Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hielden allemaal rechts met 110, links was heul vrij.
Ja, ik vind dat ZO irritant, en het is zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.
Die orenquote:
Ik had net ingevoegd op de A9 en die gaat daar redelijk omhoog waar ik er op ga voor een vrachtwagen. Gaat dat kreng inhalen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.
Inhalende vrachtwagens moet sowieso verboden worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had net ingevoegd op de A9 en die gaat daar redelijk omhoog waar ik er op ga voor een vrachtwagen. Gaat dat kreng inhalen.
Ja, want het zijn dan ook vaak die van lelijke kleine koektrommels die totaal niet vooruit te branden zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ZO irritant, en het is zo herkenbaar.
Wacht dan even, zodat je in alle rust kan inhalen.
:squote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
Er staat zoveel druk op mijn hoofd dat als je er een gaatje in boort je er een ballon mee kan opblazen denk ik.
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want het zijn dan ook vaak die van lelijke kleine koektrommels die totaal niet vooruit te branden zijn.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.
Ik rijd niet in koektrommels.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd niet in koektrommels.
Maar als je bepaalde automerken ziet, dan weet je wel hoe laat het is.
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.
Ja, dat ga ik op een forum blatenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.
Lekker, koekjes !quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
In de TT staat toch echt geen koektrommel.
Waarom niet? Ben je bang voor commentaar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik op een forum blaten![]()
Ga d'r maar vanuit dat het groter is dan een peugot 206 of een seat ibiza.
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je bang voor commentaar?Alleen jitzzzze heeft altijd commentaar op dat soort dingen.
Klopt. Een cakeblik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
In de TT staat toch echt geen koektrommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |