quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik verklaar Crack bij deze maar tot Fok!slet van deze slowchat dan.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Heh, dan kom je er inderdaad niet meer vanaf. Ik ken het probleem. Zo'n man vroeg een keer hoe ie het beste bij straat X kon komen en waar ie dan uit moest stappen. Ik zei dat ik dat niet wist, maar toen was het al te laatquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 1 ding wel geleerd; nooooooit wat aan de mensen die uit Parnassia komen iets vragen![]()
Ja, bij de parkeergarage Grote markt is het een grote zandzooi met rood en witte paaltjes en linten. Ik vraag me af wat ze daar dan weer gaan doen.
En het was laatst al ruim 2,60 per uur om daar te parkeren, het zal me niets verbazen als ze dat even fijn verhogen naar 3 euro.
Ik lach sowieso hard, maar alleen als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik denk dat 4ebe heel hard lacht nu.
Die foto's van haar op dat strand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nou zeg. Ze is niet slank inderdaad. Maar ik vind dat Monique Smit vet wel wat hebben.quote:
Schoft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lach sowieso hard, maar alleen als ik thuis ben.
En ze dachten aan mij tijdens het zoenen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zh en crack_ hadden op de eerste date seks![]()
En dat moest even verkondigd worden door zh...
OMG!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NeeElke dag die klotetrappen op en af
Het plan is geloof ik dat het klaar moet zijn in 2013
![]()
!!
Nee. Toch niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou zeg. Ze is niet slank inderdaad. Maar ik vind dat Monique Smit vet wel wat hebben.
quote:
Wanneer luister jij Meck.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Your musical compatibility with WillFerrell is Super
Music you have in common includes Deadmau5, Le Le, Meck feat. Dino, Coldplay and Johnny Cash.
Alles beter danquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze op hun bek gaan.
BOHOHOOOO MIJN LIJFLIED. DIE GAAT ZONDAG WEER UIT VOLLE BORST!!1quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto's van haar op dat strand.![]()
![]()
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |