quote:
Liiszlequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders kun je liiszle proberen. Dat is een ex SCer.
Nah, als ik naar het centrum ga neem ik meestal een andere tram (doorgaans lijn 2) en die is een stuk rustiger. Maar als ik van buiten Den Haag kom is het doorgaans een stuk sneller naar huis met de auto dan met het OV (maar dat hangt uiteraard af van waar je woont).quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijkheid, maar in de stad met een auto is het haast niet te doen?
Vooral niet met dat geweldige (kuch *hoestaanval krijgt) VERKEERSCIRCULATIEPLAN.
Waar je van de gemeente alleen maar rondjes mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker bedacht door een geitenwollensok.
Ah okee, omdat ie ook riep dat ze was vreemd gegaan met jou.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb dr inderdaad 2weken geleden ontmoet ja
hij roept het al maanden volgens mij, dus dat is niet waar
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.quote:
Kijkduinquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh, wanneer afspreken?
Op het strand?![]()
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Gizmore het volgende:
Ach, half Den Haag is toch open gebroken, dus voor zover je toch al niet om moest rijden moet je het nu toch wel
als dat zo is zal ik het niet zo nadrukkelijk op fok gaan meldenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oehh, zie ik hier een romance opbloeien?![]()
Nee, dat geneuzel komt mij nu ter oren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.
Ja, omdat tram 2 wat meer normale mensen vervoertquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah, als ik naar het centrum ga neem ik meestal een andere tram (doorgaans lijn 2) en die is een stuk rustiger. Maar als ik van buiten Den Haag kom is het doorgaans een stuk sneller naar huis met de auto dan met het OV (maar dat hangt uiteraard af van waar je woont).
Ach, half Den Haag is toch open gebroken, dus voor zover je toch al niet om moest rijden moet je het nu toch wel
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1244641quote:
Okéquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
als dat zo is zal ik het niet zo nadrukkelijk op fok gaan melden
en mocht het dan overgaan dan laat ik dr ook met rust
Nah, vergeleken met Leiden en Rotterdam is Den Haag toch altijd wel heel erg dramatisch hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
ARNHEM!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke stad in de Randstad is opengebroken zo een beetje. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er mis met Liiszle?
Ik vind het een leuk meisje.
Hij lult zoveel man, ik heb dr 2weken geleden pas ontmoet en het is al maanden uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, omdat ie ook riep dat ze was vreemd gegaan met jou.
[..]
Van het hele Crack_/Zh geneuzel zeker? Volgens Florian_ heeft ie nog steeds de foto van hun twee op z'n hyves staan.
doe eens picsquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er mis met Liiszle?
Ik vind het een leuk meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |