omdat wij niet op school zitten / simpel werk doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:32 schreef Chai het volgende:
Hoezo hebben jullie geen vrij op Goede Vrijdag?
Geen idee. Wat doe jij zo vroeg op?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:32 schreef Chai het volgende:
Hoezo hebben jullie geen vrij op Goede Vrijdag?
Ik ben niet zo'n uitslaper.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Wat doe jij zo vroeg op?
hier ook zo 1. Op zaterdag en zondag sta ik ook gewoon tussen 9 en 9:30 naast mijn bedquote:
je pincode?quote:
Heb je dan nu de wekker gezet of ben je uit jezelf zo vroeg wakker?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan het wel, maar voel me daarna de hele dag zo naar.
zulks een lekkere meidquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef Bragi het volgende:
Goedemorgen!
Eerste echte Playboy-foto van Nicolette Kluiijver!http://www.endandit.nl/en(...)kluijver-naakt-fotos
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef Bragi het volgende:
Goedemorgen!
Eerste echte Playboy-foto van Nicolette Kluiijver!http://www.endandit.nl/en(...)kluijver-naakt-fotos
Uit mezelf was ik van 7 tot half 8 wakker, maar wilde nog ff slapen. Had de wekker wel om 9 uur gezet zodat ik niet belachelijk lang zou door slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je dan nu de wekker gezet of ben je uit jezelf zo vroeg wakker?
Daar lijkt ze wel op Joss Stonequote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef Bragi het volgende:
Goedemorgen!
Hier wel. Mooi weer. Geen file. Alleen een invasie van Duitsers incl. fietsen en caravans.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Geen idee of de zon schijnt, het gordijn zit hier nog potdicht.
CARAVANS.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier wel. Mooi weer. Geen file. Alleen een invasie van Duitsers incl. fietsen en caravans.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:24 schreef WillFerrell het volgende:
Konichiwa!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef wise het volgende:
[..]
[KLB SC # 2440] GAME ON
dus dit moet 2441 zijn.
WF
quote:
ah, overheen gelezenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
De telling klopt trouwens niet. Dit is topic #2441
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
De telling klopt trouwens niet. Dit is topic #2441
die dikke is dan weer wel goedgecastquote:
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef WillFerrell het volgende:
Ik sta op het punt om uit bed te komen.
Ik heb nog meer van die Getz-woordgrappen in petto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Wat een kut TT trouwens
Dit is een filmpje in de bus van TS:quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
hè, buschauffeur! We gaan je busje slopen!
Getz-iederrie zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb nog meer van die Getz-woordgrappen in petto.
Zulks een volwassenheidquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
omdat wij niet op school zitten / simpel werk doen
Oh ja... Fuuuuquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier wel. Mooi weer. Geen file. Alleen een invasie van Duitsers incl. fietsen en caravans.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja... Fuuuu
Nou ja, ik hoop dat het rond etenstijd allemaal genesteld is, want dan ga ik de snelweg op.
Bij deze: u bent gewaarschuwd.
Klopt. Alleen kunnen die over het algemeen beter rijden dan de Nederlanders dus had ik er niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik zag meer Duitse dan Nederlandse platen net opweg naar huis.
Ze hielden allemaal rechts met 110, links was heul vrij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kunnen die over het algemeen beter rijden dan de Nederlanders dus had ik er niet zo'n last van.
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hielden allemaal rechts met 110, links was heul vrij.
Ja, ik vind dat ZO irritant, en het is zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.
Die orenquote:
Ik had net ingevoegd op de A9 en die gaat daar redelijk omhoog waar ik er op ga voor een vrachtwagen. Gaat dat kreng inhalen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.
Inhalende vrachtwagens moet sowieso verboden worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had net ingevoegd op de A9 en die gaat daar redelijk omhoog waar ik er op ga voor een vrachtwagen. Gaat dat kreng inhalen.
Ja, want het zijn dan ook vaak die van lelijke kleine koektrommels die totaal niet vooruit te branden zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ZO irritant, en het is zo herkenbaar.
Wacht dan even, zodat je in alle rust kan inhalen.
:squote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
Er staat zoveel druk op mijn hoofd dat als je er een gaatje in boort je er een ballon mee kan opblazen denk ik.
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want het zijn dan ook vaak die van lelijke kleine koektrommels die totaal niet vooruit te branden zijn.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.
Ik rijd niet in koektrommels.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd niet in koektrommels.
Maar als je bepaalde automerken ziet, dan weet je wel hoe laat het is.
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.
Ja, dat ga ik op een forum blatenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.
Lekker, koekjes !quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
In de TT staat toch echt geen koektrommel.
Waarom niet? Ben je bang voor commentaar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik op een forum blaten![]()
Ga d'r maar vanuit dat het groter is dan een peugot 206 of een seat ibiza.
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je bang voor commentaar?Alleen jitzzzze heeft altijd commentaar op dat soort dingen.
Klopt. Een cakeblik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
In de TT staat toch echt geen koektrommel.
quote:
Is het zo'n uniek ding dan of zo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporen
BOHOHOO. D'r pasten net wel even vier, ja vier, autobanden in met maatje 17" en de hoedenplank kon nog mooi op de bijrijdersstoel worden geplaatst.quote:
Opzich kunnen ze wel redelijk meekomen, maar de mensen die ze besturen durven het pedaal niet in te trappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.
Nee, zoéen die uit de fabriek komt rollen.quote:
Devvie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan in hamstervariant.
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen Truus en Trien, mn pa is er ook zo eenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
Maar tante Truus en Trien durven niet boven de 2500 toeren te komen want dan maakt 'ie zoveel lawaai en gaat 'ie misschien wel stuk.
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn moederquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar tante Truus en Trien durven niet boven de 2500 toeren te komen want dan maakt 'ie zoveel lawaai en gaat 'ie misschien wel stuk.
Ffs, dan rij ik al strak mooi in de 5.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
![]()
![]()
Rijdt 50 in z'n twee.
![]()
![]()
Of het zijn boomknuffelaars.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich kunnen ze wel redelijk meekomen, maar de mensen die ze besturen durven het pedaal niet in te trappen.
Dat hok van 't werk waar ik in zit is een 1 litertje, als je van 100 naa 130 wilt op de linkerbaan gooi ik m eerst in z'n 3 en haal ik 'm goed door. Dat kom je echt wel mee.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet alleen Truus en Trien, mn pa is er ook zo eenDie komt nooit boven de 2500 toeren want 'dat is ontzettend slecht voor een diesel, daar kan ie niet tegen'. Als ie nog helemaal koud is ok, maar als je eenmaal op weg bent
Dat is ook overdrevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ffs, dan rij ik al strak mooi in de 5.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
![]()
![]()
Rijdt 50 in z'n twee.
![]()
![]()
Die hebben een fiets.quote:
Die nieuwe X1 waar ik gister in zat, trok anders aardig door naar de 5500 in S. Maar over het algemeen zijn de normale diesels aardig turbogatterig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meeste diesels tegenwoordig trekken tot de 3 a 4000 nog wel pittig hoor.
Ik heb bezine en die jaag ik naar de 5500, als ik 'm echt wil laten brullen naar de 6500.Maar dat duurt zo lang want vanaf 5500 gebeurt en niet zo veel meer.
Mama, ben jij het?quote:
[..]
BOHOHOO. D'r pasten net wel even vier, ja vier, autobanden in met maatje 17" en de hoedenplank kon nog mooi op de bijrijdersstoel worden geplaatst.
Hoezo? Ik rij ook 50 in de 5. Maar goed, ik heb dan ook 6 versnellingen en dat rijdt toch net iets zuiniger.quote:
Klopt, op vakantie afgelopen jaar had ik een fijne Seat Leon 2.0 TDIquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meeste diesels tegenwoordig trekken tot de 3 a 4000 nog wel pittig hoor.
Ik heb bezine en die jaag ik naar de 5500, als ik 'm echt wil laten brullen naar de 6500.Maar dat duurt zo lang want vanaf 5500 gebeurt en niet zo veel meer.
Jawel, want mijn moeder heeft ook een Getz.quote:
Ik rij gewoon in z'n 3 en daar moet ie het mee doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoezo, mooi 1500 toeren, weinig lawaai en de 82 pk'tjes trekken'm zo door naar de 80.
Die vervoert ook dagelijks een set banden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want mijn moeder heeft ook een Getz.
Soms heb ik dat met rotondes, dan ga ik (als de situatie het toe laat) in z'n drie over ipv 2.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vooral in het dorp, anders blijf je roeren.![]()
Luiheid.
Uiteraard. In ieder geval altijd 4 stuks.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die vervoert ook dagelijks een set banden?
De gemiddelde bus heeft toch wel meer PK's?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoezo, mooi 1500 toeren, weinig lawaai en de 82 pk'tjes trekken'm zo door naar de 80.
Ik betaal zelf de gasolina. Dan moet ik het stoplichtsprinten ergens mee verminderen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rij gewoon in z'n 3 en daar moet ie het mee doen
Nee, maar daarom weet ik wel hoeveel ruimte erin zit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die vervoert ook dagelijks een set banden?
Nee. Het lukt niet meer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde bus heeft toch wel meer PK's?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uiteraard. In ieder geval altijd 4 stuks.
Hihihi, dat doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik betaal zelf de gasolina. Dan moet ik het stoplichtsprinten ergens mee verminderen.
Ik vind het altijd veel leuker om zo uitdagend te doen als er een audi, bmw oid naast me komt staan en dat hij dan als een debiel wegscheurt en jijzelf heel rustig optrekt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihihi, dat doe ik ook altijd.
Even checken wat er naast me staat en dan komt het aan op timing![]()
Ja, timing ja... van die pk's hoef ik het niet te hebben.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb ik dat met rotondes, dan ga ik (als de situatie het toe laat) in z'n drie over ipv 2.
Maar dan wordt je wel keihard gepwnd natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het altijd veel leuker om zo uitdagend te doen als er een audi, bmw oid naast me komt staan en dat hij dan als een debiel wegscheurt en jijzelf heel rustig optrekt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het altijd veel leuker om zo uitdagend te doen als er een audi, bmw oid naast me komt staan en dat hij dan als een debiel wegscheurt en jijzelf heel rustig optrekt.
Dat blijft het leukst in de auto van m'n ma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik betaal zelf de gasolina. Dan moet ik het stoplichtsprinten ergens mee verminderen.
Luiheid overheerst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Herkenbaar.Hoor je 'm bonken op z'n laagste toeren.
Dat hebben ze wel nodig ook bij de HTM, daar niet van...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeetje, ze hebben bij de htm een cursus "hoe ga ik met klanten om" gedaan
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel nodig ook bij de HTM, daar niet van...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
Dag kinders!
Gegroet, op deze prachtige dag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef L0t.. het volgende:
Hoii!
Ja, ik deed net even de deur open voor de katten, fucking koud iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Gegroet, op deze prachtige dag.
Althans, van binnen ziet het eruit alsof het prachtig is.
Het zal wel bitter koud zijn.
Nee echt, ik heb een keer in een tram gezeten die, omdat er een auto dubbel geparkeerd stond en hij er niet doorkon, gewoon de zijspiegel van de auto eraf reedquote:
Ik heb vandaag ook wat meegemaakt in het verkeer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hielden allemaal rechts met 110, links was heul vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja, maar daar zit ik dan weer niet mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar dan wordt je wel keihard gepwnd natuurlijk!
[ afbeelding ]
Hier ziet het er ook niet echt prachtig uit hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het is hier niet echt warm nee. Het lijkt alleen maar mooi. Moest vanochtend gewoon krabben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nou in de bus valt wel mee, toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee echt, ik heb een keer in een tram gezeten die, omdat er een auto dubbel geparkeerd stond en hij er niet doorkon, gewoon de zijspiegel van de auto eraf reedEn dan hebben we het nog niet eens gehad over dat bijna iedereen die daar werkt chronisch chagerijnig is...
hier ziet het er anders kanker zonnig uit gekkuh!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier ziet het er ook niet echt prachtig uit hoor!
LIEG NIET!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hier ziet het er anders kanker zonnig uit gekkuh!
Ja is goed!quote:
\quote:
Ik woon ook aan het Noorderplantsoen lamlulquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
\
WTF WOON JE IN HELPMAN OFZO![]()
KENSER ZONNIG HIER BIJ T NOORDERPLANTSOEN REPRESENT BITCHEZ!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon ook aan het Noorderplantsoen lamlulen jij liegt
!
Ik zit meestal zo ver mogelijk naar voren, maar ja, als je achteraan zit terwijl je door Transvaal rijdt wordt je niet echt vrolijk doorgaansquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou in de bus valt wel mee, toch?
In de tram kom ik de bestuurder nooit tegen, want dan stap ik altijd achterin in![]()
Ik heb onlangs nog 5 minuten stil gestaan, omdat er een auto op de weg stond. En werden geen zijspiegels afgereden, omdat de tram dan volop tegen de auto botste.
Daar komen ze niet mee weg denk ik
Ja hier ook, lekker heurquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hier ziet het er anders kanker zonnig uit gekkuh!
quote:
Ah, jij rijdt met tram 11 of 12?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zit meestal zo ver mogelijk naar voren, maar ja, als je achteraan zit terwijl je door Transvaal rijdt wordt je niet echt vrolijk doorgaansAch, op de Paul Krugerlaan is het bijna iedere keer weer feest met dubbel geparkeerde vrachtwagens waardoor de tram weer eens een kwartier stil staat. Ik kan me wel voorstellen dat dat snel begint te vervelen als je daar iedere dag een paar keer langs moet
HET IS DE WAARHEIDquote:
Neequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef L0t.. het volgende:
Vraagje voor 4ebe en Bt, hebben jullie weleens zo'n "sunshine dagcreme" gebruikt?
Dat ene vieze wijf, die Sylvana ofzo, had toch een keer zo'n FOK!orgie gehad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HET IS DE WAARHEID
Open je ogen!
Misschien zelfs nu
Welke straat woon je? PM maar evenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh, dan zitten wij dicht bij elkander!
Ja nou misschien sta je wel in de schaduwkant maar ik kijk hier uit over een zonnig......ehh......overbuurgebouw.
Neequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef L0t.. het volgende:
Vraagje voor 4ebe en Bt, hebben jullie weleens zo'n "sunshine dagcreme" gebruikt?
12 inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, jij rijdt met tram 11 of 12?
Tja, het maakt mij niet uit waar ik zit, zolang ik maar niet bekogeld wordt met kaaschips of in een of andere jankende sessie die muziek moet voorstellen
Ja, jeweetwel, zoals die bodylotion waar je geleidelijk aan een beetje bruiner van wordt, maar dan dagcreme. Ik ben m'n bleke harses een beetje zat maar ik durf niet zo goed zo'n dagcreme te proberen, straks word ik oranjequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat doet het?
Je bruiner maken?
Geloof me, er bestaan mensen die dat niet willen omdat ze bijvoorbeeld een seksfobie hebben.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat ene vieze wijf, die Sylvana ofzo, had toch een keer zo'n FOK!orgie gehad?![]()
quote:
Ja I know, of van die a-seksuelen. Maar die mensen moeten ergens wel een soort van afwijking hebben ofzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geloof me, er bestaan mensen die dat niet willen omdat ze bijvoorbeeld een seksfobie hebben.
Wie? Wie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.
Nou ja hier in de sc zitten ook foksletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Nouja, whut?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.
Nou ja hier in de sc zitten ook foksletten
Het is daar ZOOOOOOO druk in die tram.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
12 inderdaadDie jankende sessies zijn eerder regel dan uitzondering op tram 12, maar hoe verder je naar de voorkant zit hoe minder het gelukkig wordt
Iew, Sylvana op fok woont bij mij in de buurt. Mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat ene vieze wijf, die Sylvana ofzo, had toch een keer zo'n FOK!orgie gehad?![]()
Oranje bovenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, zoals die bodylotion waar je geleidelijk aan een beetje bruiner van wordt, maar dan dagcreme. Ik ben m'n bleke harses een beetje zat maar ik durf niet zo goed zo'n dagcreme te proberen, straks word ik oranje![]()
Nee joh, dat is juist het idee van zo'n crème, dat het niet ineens poepbruin of raar oranje is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, zoals die bodylotion waar je geleidelijk aan een beetje bruiner van wordt, maar dan dagcreme. Ik ben m'n bleke harses een beetje zat maar ik durf niet zo goed zo'n dagcreme te proberen, straks word ik oranje![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie? Wie?De huidige sletten zijn al bezet door mij. Mochten er nieuwe komen laat ik het je wel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Onze SC knuffelbeer heeft gesproken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De huidige sletten zijn al bezet door mij. Mochten er nieuwe komen laat ik het je wel weten.
Inderdaad. Altijd die vrouwen met van die afgeladen trolley's, die ze vervolgens ook nog eens midden in het gangpad zettenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar ZOOOOOOO druk in die tram.
Niet normaal, vooral op ma, woe en vrijdag
Zaterdag vast ook wel, maar dan vermijd ik het openbaarvervoer.
Het helpt natuurlijk ook dat er markt is dan
Met Devvie toch ook? Of is dat een lelijk gerucht door ZH de wereld in geholpen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zh en crack_ hadden op de eerste date seks![]()
En dat moest even verkondigd worden door zh...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De huidige sletten zijn al bezet door mij. Mochten er nieuwe komen laat ik het je wel weten.
Ohw..sorryquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oranje boven![]()
Maar neen, ik hoef zo'n crème niet te gebruiken.
Je hebt niet eens een inbox, ouwe!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke straat woon je? PM maar even
[..]
Nee!
Wat een sletquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heerlijkheid, maar in de stad met een auto is het haast niet te doen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Altijd die vrouwen met van die afgeladen trolley's, die ze vervolgens ook nog eens midden in het gangpad zettenBlij dat ik tegenwoordig een auto heb, dan hoef ik niet meer zo vaak met de tram
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hehh?? Heeft Crack iets gehad met Devvie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Devvie toch ook? Of is dat een lelijk gerucht door ZH de wereld in geholpen?
Geen ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Devvie toch ook? Of is dat een lelijk gerucht door ZH de wereld in geholpen?
Anders kun je liiszle proberen. Dat is een ex SCer.quote:
Zotheid.quote:
quote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Wel ontmoet enzo, verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hehh?? Heeft Crack iets gehad met Devvie?
Ja, maar ik ben gewoon zo witquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist het idee van zo'n crème, dat het niet ineens poepbruin of raar oranje is.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet zeker, maar zoiets zei ZH. Daarom heb ik daar mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Too late.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen
Ja dus.quote:
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet zeker, maar zoiets zei ZH. Daarom heb ik daar mijn twijfels over.
Devvie? Opheldering aub?
IT'S TOO LATE TO APOLOGIZEquote:
Altijdquote:
quote:
Liiszlequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders kun je liiszle proberen. Dat is een ex SCer.
Nah, als ik naar het centrum ga neem ik meestal een andere tram (doorgaans lijn 2) en die is een stuk rustiger. Maar als ik van buiten Den Haag kom is het doorgaans een stuk sneller naar huis met de auto dan met het OV (maar dat hangt uiteraard af van waar je woont).quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijkheid, maar in de stad met een auto is het haast niet te doen?
Vooral niet met dat geweldige (kuch *hoestaanval krijgt) VERKEERSCIRCULATIEPLAN.
Waar je van de gemeente alleen maar rondjes mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker bedacht door een geitenwollensok.
Ah okee, omdat ie ook riep dat ze was vreemd gegaan met jou.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet ja
hij roept het al maanden volgens mij, dus dat is niet waar
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.quote:
Kijkduinquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh, wanneer afspreken?
Op het strand?![]()
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Gizmore het volgende:
Ach, half Den Haag is toch open gebroken, dus voor zover je toch al niet om moest rijden moet je het nu toch wel
als dat zo is zal ik het niet zo nadrukkelijk op fok gaan meldenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oehh, zie ik hier een romance opbloeien?![]()
Nee, dat geneuzel komt mij nu ter oren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.
Ja, omdat tram 2 wat meer normale mensen vervoertquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah, als ik naar het centrum ga neem ik meestal een andere tram (doorgaans lijn 2) en die is een stuk rustiger. Maar als ik van buiten Den Haag kom is het doorgaans een stuk sneller naar huis met de auto dan met het OV (maar dat hangt uiteraard af van waar je woont).
Ach, half Den Haag is toch open gebroken, dus voor zover je toch al niet om moest rijden moet je het nu toch wel
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1244641quote:
Okéquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
als dat zo is zal ik het niet zo nadrukkelijk op fok gaan melden
en mocht het dan overgaan dan laat ik dr ook met rust
Nah, vergeleken met Leiden en Rotterdam is Den Haag toch altijd wel heel erg dramatisch hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
ARNHEM!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er mis met Liiszle?
Ik vind het een leuk meisje.
Hij lult zoveel man, ik heb dr 2weken geleden pas ontmoet en het is al maanden uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, omdat ie ook riep dat ze was vreemd gegaan met jou.
[..]
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.
doe eens picsquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Paar jaar geleden dat ik voor het laatst in Den Haag was, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah, vergeleken met Leiden en Rotterdam is Den Haag toch altijd wel heel erg dramatisch hoor...
Niet zo druk als in Scheveningen, waar het trouwens ook opengebroken isquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Succes met afspreken, altijd druk daar.
Met de nadruk op wat meer inderdaad, want er zijn wel eens van die dagen dat half Parnassia in de tram zitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat tram 2 wat meer normale mensen vervoert![]()
Ja, ik weet niet wat ze nou weer bij de Grote Markt aan het doen zijn, maar het ziet er weer fraai uit
Ik weet mijn plekjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Succes met afspreken, altijd druk daar.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij lult zoveel man, ik heb dr 2weken geleden pas ontmoet en het is al maanden uit!!
Misschien ben ik MSN vreemdgegaan met dr door hoi te zeggen![]()
![]()
ik ben mij er eentje
die foto heeft ie nogsteeds staan volgens mij
Nah, ik ga meestal in Duindorp. Daar kun je tenminste nog parkeren en vind je makkelijk een plekje waar je ook nog eens kunt voetballenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo druk als in Scheveningen, waar het trouwens ook opengebroken is![]()
![]()
Ik vind haar echt te ordinair voor woordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Niet, ik luister naar The Connels - '74 - '75.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef RickoKun het volgende:
HEY MENSEN WOLVENDAGEN LUISTERT NU NAAR BON IVER - BLOOD BANK
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet ja
hij roept het al maanden volgens mij, dus dat is niet waar
Ik snap helemaal niks van dat verhaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1244641
Weet niet of ze nog beschikbaar is.
Bohohooh, doet d'r Last.fm het weer?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE, NU IS HET '74 '75 van THE CONNELS!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE, NU IS HET '74 '75 van THE CONNELS!
En ze is een beetje een zeug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt te ordinair voor woorden
Neequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ARNHEM!
Is dat station nou al eens klaar?
Ik kwam er 3 jaar geleden voor het laatst.
Ik heb 1 ding wel geleerd; nooooooit wat aan de mensen die uit Parnassia komen iets vragenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met de nadruk op wat meer inderdaad, want er zijn wel eens van die dagen dat half Parnassia in de tram zit![]()
Oh? Wat dan? Ik ben er al een week of wat niet meer langs gereden?
Wat een eerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik verklaar Crack bij deze maar tot Fok!slet van deze slowchat dan.
Hoezo dat nou weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt te ordinair voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je niet druk hoor WD. Ik vind jou nog steeds de leukste.quote:
Nee, m'n msn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohooh, doet d'r Last.fm het weer?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik verklaar Crack bij deze maar tot Fok!slet van deze slowchat dan.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Heh, dan kom je er inderdaad niet meer vanaf. Ik ken het probleem. Zo'n man vroeg een keer hoe ie het beste bij straat X kon komen en waar ie dan uit moest stappen. Ik zei dat ik dat niet wist, maar toen was het al te laatquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1 ding wel geleerd; nooooooit wat aan de mensen die uit Parnassia komen iets vragen![]()
Ja, bij de parkeergarage Grote markt is het een grote zandzooi met rood en witte paaltjes en linten. Ik vraag me af wat ze daar dan weer gaan doen.
En het was laatst al ruim 2,60 per uur om daar te parkeren, het zal me niets verbazen als ze dat even fijn verhogen naar 3 euro.
Ik lach sowieso hard, maar alleen als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik denk dat 4ebe heel hard lacht nu.
Die foto's van haar op dat strand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nou zeg. Ze is niet slank inderdaad. Maar ik vind dat Monique Smit vet wel wat hebben.quote:
Schoft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lach sowieso hard, maar alleen als ik thuis ben.
En ze dachten aan mij tijdens het zoenen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NeeElke dag die klotetrappen op en af
Het plan is geloof ik dat het klaar moet zijn in 2013
![]()
!!
Nee. Toch niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou zeg. Ze is niet slank inderdaad. Maar ik vind dat Monique Smit vet wel wat hebben.
quote:
Wanneer luister jij Meck.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Your musical compatibility with WillFerrell is Super
Music you have in common includes Deadmau5, Le Le, Meck feat. Dino, Coldplay and Johnny Cash.
Alles beter danquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze op hun bek gaan.
BOHOHOOOO MIJN LIJFLIED. DIE GAAT ZONDAG WEER UIT VOLLE BORST!!1quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto's van haar op dat strand.![]()
![]()
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto's van haar op dat strand.![]()
![]()
Ja okee dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heh, dan kom je er inderdaad niet meer vanaf. Ik ken het probleem. Zo'n man vroeg een keer hoe ie het beste bij straat X kon komen en waar ie dan uit moest stappen. Ik zei dat ik dat niet wist, maar toen was het al te laat
Toen ik er kwam wonen was het al wel een tijdje zo geloof ik, en dat was 2007quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG!
Hoelang zijn ze dan al bezig dan?
Vanaf 2007 ofzo?
Jongeuh.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:30 schreef WillFerrell het volgende:
Frappant, BP gaat niet in op de FOK!sletten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.leuke settingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Nee, ik ben een klootzakquote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:46 schreef RickoKun het volgende:
HEY IEDEREEN ATTENTEI!!!!!!!!!!!!
IK LUISTER NU TRENTEMOLLER!!!!
Jonge wees blij. Als jij dadelijk een mollige moeke ben zou ik je nog steeds doen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch niet helemaal.
[..]
Ja okee dan.Je zou maar herkend worden tijdens de sollicitatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of collega's hebben die ook fokken.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
Ja okee dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
MOOEEEE
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou zeg. Ze is niet slank inderdaad. Maar ik vind dat Monique Smit vet wel wat hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die fotograaf heeft er vast een keer overheen gemogen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Whehehequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]zulke mensen en je hebt er altijd heel veel in Den Haag
![]()
Ik moest laatst iemand met een fles alcohol onder zijn arm bij de Uithof gaan vertellen waar het dierenasiel is, want ze hadden zijn hond meegenomen![]()
Denk niet dat ik het uiterlijk van de beste man hoef uit te leggen![]()
En ik hoop niet dat het een valse Duitse herder was.
[..]
Ja okee dan.wel dikke tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die fotograaf heeft er vast een keer overheen gemogen.
![]()
[..]
Ja okee dan.Ooh ik dacht dat je die bedoelde met dat jurkje aan op het strand, die fotos waren wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]teefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |