quote:
Liiszlequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders kun je liiszle proberen. Dat is een ex SCer.
Nah, als ik naar het centrum ga neem ik meestal een andere tram (doorgaans lijn 2) en die is een stuk rustiger. Maar als ik van buiten Den Haag kom is het doorgaans een stuk sneller naar huis met de auto dan met het OV (maar dat hangt uiteraard af van waar je woont).quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijkheid, maar in de stad met een auto is het haast niet te doen?
Vooral niet met dat geweldige (kuch *hoestaanval krijgt) VERKEERSCIRCULATIEPLAN.
Waar je van de gemeente alleen maar rondjes mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker bedacht door een geitenwollensok.
Ah okee, omdat ie ook riep dat ze was vreemd gegaan met jou.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet ja
hij roept het al maanden volgens mij, dus dat is niet waar
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.quote:
Kijkduinquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh, wanneer afspreken?
Op het strand?![]()
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Gizmore het volgende:
Ach, half Den Haag is toch open gebroken, dus voor zover je toch al niet om moest rijden moet je het nu toch wel
als dat zo is zal ik het niet zo nadrukkelijk op fok gaan meldenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oehh, zie ik hier een romance opbloeien?![]()
Nee, dat geneuzel komt mij nu ter oren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.
Ja, omdat tram 2 wat meer normale mensen vervoertquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah, als ik naar het centrum ga neem ik meestal een andere tram (doorgaans lijn 2) en die is een stuk rustiger. Maar als ik van buiten Den Haag kom is het doorgaans een stuk sneller naar huis met de auto dan met het OV (maar dat hangt uiteraard af van waar je woont).
Ach, half Den Haag is toch open gebroken, dus voor zover je toch al niet om moest rijden moet je het nu toch wel
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1244641quote:
Okéquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
als dat zo is zal ik het niet zo nadrukkelijk op fok gaan melden
en mocht het dan overgaan dan laat ik dr ook met rust
Nah, vergeleken met Leiden en Rotterdam is Den Haag toch altijd wel heel erg dramatisch hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
ARNHEM!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er mis met Liiszle?
Ik vind het een leuk meisje.
Hij lult zoveel man, ik heb dr 2weken geleden pas ontmoet en het is al maanden uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, omdat ie ook riep dat ze was vreemd gegaan met jou.
[..]
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.
doe eens picsquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Paar jaar geleden dat ik voor het laatst in Den Haag was, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah, vergeleken met Leiden en Rotterdam is Den Haag toch altijd wel heel erg dramatisch hoor...
Niet zo druk als in Scheveningen, waar het trouwens ook opengebroken isquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Succes met afspreken, altijd druk daar.
Met de nadruk op wat meer inderdaad, want er zijn wel eens van die dagen dat half Parnassia in de tram zitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat tram 2 wat meer normale mensen vervoert![]()
Ja, ik weet niet wat ze nou weer bij de Grote Markt aan het doen zijn, maar het ziet er weer fraai uit
Ik weet mijn plekjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Succes met afspreken, altijd druk daar.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij lult zoveel man, ik heb dr 2weken geleden pas ontmoet en het is al maanden uit!!
Misschien ben ik MSN vreemdgegaan met dr door hoi te zeggen![]()
![]()
ik ben mij er eentje
die foto heeft ie nogsteeds staan volgens mij
Nah, ik ga meestal in Duindorp. Daar kun je tenminste nog parkeren en vind je makkelijk een plekje waar je ook nog eens kunt voetballenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo druk als in Scheveningen, waar het trouwens ook opengebroken is![]()
![]()
Ik vind haar echt te ordinair voor woordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Niet, ik luister naar The Connels - '74 - '75.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef RickoKun het volgende:
HEY MENSEN WOLVENDAGEN LUISTERT NU NAAR BON IVER - BLOOD BANK
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet ja
hij roept het al maanden volgens mij, dus dat is niet waar
Ik snap helemaal niks van dat verhaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1244641
Weet niet of ze nog beschikbaar is.
Bohohooh, doet d'r Last.fm het weer?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE, NU IS HET '74 '75 van THE CONNELS!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE, NU IS HET '74 '75 van THE CONNELS!
En ze is een beetje een zeug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt te ordinair voor woorden
Neequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ARNHEM!
Is dat station nou al eens klaar?
Ik kwam er 3 jaar geleden voor het laatst.
Ik heb 1 ding wel geleerd; nooooooit wat aan de mensen die uit Parnassia komen iets vragenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met de nadruk op wat meer inderdaad, want er zijn wel eens van die dagen dat half Parnassia in de tram zit![]()
Oh? Wat dan? Ik ben er al een week of wat niet meer langs gereden?
Wat een eerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik verklaar Crack bij deze maar tot Fok!slet van deze slowchat dan.
Hoezo dat nou weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind haar echt te ordinair voor woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je niet druk hoor WD. Ik vind jou nog steeds de leukste.quote:
Nee, m'n msn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohooh, doet d'r Last.fm het weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |