LoL zeker zo een plastic toc?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef Braambes het volgende:
[..]
In zo'n 4 weken Krav Maga een bloedlip, (pijnlijke) blauwe plek toen iemand op het velletje van m'n arm ging staan en regelmatig stoten in m'n kruis die ik de volgende ochtend nog voelde!
LoL je motoriek niet onder controle?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Ik train nu sinds januari, heb nog niks gehad echt zelf, ja blauwe plekken maar verder niks.
Heb zelf wel iemands ribben gekneusd (behoorlijk zelfs, hij heeft er nu nog last van) 3 keer een vinger in iemands oog 1 keer een elleboog op iemands neus en een knietje waarbij iemand gestrekt ging.
Don't mess with me.
Bijna.. geen tocquote:
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen kikkersprongen wilde doen omdat je bang was iemand te blesseren..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Ik train nu sinds januari, heb nog niks gehad echt zelf, ja blauwe plekken maar verder niks.
Heb zelf wel iemands ribben gekneusd (behoorlijk zelfs, hij heeft er nu nog last van) 3 keer een vinger in iemands oog 1 keer een elleboog op iemands neus en een knietje waarbij iemand gestrekt ging.
Don't mess with me.
Slim...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Braambes het volgende:
[..]
Bijna.. geen toc(toqcue, tok, whatever)
Voor niet KM world wide leden?quote:
Oh ja, dat was achteraf een beetje suf van mij denk ik zo. Ik ga ze wel doen volgende keer dat het moet, al blijf ik van mening dat het er achterlijk uit ziet. Maar de rest doet het ook dus ach dan ben ik niet de enige mongool.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Braambes het volgende:
[..]
Bijna.. geen toc(toqcue, tok, whatever)
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen kikkersprongen wilde doen omdat je bang was iemand te blesseren..
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL je motoriek niet onder controle?Of je houd er wel van mensen pijn te doen
En buiten dat het feit dat ik er na 5 maanden sowieso nog geen reet van bak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.
Mja heb tegenstanders ook al eens flink geraakt hoor. Gebeurt gewoon. Keertje elleboog op iemand ze kaak, kopstoot net onder iemand ze oog die werd mooi blauw. Veel te harde knieën.. Maarja hoort er ook bij hequote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Denk niet dat het met motoriek te maken heeft. Heb zelf af en toe ook wel moeite om me in te houden (niet in de zin dat ik iemand pijn wil doen). Omdat het de bedoeling is dat je je op een realistische en agressieve wijze leert verdedigen. Fight like you train en vice versa etc. Zeker als mn trainingspartner me hard aanvalt vind ik het wel eens lastig om me in te houden.
Yes klopt. Jij ook? Ik zit bij sportschool Helena.. Mijn instructeur is zaterdag de hoofdinstructeur die het examen afneemtquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:44 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Succes! Jij sport dus ook bij IKMF ? Aangezien het zaterdag IKMF centraal examen is
Zo zeg die zaal ziet er goed uit !!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Yes klopt. Jij ook? Ik zit bij sportschool Helena.. Mijn instructeur is zaterdag de hoofdinstructeur die het examen afneemtMoet jij ook op?
Ik ga met mijn sportschool op 4 en 5 september naar trainingskamp. 2 dagen voluit MMA en Krav Maga trainen op alle terreinen. Instructeur wil niet zeggen wat we gaan doen, alleen dat je zeker weet dat je het nooit meer zal vergeten
Aangezien hij nogal een erg brede basis heeft qua (grond)vechten en verdediging denk ik dat het keihard wordtBen benieuwd!
Onlangs nieuwe school geopend in Haarlem ( http://www.trainingscentr(...)ningslocatie-haarlem ) hoop dat dat ook in Alphen komt
Fucking mooie dojo gek!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
Onlangs nieuwe school geopend in Haarlem ( http://www.trainingscentr(...)ningslocatie-haarlem ) hoop dat dat ook in Alphen komt
quote:
Klopt ja! Alhoewel die zaal in veldhoven waar wij bij die seminar zijn geweest wel nog mooier was... Dat was dan ook wel een hele luxe imo!quote:
Wanneer ga je voor je P5 op ongeveer? Ik ben eind sept. gestart en heb nu P2 gehaald dus. Hoelang was jij ongeveer bezig voor je P4?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Ik zit bij Sportschool HSW voor krav maga, ik train 2x per week in den haag, sporthal Ockenburg, waarvan ik altijd op dinsdag les krijg van Franklyn Hartkamp(voor die het niet weten, dat is de directeur van IKMF-NL) en ik ga morgen geen examen doen, heb 2 maanden geleden nog me P4 gehaald, dus ik kan weer even vooruit
Ik ben vandaag voor de eerste keer zelf gemeptquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Mieks het volgende:
Don't mess with me.
Denk eind van het jaar pas ongeveer. Nu tijdje niet geweest ivm met klussen en ik ga zowiezo altijd langer dan de minimale tijd die er voor staat (4 maanden per level oid) omdat ik liever wat langer doortrain dat ik er zeker van ben dan dat ik het steeds met me hakken over de sloot haal.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:18 schreef mafkees01 het volgende:
Wanneer ga je voor je P5 op ongeveer? Ik ben eind sept. gestart en heb nu P2 gehaald dus. Hoelang was jij ongeveer bezig voor je P4?
Hmm oke. Ik vind dat je bij het IKMF wel veel tijd hebt om een niveau te halen. Zo is P1 en P2 makkelijk te combineren imo. Voordeel is wel dat je de technieken er goed in krijgt. Ik hoop einde van het jaar wel iig P3 te hebben. Dan ben ik ruim een jaar bezig... Het blijft idd gewoon veel oefenen en doen. Ik mis vrijwel geen enkele les, alleen wanneer het echt niet uitkomtquote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Denk eind van het jaar pas ongeveer. Nu tijdje niet geweest ivm met klussen en ik ga zowiezo altijd langer dan de minimale tijd die er voor staat (4 maanden per level oid) omdat ik liever wat langer doortrain dat ik er zeker van ben dan dat ik het steeds met me hakken over de sloot haal.
Ik ben in januari 2008 beginnen en ik heb in april van dit jaar mijn P4 gehaaldNogmaals, had eerder gekund ook, maar de 2e helft van vorig jaar waren we niet zo regelmatig geweest. Ik was ook bij mijn P4 examen ook al zo'n 2,5 uur bezig
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:32 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor de eerste keer zelf gemept![]()
![]()
Schade valt mee hoor.
Lol, iets zegt mij dat ik niet met jou moet sparren vanavondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.
We deden zijwaartse verwurging maar dan met een zijwaartse trap. En afhankelijk van je lenigheid moest je em of op de borst raken of op de knie. Ik miste steeds en ik raakte gefrustreerd en toen trapte ik hem keihard in zijn zaakje.![]()
En het was pas zijn tweede les!
Der waren toch meer mensen bij PI in Amsterdam hier? Het ging om die lange Rus in z'n pyjama broek![]()
Op een of andere manier weten die vrouwen "het zaakje" altijd prima te vinden... Zou dat soort van instinct zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik had zondag weer een actie in de categorie lomp ook.
We deden zijwaartse verwurging maar dan met een zijwaartse trap. En afhankelijk van je lenigheid moest je em of op de borst raken of op de knie. Ik miste steeds en ik raakte gefrustreerd en toen trapte ik hem keihard in zijn zaakje.![]()
Der waren toch meer mensen bij PI in Amsterdam hier? Het ging om die lange Rus in z'n pyjama broek![]()
Kan jij jezelf niet beheersen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Op een of andere manier weten die vrouwen "het zaakje" altijd prima te vinden... Zou dat soort van instinct zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |