Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hielden allemaal rechts met 110, links was heul vrij.
Ja, ik vind dat ZO irritant, en het is zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.
Die orenquote:
Ik had net ingevoegd op de A9 en die gaat daar redelijk omhoog waar ik er op ga voor een vrachtwagen. Gaat dat kreng inhalen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je dan van die incompetente Nederlanders er tussen zitten die al 20KM achter een vrachtwagen rijden en ineens het idee krijgen toch maar in te gaan halen en hem voor die van jou kwakken terwijl er achter je helemaal niks rijdt.
Inhalende vrachtwagens moet sowieso verboden worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had net ingevoegd op de A9 en die gaat daar redelijk omhoog waar ik er op ga voor een vrachtwagen. Gaat dat kreng inhalen.
Ja, want het zijn dan ook vaak die van lelijke kleine koektrommels die totaal niet vooruit te branden zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ZO irritant, en het is zo herkenbaar.
Wacht dan even, zodat je in alle rust kan inhalen.
:squote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
Er staat zoveel druk op mijn hoofd dat als je er een gaatje in boort je er een ballon mee kan opblazen denk ik.
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want het zijn dan ook vaak die van lelijke kleine koektrommels die totaal niet vooruit te branden zijn.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.
Ik rijd niet in koektrommels.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd niet in koektrommels.
Maar als je bepaalde automerken ziet, dan weet je wel hoe laat het is.
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar bepaalde (vrouw)menschen inzitten.
Ja, dat ga ik op een forum blatenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.
Lekker, koekjes !quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
In de TT staat toch echt geen koektrommel.
Waarom niet? Ben je bang voor commentaar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik op een forum blaten![]()
Ga d'r maar vanuit dat het groter is dan een peugot 206 of een seat ibiza.
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je bang voor commentaar?Alleen jitzzzze heeft altijd commentaar op dat soort dingen.
Klopt. Een cakeblik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
In de TT staat toch echt geen koektrommel.
quote:
Is het zo'n uniek ding dan of zo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporen
BOHOHOO. D'r pasten net wel even vier, ja vier, autobanden in met maatje 17" en de hoedenplank kon nog mooi op de bijrijdersstoel worden geplaatst.quote:
Opzich kunnen ze wel redelijk meekomen, maar de mensen die ze besturen durven het pedaal niet in te trappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde Little Tikes trapauto gaat harder inderdaad.
Nee, zoéen die uit de fabriek komt rollen.quote:
Devvie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde fokkers wonen in de buurt en die kunnen mij dan zo opsporen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan in hamstervariant.
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen Truus en Trien, mn pa is er ook zo eenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
Maar tante Truus en Trien durven niet boven de 2500 toeren te komen want dan maakt 'ie zoveel lawaai en gaat 'ie misschien wel stuk.
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn moederquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar tante Truus en Trien durven niet boven de 2500 toeren te komen want dan maakt 'ie zoveel lawaai en gaat 'ie misschien wel stuk.
Ffs, dan rij ik al strak mooi in de 5.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
![]()
![]()
Rijdt 50 in z'n twee.
![]()
![]()
Of het zijn boomknuffelaars.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich kunnen ze wel redelijk meekomen, maar de mensen die ze besturen durven het pedaal niet in te trappen.
Dat hok van 't werk waar ik in zit is een 1 litertje, als je van 100 naa 130 wilt op de linkerbaan gooi ik m eerst in z'n 3 en haal ik 'm goed door. Dat kom je echt wel mee.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet alleen Truus en Trien, mn pa is er ook zo eenDie komt nooit boven de 2500 toeren want 'dat is ontzettend slecht voor een diesel, daar kan ie niet tegen'. Als ie nog helemaal koud is ok, maar als je eenmaal op weg bent
Dat is ook overdrevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ffs, dan rij ik al strak mooi in de 5.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
![]()
![]()
Rijdt 50 in z'n twee.
![]()
![]()
Die hebben een fiets.quote:
Die nieuwe X1 waar ik gister in zat, trok anders aardig door naar de 5500 in S. Maar over het algemeen zijn de normale diesels aardig turbogatterig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meeste diesels tegenwoordig trekken tot de 3 a 4000 nog wel pittig hoor.
Ik heb bezine en die jaag ik naar de 5500, als ik 'm echt wil laten brullen naar de 6500.Maar dat duurt zo lang want vanaf 5500 gebeurt en niet zo veel meer.
Mama, ben jij het?quote:
[..]
BOHOHOO. D'r pasten net wel even vier, ja vier, autobanden in met maatje 17" en de hoedenplank kon nog mooi op de bijrijdersstoel worden geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |