abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:18:46 #226
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83163860
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Mieks het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Ik vraag wel altijd of ze een tok om hebben, en zo niet dan kom ik niet eens in de buurt met knieen. Deze had wel om, hij had ook niet echt pijn ofzo. Ik snap ook niet waarom ze die dingen van plastic maken.
Ik heb een titanium. Maar je blijft het altijd wel voelen hoor
Bla Bla Bla :P
pi_83164089
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit gezien of zo dat iemand echt pijn had.
Tenzij ze te klein waren of zo.
En ik ga niet iemand daar trappen als ze er geen om hebben.
pi_83165277
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Idd, hoe goed je tok ook is, het blijft een klote ( ) gevoel
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:06:49 #229
76625 Blackviper
pi_83166876
Morgen weer trainen

Binnenkort de zomerstop. Dat is wel weer balen aan de ene kant. Andere kant wel relaxt dan kan ik wat meer MMA en BJJ gaan doen

Krijgen nog wel 2 of 3 buiten trainingen en dan deze keer in de auto. Of overvallen op de fiets en in het park etc etc. Lijkt mij wel tof!
pi_83467140
Het seminar van Krav Maga Noord was trouwens echt vet. We begonnen op een kazerne vanwaar we naar het trainingsdorp moesten hardlopen. Het trainingsdorp is net een echt dorp, met een gemeentehuis, een café, winkeltjes, diverse voertuigen, enzo. In het trainingsdorp aangekomen werd de groep (van ongeveer 60 mensen) opgedeeld in 2 groepen. Eén groep begon met verwurgingen enzo, de andere groep met mes en pistooltechnieken. Na 1,5 uur wisselden we. Na weer 1,5 uur pauze, en kregen we een uitgebreid lunchpakket!

Daarna moesten we een bepaald parkoers door het oefendorp hardlopen en onderweg werden we dan steeds in een ander scenario aangevallen.

Het eerste gebouw dat ik binnen liep had allemaal gangetjes, en ergens binnen zou je dan aangevallen worden. Dus ik liep door dat gebouw en ineens hoorde ik iemand achter me aan komen rennen. Dus ik rende een deur door en gooide de deur in zijn gezicht. En sprong toen een raam uit om te ontkomen.

In het volgende scenario moest ik in een bus met 'hooligans' gaan zitten. Zij zouden me aanvallen en een van hen zou me op een gegeven moment met een mes aanvallen. Dus ik ging zitten en ze begonnen aan me te trekken en duwen. Tot ik op een gegeven moment van achter een mes op m'n keel gezet kreeg, waarna ik een techniek deed en de bus snel uitsprong. Trouwens ik heb ook een aantal gasten gezien die verstijfden van angst in die bus.. Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om stress drills te trainen!

In het volgende gebouw kwam ik een café binnen.. De mensen speelden een feestelijke stemming (Nederland speelde die dag en won, dus kan ook echt zijn geweest ). Ik moest op een kruk gaan zitten maar ik zat al de hele tijd om me heen te kijken. Toen ik eenmaal ging zitten werd ik weer met een mes van achter bedreigd. Dus snel eruit gedraaid, niet eens ontwapend en weg gerend..

Het volgende scenario was ook lachen! Ik kwam bij een auto waar 2 gasten in zaten, die zochten zogenaamd de weg.. Ze hadden een plattegrond bij zich en wilden dat ik aanwees waar ze heen wilden. Waardoor ik dacht dat de bedreiging uit de auto zou komen, dus ik hield al afstand. Toen kwam ineens iemand anders met een pistool uit een nabij gelegen gebouw, die je dan moest ontwapenen.

En aan het eind van de dag moesten we weer terug hardlopen naar de kazerne. Flink spierpijn overgehouden aan die dag, dus was zeker geslaagd! Volgend jaar zeker weer!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:10:18 #231
76625 Blackviper
pi_83469306
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef Booomer het volgende:
Knip
Klinkt vet man!

Hoop dat onze buiten trainingen ook zo gaan worden
pi_83472030
Vandaag zo goed getraind
Ben helemaal blij

(en geen gewonden )
pi_83477991
Heb buiten het trainingskamp nog steeds niet kunnen trainen ivm klussen :/
Gelukkig bijna klaar, kan ik ook weer los
pi_83486511
quote:
verhaal
Klink idd heel vet. Hoop dat wij binnenkort ook buitentrainingen krijgen.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:00 schreef Mieks het volgende:
Vandaag zo goed getraind
Ben helemaal blij

(en geen gewonden )
Vooral met dat laatste ben ik ook blij
Maar het ging idd goed ja.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:55:04 #235
76625 Blackviper
pi_83617346
zooo net weer heerlijk getraind. Vandaag weer in de zaal tenminste goed gekoeld. Die dojo uit de oertijd is altijd ontzettend warm. Lekker wezen sparren ook.
pi_84140464
Rustig hier! Iedereen is zeker op vakantie? Kan ook niet wachten om weer te trainen!
pi_84201946

[ Bericht 100% gewijzigd door Mieks op 19-07-2010 07:50:02 ]
pi_84323062
Het is hier echt megawarm met trainen zeg, niet normaal.. Iedereen is al zeiknat na een klein beetje inspanning
Gisteren wel iemand flink op zijn dijbeen geraakt. Vol met mijn knie erop.. Gast ging helemaal out, heeft 15min moeten rusten.. Hij zei dat het helemaal zwart werd en dat ie misselijk werd.. Was blijkbaar vol raak... Hij wist niet dat het zo pijn kon doen
Was natuurlijk foutje, maarja, dat kan gebeuren als het 1 tegen 10 is
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:02:01 #239
76625 Blackviper
pi_84326677
Bij ons is het ook zo belachelijk heet..

Nou ja zaterdag laatste training en dan zomerstop. Krijgen nog wel aantal buiten trainingen dan
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:41:25 #240
76625 Blackviper
pi_84691444
Dinsdag voor de eerste keer buitentraining :D
pi_84705253
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef Mieks het volgende:
Dinsdag voor de eerste keer buitentraining :D
Woei, dan ben ik dus net op tijd terug van vakantie :D
pi_85371258
Hoi allemaal,

Vanaf 2 september zijn er nu ook Krav Maga lessen van Krav Maga Worldwide te volgen in Almere!

Interesse? Kijk op de website!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:06:03 #244
76625 Blackviper
pi_85374934
LoL Spam? ;)

Zo net training gehad in het zwembad.. Ben kapot.. Was erg vet. Chokes en holds boven en onder water. Met mes onderwater. Best zwaar.
pi_85381216
Krav maga in zwembad is tof idd, had ik ook tijdens mijn kamp :)
Vanavond voor het eerst in lange tijd weer trainen (huis gekocht, klussen en zomerstop)
Kan leuk worden :)
pi_85692072
Maandag eindelijk weer getraind na een lange vakantie! Good to be back! :D
pi_85856885
Hier ook weer begonnen. Direct afgekoeld (naja, niet letterlijk dan :P)
Blij dat het weer gestart is, had er eerst geen zin in, maar na 2 lessen heb ik weer zin om te gaan :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 06:56:17 #248
76625 Blackviper
pi_85861092
Woensdag eerste les. Inmiddels wel weer begonnen met BJJ toch wel zwaar zo ineens weer beginnen :D

Heb er wel weer zin in. :D
pi_85870138
Afgelopen donderdag bijna mijn voortanden verloren.
Ik train normaal altijd zonder bitje. Het zal mij niet gebeuren dacht ik altijd. Donderdag stress-drill stick defense gedaan om de training af te sluiten en ik zag iemand anders zijn bitje in doen. Nou, ik ook dan maar, op zich wel handig.
Nog geen 5 minuten later een knietje vol op mijn bitje. Heb nu nog steeds pijn aan mijn voortanden maar ze zitten er nog in, godzijdank.

Dus voor wie normaal ook zonder bitje traint, wees gewaarschuwd. Ik train voortaan altijd met bitje in :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:47:48 #250
76625 Blackviper
pi_85870450
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:38 schreef em-v het volgende:
Afgelopen donderdag bijna mijn voortanden verloren.
Ik train normaal altijd zonder bitje. Het zal mij niet gebeuren dacht ik altijd. Donderdag stress-drill stick defense gedaan om de training af te sluiten en ik zag iemand anders zijn bitje in doen. Nou, ik ook dan maar, op zich wel handig.
Nog geen 5 minuten later een knietje vol op mijn bitje. Heb nu nog steeds pijn aan mijn voortanden maar ze zitten er nog in, godzijdank.

Dus voor wie normaal ook zonder bitje traint, wees gewaarschuwd. Ik train voortaan altijd met bitje in :)
No shit sherlock.. |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')