er nu nog last van ) 3 keer een vinger in iemands oog 1 keer een elleboog op iemands neus en een knietje waarbij iemand gestrekt ging.

Don't mess with me.
LoL je motoriek niet onder controle? Of je houd er wel van mensen pijn te doen
pi_82909699
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Blackviper het volgende:

[..]

LoL zeker zo een plastic toc?
Bijna.. geen toc (toqcue, tok, whatever)
quote:

Don't mess with me.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen kikkersprongen wilde doen omdat je bang was iemand te blesseren..
- "This is what I believe." "Yeah, you believe it, and I'm going to say why it's dumb." -
pi_82910171
Zaterdag seminar!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:04:57 #206
76625 Blackviper
pi_82910275
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Braambes het volgende:

[..]

Slim...

Zou maar snel aanschaffen.. Het is niet echt gezond paar keer per week in je noten geslagen cq getrapt te worden..

Tenzij je geen kids meer wil.. Mijn zegen heb je. Ik vind het af en toe al hard aankomen met een plastic ding.. Zeker als die trainer het voordoet.. Vandaar heb ik ook een titanium toc
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Booomer het volgende:
Zaterdag seminar!!
Voor niet KM world wide leden?

[ Bericht 11% gewijzigd door Blackviper op 17-06-2010 07:37:05 ]
pi_82912218
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Braambes het volgende:

[..]

[..]

Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen kikkersprongen wilde doen omdat je bang was iemand te blesseren..
Oh ja, dat was achteraf een beetje suf van mij denk ik zo. Ik ga ze wel doen volgende keer dat het moet, al blijf ik van mening dat het er achterlijk uit ziet. Maar de rest doet het ook dus ach dan ben ik niet de enige mongool.
Ben overigens wel niet meer geweest sindsdien, maar ja afstuderen he.
pi_82913587
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Blackviper het volgende:

[..]

LoL je motoriek niet onder controle? Of je houd er wel van mensen pijn te doen
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.
pi_82914538
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Lajoie het volgende:

[..]

Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.
En buiten dat het feit dat ik er na 5 maanden sowieso nog geen reet van bak.
  donderdag 17 juni 2010 @ 07:38:40 #210
76625 Blackviper
pi_82916594
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Lajoie het volgende:

[..]

Mja heb tegenstanders ook al eens flink geraakt hoor. Gebeurt gewoon. Keertje elleboog op iemand ze kaak, kopstoot net onder iemand ze oog die werd mooi blauw. Veel te harde knieën.. Maarja hoort er ook bij he

Het motorische gestoord zijn was sarcasme..
pi_82959959
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:44 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Succes! Jij sport dus ook bij IKMF ? Aangezien het zaterdag IKMF centraal examen is
Yes klopt. Jij ook? Ik zit bij sportschool Helena.. Mijn instructeur is zaterdag de hoofdinstructeur die het examen afneemt Moet jij ook op?

Ik ga met mijn sportschool op 4 en 5 september naar trainingskamp. 2 dagen voluit MMA en Krav Maga trainen op alle terreinen. Instructeur wil niet zeggen wat we gaan doen, alleen dat je zeker weet dat je het nooit meer zal vergeten
Aangezien hij nogal een erg brede basis heeft qua (grond)vechten en verdediging denk ik dat het keihard wordt Ben benieuwd!

Onlangs nieuwe school geopend in Haarlem ( http://www.trainingscentr(...)ningslocatie-haarlem ) hoop dat dat ook in Alphen komt

[ Bericht 14% gewijzigd door mafkees01 op 17-06-2010 23:52:11 ]
pi_82962740
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Yes klopt. Jij ook? Ik zit bij sportschool Helena.. Mijn instructeur is zaterdag de hoofdinstructeur die het examen afneemt Moet jij ook op?

Ik ga met mijn sportschool op 4 en 5 september naar trainingskamp. 2 dagen voluit MMA en Krav Maga trainen op alle terreinen. Instructeur wil niet zeggen wat we gaan doen, alleen dat je zeker weet dat je het nooit meer zal vergeten
Aangezien hij nogal een erg brede basis heeft qua (grond)vechten en verdediging denk ik dat het keihard wordt Ben benieuwd!

Onlangs nieuwe school geopend in Haarlem ( http://www.trainingscentr(...)ningslocatie-haarlem ) hoop dat dat ook in Alphen komt
Zo zeg die zaal ziet er goed uit !!
- "This is what I believe." "Yeah, you believe it, and I'm going to say why it's dumb." -
pi_82964594
Ik zit bij Sportschool HSW voor krav maga, ik train 2x per week in den haag, sporthal Ockenburg, waarvan ik altijd op dinsdag les krijg van Franklyn Hartkamp (voor die het niet weten, dat is de directeur van IKMF-NL) en ik ga morgen geen examen doen, heb 2 maanden geleden nog me P4 gehaald, dus ik kan weer even vooruit
pi_82974421
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
Fucking mooie dojo gek!
pi_83051497
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef Braambes het volgende:

[..]

Zo zeg die zaal ziet er goed uit !!
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:53 schreef Booomer het volgende:

[..]

Fucking mooie dojo gek!
Klopt ja! Alhoewel die zaal in veldhoven waar wij bij die seminar zijn geweest wel nog mooier was... Dat was dan ook wel een hele luxe imo!
Iig, zit haast te overwegen om in Haarlem te trainen Stukje beter geregeld hehe..

Zaterdag btw P2 gehaald.. Wel verwacht, technieken zaten er goed in. Was wel druk zeg. Ruim 150 man ofzo en 10 instructeurs. Was wel goed te doen. Achteraf maar 1,5 uur bezig geweest.. Mensen voor G1 en hoger zijn 3 uur bezig geweest Snap het nut er alleen niet echt van... Technieken werden er niet beter op...
Hoe dan ook, op naar P3 Zit nu bij de gevorderden groep omdat we nogal groot worden, dus dan trainen we ook met P4 en hoger mee. Die gasten zijn toch wat harder ipv de starters
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Ik zit bij Sportschool HSW voor krav maga, ik train 2x per week in den haag, sporthal Ockenburg, waarvan ik altijd op dinsdag les krijg van Franklyn Hartkamp (voor die het niet weten, dat is de directeur van IKMF-NL) en ik ga morgen geen examen doen, heb 2 maanden geleden nog me P4 gehaald, dus ik kan weer even vooruit
Wanneer ga je voor je P5 op ongeveer? Ik ben eind sept. gestart en heb nu P2 gehaald dus. Hoelang was jij ongeveer bezig voor je P4?

[ Bericht 21% gewijzigd door mafkees01 op 20-06-2010 13:27:18 ]
pi_83059522
quote:

Don't mess with me.
Ik ben vandaag voor de eerste keer zelf gemept
Schade valt mee hoor.
pi_83067954
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:18 schreef mafkees01 het volgende:
Wanneer ga je voor je P5 op ongeveer? Ik ben eind sept. gestart en heb nu P2 gehaald dus. Hoelang was jij ongeveer bezig voor je P4?
Denk eind van het jaar pas ongeveer. Nu tijdje niet geweest ivm met klussen en ik ga zowiezo altijd langer dan de minimale tijd die er voor staat (4 maanden per level oid) omdat ik liever wat langer doortrain dat ik er zeker van ben dan dat ik het steeds met me hakken over de sloot haal.
Ik ben in januari 2008 beginnen en ik heb in april van dit jaar mijn P4 gehaald Nogmaals, had eerder gekund ook, maar de 2e helft van vorig jaar waren we niet zo regelmatig geweest. Ik was ook bij mijn P4 examen ook al zo'n 2,5 uur bezig
pi_83113983
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Denk eind van het jaar pas ongeveer. Nu tijdje niet geweest ivm met klussen en ik ga zowiezo altijd langer dan de minimale tijd die er voor staat (4 maanden per level oid) omdat ik liever wat langer doortrain dat ik er zeker van ben dan dat ik het steeds met me hakken over de sloot haal.
Ik ben in januari 2008 beginnen en ik heb in april van dit jaar mijn P4 gehaald Nogmaals, had eerder gekund ook, maar de 2e helft van vorig jaar waren we niet zo regelmatig geweest. Ik was ook bij mijn P4 examen ook al zo'n 2,5 uur bezig
Hmm oke. Ik vind dat je bij het IKMF wel veel tijd hebt om een niveau te halen. Zo is P1 en P2 makkelijk te combineren imo. Voordeel is wel dat je de technieken er goed in krijgt. Ik hoop einde van het jaar wel iig P3 te hebben. Dan ben ik ruim een jaar bezig... Het blijft idd gewoon veel oefenen en doen. Ik mis vrijwel geen enkele les, alleen wanneer het echt niet uitkomt
pi_83121493
Tja het gaat mij niet alleen om de levels en examens, ook gewoon om de lessen zelf
Ik merk het vanzelf als ik te lang in een bepaald level zit, dan worden de technieken te bekend.
Maargoed, eerst maar me huis afmaken en dan weer regelmatig gaan, komt het vanzelf wel goed. Merkte iig tijdens het trainingskamp dat ondanks anderhalve maand geen les dat het er nog steeds goed in zat
pi_83129281
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:32 schreef Mieks het volgende:

[..]

Ik ben vandaag voor de eerste keer zelf gemept
Schade valt mee hoor.
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.

We deden zijwaartse verwurging maar dan met een zijwaartse trap. En afhankelijk van je lenigheid moest je em of op de borst raken of op de knie. Ik miste steeds en ik raakte gefrustreerd en toen trapte ik hem keihard in zijn zaakje. En het was pas zijn tweede les!

Der waren toch meer mensen bij PI in Amsterdam hier? Het ging om die lange Rus in z'n pyjama broek
pi_83135376
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:

[..]

We deden zijwaartse verwurging maar dan met een zijwaartse trap. En afhankelijk van je lenigheid moest je em of op de borst raken of op de knie. Ik miste steeds en ik raakte gefrustreerd en toen trapte ik hem keihard in zijn zaakje. En het was pas zijn tweede les!

Der waren toch meer mensen bij PI in Amsterdam hier? Het ging om die lange Rus in z'n pyjama broek
Lol, iets zegt mij dat ik niet met jou moet sparren vanavond
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:39:16 #222
76625 Blackviper
pi_83140773
quote:

[..]

Op een of andere manier weten die vrouwen "het zaakje" altijd prima te vinden... Zou dat soort van instinct zijn?
pi_83153663
quote:

[..]
Kan jij jezelf niet beheersen?
pi_83160937
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Booomer het volgende:

[..]

Kan jij jezelf niet beheersen?
Tuurlijk wel, ik doe dat soort dingen niet expres. Dat zou wel droevig zijn.
pi_83161039
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Op een of andere manier weten die vrouwen "het zaakje" altijd prima te vinden... Zou dat soort van instinct zijn?
Ik weet het niet.
Ik vraag wel altijd of ze een tok om hebben, en zo niet dan kom ik niet eens in de buurt met knieen. Deze had wel om, hij had ook niet echt pijn ofzo. Ik snap ook niet waarom ze die dingen van plastic maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')