Dat heb ik ook weleens ja. Last bij mijn adamsappel.. Verder gaat t hier prima, dinsdag overgeslagen maar de lessen zijn nog prima iigquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Blackviper het volgende:
Ik raak bij Krav maga eigenlijk nooit geblesseerd.. Bij Bjj/grappling altijd wel .. :S hele opsomming. Heb 2 keer iets gehad bij KM schouder verrekt en een anaconda choke die te hard werd ingerold waardoor ik last had van mijn luchtpijp bij mijn adamsappel.
Wel misleidend dan, long gun seminar terwijl je vooral met stokken moest vechtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:21 schreef Booomer het volgende:
Gister dus naar die seminar geweest. Was echt vet. Vooral veel met stokken leren vechten en verdedigen en op het laatst even met long gun. Dat viel overigens wel tegen, ik had wel langer met die long guns willen trainen.
Wat ook erg jammer was, was dat Thierry stug alles in het Frans uitlegde. Af en toe kwam hij dan naar ons om het in het Engels uit te leggen, maar we hebben denk ik ook wel veel uitleg gemist....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |