Dus je hebt nu geleerd hoe je het beste een auto kan stelen van iemand?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef Lajoie het volgende:
Deze zomer lekker door kunnen trainen. Voornamelijk buitentrainingen gehad en ook een carjacktraining op een afgelegen parkeerplaats was heel tof
Precies, en daarna hoertjes doodknuppelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geleerd hoe je het beste een auto kan stelen van iemand?GTA stijl?
Ik had al zo een vermoeddenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Precies, en daarna hoertjes doodknuppelen
Er werd uitleg gegeven wat de meest gebruikelijke manieren van carjacken waren en hoe je je daartegen kan verdedigen. Van hele simpele dingen zoals de wijze waarop je je gordel afdoet tot iemand die vanuit de achterbank een pistool op je hoofd zet.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Andyy het volgende:
Net weer mijn les in lange tijd, heb ik misschien iets gebroken in mijn hand
was een half jaartje gestopt he na 2 jaar Krav magaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Goed bezig!En dat voor je eerste les
En toen weer begonnen om vervolgens weer 6 weken thuis te zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
was een half jaartje gestopt he na 2 jaar Krav maga
Je weet dat er zoiets is als een ziekenhuis he? Kan je gewoon heen. Ook kan je nu gewoon de huisartsenpost bellen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef Andyy het volgende:
Wellicht, mijn hand voelt erg vreemd aan, en als ik het voel lijkt het mij ook niet helemaal te kloppen :p
Morgen toch maar een afspraak maken
Krav Maga is redelijk laagdrempelig qua technieken, die zijn allemaal wel redelijk eenvoudig aan te leren. De drills zijn wel zwaar, maar iedereen traint toch op zijn of haar niveau. Als jij op een gegeven moment niet meer 20x kan opdrukken omdat je kapot bent, maar je kan er nog wel 10 doen, dan doe je er 10.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Disavowed het volgende:
Ik ben me nog aan het orienteren, vooral of deze sport voor mij geschikt is. Mijn fitnesstraining is namelijk 0,01, ben 1.70m in lengte, 62 kilo en heb al moeite met het tillen van een krat bier. Een ideaal slachtoffer dus en daar moet maar eens een einde aan komen
.
Dan zou ik maar snel startenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Disavowed het volgende:
Ik heb niks met vechtsporten, maar dit lijkt me een ultieme zelfverdedigingscursus. Weet iemand een goede school in de buurt van Eindhoven?
Ik ben me nog aan het orienteren, vooral of deze sport voor mij geschikt is. Mijn fitnesstraining is namelijk 0,01, ben 1.70m in lengte, 62 kilo en heb al moeite met het tillen van een krat bier. Een ideaal slachtoffer dus en daar moet maar eens een einde aan komen
.
Neem aan dat je niet alleen was? Indien het antwoord hierop is"Nee ik was niet alleen" is het antwoord op jou vraag automatisch Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 00:00 schreef BobLeSponge het volgende:
Even een TVP en hoi zeggen. Net mijn eerste les gehad en ik vond het echt super! 360 defence tegen een mes en wat trappen op de knieën. Precies wat ik hoopte: op de direct toepasbaar, praktijk gericht en doeltreffend. Ik ga maandag zeker weer! Ik train trouwens in Tilburg. Zijn er meer mensen van daar?
Ik was gisteren wel alleen. Maar niet de enige nieuwe. Heb nu alweer zin in maandag!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:50 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet alleen was? Indien het antwoord hierop is"Nee ik was niet alleen" is het antwoord op jou vraag automatisch Ja
Als je gister wel alleen was maar niet de enige nieuwe suggereert dat dat je dus niet alleen was.Het antwoord op je vraag is dus nog steeds ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik was gisteren wel alleen. Maar niet de enige nieuwe. Heb nu alweer zin in maandag!
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Als je gister wel alleen was maar niet de enige nieuwe suggereert dat dat je dus niet alleen was.Het antwoord op je vraag is dus nog steeds ja.
quote:KABED (RESPECT) ET A SAMCHUT (AUTORITY) SHELIE (MINE)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |