ja het is inderdaad wel eens sneller gegaanquote:
Zwemmeet!quote:
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uitquote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
Zwemmeet!![]()
Maar jij zwemt ons er allemaal uit, je bent veels te snel voor mij
Trustequote:
Ja nouja, jammer dan. We gaan toch zeker niet allemaal wedstrijdjes doen he.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zwemmeet!![]()
Maar jij zwemt ons er allemaal uit, je bent veels te snel voor mij
Thats a dealquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uit
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Een clown! Haal hem weg, haal hem weg!quote:
Hoe wil je dat doenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uit
Je mag 1x een baantje trekken om te laten zien hoe snel je bent, goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nouja, jammer dan. We gaan toch zeker niet allemaal wedstrijdjes doen he.Dat doe ik al vaak genoeg.
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zoek die van naatje, die moet er ook bij.
Whutquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.
Valsspeler.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo moeilijk te raden is
Ik ook, hoorde ;t van Chantal.quote:
Wat fijn dat we zelf ook eens wat mogen bedenken...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.
Nouja, dan ben je wel mooi gediskwallificeerd en kom je alsnog onderaan de lijst.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was de regel wij het snelste was niet hoe
Jammer..quote:
Alsof mij dat zo veel uit maaktquote:Op donderdag 1 april 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, dan ben je wel mooi gediskwallificeerd en kom je alsnog onderaan de lijst.
Dan ben je laatste!quote:
Jij hebt me al vaak genoeg gezienquote:
Ja, maar ja maar..iets met badpakken en haatquote:
nu al vaak genoegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt me al vaak genoeg gezien
Dan toch in een bikini...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja maar..iets met badpakken en haat
Daar heb je FB voor.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn dat we zelf ook eens wat mogen bedenken...
vaker dan de rest..ongeveer...denk ik...misschien...winnen 2 het nog van jouquote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
nu al vaak genoegof gewoon vaker dan de rest
En ik sta laatste..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vaker dan de rest..ongeveer...denk ik...misschien...winnen 2 het nog van jou
Dan krijgt de rest van de mensen in het zwembad een traumaquote:
Volgens mij 3 of 4quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vaker dan de rest..ongeveer...denk ik...misschien...winnen 2 het nog van jou
Ja hoor, gezelliequote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil Rick weer zien.
Rickieeee mag ik bij jou komen logeren dit weekend?![]()
![]()
Als je valsspeelt?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij staat er dan toch een dnf bij mijn naam een geen plaats
Marijke versla je sowieso nooit nee..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij 3 of 4, van 1tje kan ik ook moeilijk winnen
Ja denk het welquote:
Dat weet jij beter dan dat ik doe, van een paar andere weet ik het wel zeker dat ze je vaker gezien hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke versla je sowieso nooit nee..
Maar nu ik er over nadenk heb ik er inderdaad meer meer gezien dan jou
quote:
Marijke op 1, nijn op 2, dan Ping en Alexxxxx nog en dan jij toch echt denk ik hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan dat ik doe, van een paar andere weet ik het wel zeker dat ze je vaker gezien hebben
Ik denk dat je Remco ook wel vaker gezien hebt, maar dan kan het wel kloppenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke op 1, nijn op 2, dan Ping en Alexxxxx nog en dan jij toch echt denk ik hoor
En toch een keer een datum is ook wel handigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Maar waar gaan we dan zwemmen?Welk zwembad?
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Maar waar gaan we dan zwemmen?Welk zwembad?
Misschien eens in pub kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, waar is Pownijn eigenlijk gebleven? Als die meegaat ben ik kansloos.
Lastig.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maar
En wat moet ik er dan mee?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vervelende ex in de aanbieding, gratis af te halen in Leeuwarden
Ja, maar die tel ik niet mee omdat ik daar op fok niets mee doequote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je Remco ook wel vaker gezien hebt, maar dan kan het wel kloppen
Kan het stofzuigen en wassen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vervelende ex in de aanbieding, gratis af te halen in Leeuwarden
Mja, misschien maar een zwembad pakken dat centraal ligt voor iedereen.quote:
NIJNJA?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat een kloon was
Das waar, maar het is toch een fokker en om die reden telde ik hem dus ookquote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die tel ik niet mee omdat ik daar op fok niets mee doe
Tiki badquote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mja, misschien maar een zwembad pakken dat centraal ligt voor iedereen.
Joure!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maar
In elkaar vouwen en gebruiken als bowlingbalquote:
Is mijn strike kans wel groter als die ik nu hebquote:Op donderdag 1 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In elkaar vouwen en gebruiken als bowlingbal
Denk het niet. Je kan ;m wel als boksbal gebruiken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kan het stofzuigen en wassen?
Zo ja dan ben ik wel geïnteresseerd in een ruil.
WTF, en ik maar denken dat er twee waterpolo'ers zijn.quote:
Sjiek.. waarmee voed ik het?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk het niet. Je kan ;m wel als boksbal gebruiken.
Oh, doet ie aan waterpolo?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF, en ik maar denken dat er twee waterpolo'ers zijn.
Oh dan kan ik mijn specialiteit doenquote:
Raap me opquote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Desnoods voer je hem zijn kopkaas.quote:
Hoe schattigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja voor vrijzwemmen welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Er vanaf vallen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan kan ik mijn specialiteit doen![]()
Doe nou niet, dit was een 1 april grap hequote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan kan ik mijn specialiteit doen![]()
[..]
Raap me op
Smoesjesquote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou niet, dit was een 1 april grap he![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja voor vrijzwemmen wel
Sowieso de buitenbadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen kut dat ;t daar stikt van de wespen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zag jou er wel voor aan om uit te glijden, en dan zo plat op je rug het water in te gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee ik spring er nog wel vanaf, maar bommen
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag jou er wel voor aan om uit te glijden, en dan zo plat op je rug het water in te gaan
Ik van een 5 meter plank in Duitsland. DAT IS PAS LEUKquote:Op donderdag 1 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan maak ik me nog wel rond om niet veel au te krijgen
Maar heb ook al eens vanaf 6 meter gesprongenen dat was niet in een zwembad
![]()
Sukkelquote:Op donderdag 1 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan maak ik me nog wel rond om niet veel au te krijgen
Maar heb ook al eens vanaf 6 meter gesprongenen dat was niet in een zwembad
![]()
Dat is het ook, duurt alleen even voordat je in het water bentquote:Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik van een 5 meter plank in Duitsland. DAT IS PAS LEUK
Pics or it didn´t happen!quote:
Wat schuift het?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
godvergloeiendetouwtakkes
Iemand die m;n ex even om wil leggen toevallig?
Dat is wel een eindje naar benedenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Dit ding:
[ afbeelding ]
De bovenste is trouwens 10 meter maar die is nooit open als ik daar ben
Leuker werk vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niet, moet toch wat doen om je werk leuk te houden
Levenslange adoratie.quote:
Meer 25 graden klaar met werk en zin in plozen hebben, is een heftruck en waterbassin nog ergens goed voorquote:
Das wel pijnlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Whut![]()
Geen foto's van mij.
Maar wel een waar ik er bij op sta. Ik ben er echt vanaf geweest want als je terug gaat dan pleur je 5 meter van het gladde trappetje naar beneden
[ afbeelding ]
Hell no dat ik daaraf gaquote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Dit ding:
[ afbeelding ]
De bovenste is trouwens 10 meter maar die is nooit open als ik daar ben
Leuke hoogtequote:Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Whut![]()
Geen foto's van mij.
Maar wel een waar ik er bij op sta. Ik ben er echt vanaf geweest want als je terug gaat dan pleur je 5 meter van het gladde trappetje naar beneden
[ afbeelding ]
Hoogtevrees, hell noquote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
1x gaan en dan wil je niet meer anders
Daar moet een piemel in.quote:
Grappig die momentopnamequote:
Dat is sowieso niet leuk.quote:
quote:
Ja, maar ik lijk ook zo'n robot, zo met die spiegelglazenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar ik lijk ook zo'n robot, zo met die spiegelglazen
Echt wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die opmerking had ik niet van jou verwacht
Ik ook niet eigenlijk...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die opmerking had ik niet van jou verwacht
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
Schroef erachter en varen maar met Luna
Jawel!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
ik zeg het altijd tegen bart als hij gaapt![]()
![]()
En probeert ie dan zijn eigen leuter erin te krijgen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
ik zeg het altijd tegen bart als hij gaapt![]()
![]()
Nee, hij geeft me the evil look dan. Of hij probeert z;n pielemuis in mijn muil te douwen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En probeert ie dan zijn eigen leuter erin te krijgen?
Of hij slaat me.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij geeft me the evil look dan. Of hij probeert z;n pielemuis in mijn muil te douwen.
je hebt ons meegemaakt met de kartmeet, ik doe hem meer pijn dan hij mij.quote:
Hij probeert nog steeds mijn kont blauw te krijgen.quote:
Hoezo onderhand er aan gewent geraakt?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je hebt ons meegemaakt met de kartmeet, ik doe hem meer pijn dan hij mij.
[..]
Hij probeert nog steeds mijn kont blauw te krijgen.Het wil inet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je hebt ons meegemaakt met de kartmeet, ik doe hem meer pijn dan hij mij.
[..]
Hij probeert nog steeds mijn kont blauw te krijgen.Het wil inet.
Ik word sowieso niet blauw, alleen mijn schenen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo onderhand er aan gewent geraakt?
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.quote:
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebakquote:Op donderdag 1 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Er moet weer een gezellige meet komen met zn allenNu zie ik alleen Bart, Chantal en Raph nog.
Burkini?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebak
Nou en, erger kan dan toch niet. Het kan alleen maar beter worden daarnaquote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.
wanneer is hemelvaart?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebak
Vast welquote:
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb, want 14 mei is mijn laatste stage dag en dan heb ik ook nog eens verplicht vrij van stagequote:
Dan ga ik heul niet meer ver wegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou en, erger kan dan toch niet. Het kan alleen maar beter worden daarna![]()
![]()
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs konquote:
13 mei is Raph jarigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb, want 14 mei is mijn laatste stage dag en dan heb ik ook nog eens verplicht vrij van stage![]()
Ik ben wel een keer zittend naast de bank met mijn hoofd op de bank in slaap gevallenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs kon
Oke, bij wie blijven we dit x pitten?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..![]()
We kunnen toch ook daar ergens in de buurt meten zodat als het zo ver is dat jij dan weg kanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik heul niet meer ver weg
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..![]()
Ik heb vaak zat op vreemde plaatsen geslapenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs kon
Ik ben een x op schouders en knieeen in slaap gevallen, met m;n kont fier omhoogquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer zittend naast de bank met mijn hoofd op de bank in slaap gevallen
ligt er aan waar we zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, bij wie blijven we dit x pitten?
Elk kind wel. Ik was sowieso een raar kind, ik heb een halve muis opgegeten, m;n vader moest ;t koppie achter m;n kaken wegplukkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat op vreemde plaatsen geslapen
Ik wel! Onder mijn roze dekentje!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Gotrick het volgende:
Ik kan mij geen gekke slaap posities meer herinneren.. alleen een maandje of wat geleden toen sliep ik zittend op een make-shift bankje buiten
WTFquote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elk kind wel. Ik was sowieso een raar kind, ik heb een halve muis opgegeten, m;n vader moest ;t koppie achter m;n kaken wegplukken
61, leuke uitdagingquote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
Oke, zal ik nog 11 posts maken vandaag, of nog 61?
Ja, maar ik ging toch al niet en dan is er weer een meet hier in de buurt, da's niet zo eerlijk voor de mensen die dan steeds zo ver moeten reizenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
We kunnen toch ook daar ergens in de buurt meten zodat als het zo ver is dat jij dan weg kan
Ssstt!!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel! Onder mijn roze dekentje!
Dat is waar. Maar anders zit ik ook een uur zonder FOK!quote:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn waarbij het kan. Bij Bart kunnen geen mensen blijven pitten, bij Erwin niet. En de rest zo ongeveer woont nog bij ouders. Of heeft nog aanhang.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
ligt er aan waar we zijn![]()
Maar ik ben nu douchen bis zo
Daarom.. 61 is opzich niet erg moeilijk in een uur, gewoon 1 per minuut.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar anders zit ik ook een uur zonder FOK!
Wel lastig altijd, zo'n meetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn waarbij het kan. Bij Bart kunnen geen mensen blijven pitten, bij Erwin niet. En de rest zo ongeveer woont nog bij ouders. Of heeft nog aanhang.
Katquote:
Ik heb er eens 100 in een half uur gedaan, dus een probleem is het nietquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Daarom.. 61 is opzich niet erg moeilijk in een uur, gewoon 1 per minuut.
Inderdaad. Om nou met z;n allen een hotel te boeken.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KatHalve muis opgegeten, de rest laten liggen, ik de rest op willen eten
Ik ben anders toen wel bij Bart blijven slapen hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn waarbij het kan. Bij Bart kunnen geen mensen blijven pitten, bij Erwin niet. En de rest zo ongeveer woont nog bij ouders. Of heeft nog aanhang.
Beetje duurquote:Op donderdag 1 april 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Om nou met z;n allen een hotel te boeken.
Je bent gewoon (te) snelquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er eens 100 in een half uur gedaan, dus een probleem is het niet
Geen idee. Heel jong.quote:
Jep. Maar daar kunnen maar 2 mensen extra blijven slapen. Denk niet dat er iemand is die bij Bart en mij in bed wil slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben anders toen wel bij Bart blijven slapen hoor
Idd. Of we moeten jeugdherberg doen.quote:
Profielquote:Op donderdag 1 april 2010 23:01 schreef Gotrick het volgende:
Waar kon je je postcount ook alweer zien?
Maar maar maar..we bleven met z'n 5-en slapen toenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Heel jong.
[..]
Jep. Maar daar kunnen maar 2 mensen extra blijven slapen. Denk niet dat er iemand is die bij Bart en mij in bed wil slapen.
Ik ook, nog niet zo lang geleden @:quote:
Dat paste ook al niet tochquote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar..we bleven met z'n 5-en slapen toen![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, nog niet zo lang geleden @:
Serieusquote:
Die had ik in februari ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SerieusIn oktober ofzo had ik de 10k.
Die datumquote:
Mijn verjaardagquote:
Bed uitgepest he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat wist ik nietquote:
Ook die van Kurt Cobain overigensquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bed uitgepest he?Ik werd geplet tegen een ijskoude muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
verlaad?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ook die van Kurt Cobain overigens
Tijd voor een verlaad verjaardags topic?![]()
Ben je nog chagrijnig of is je hoofd nu ook leeg?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Glas bijna leeg, batterij bijna leeg, volgens mij wordt ;t tijd om m;n bed op te zoeken.![]()
![]()
Die muur is kutquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd geplet tegen een ijskoude muur
quote:
Niet meer zo chagrijnig, m;n hoofd is niet leeg, ook niet licht ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ben je nog chagrijnig of is je hoofd nu ook leeg?
Die goot heb ik niet meegemaakt, toen lag ik al heerlijk warm tegen Huppel aanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die muur is kutDie goot in zijn bed ook, want daar lig ik altijd in, om de een of andere reden.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:13 schreef Gotrick het volgende:
Moah, misschien ook langzaam maar tijd voor mijn bedje...
Behalve Suikersnoepjequote:
Ech nie. Ik kijk Pauw en Witteman. Over een eigen risico van 700 nog wat euroquote:Op donderdag 1 april 2010 23:14 schreef Gotrick het volgende:
De rest valt zo te zien ook al inslaap achter hun pc/laptop
Nou, ik val stiekem wel bijna in slaap hoorquote:
Ohquote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik val stiekem wel bijna in slaap hoor
Dat schiet al op... straks ben je nog te snelquote:
Dan stop ik maar even hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat schiet al op... straks ben je nog te snel
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Het is ook zo makkelijk tellen als ik deze maand alleen maar op ronde getallen uit kom
250 per dagquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
250 per dag30 x 250 = 7500
![]()
Onrealistisch maar wel leuk.
Populairrrrrrquote:Op donderdag 1 april 2010 23:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
Shit.. wil ik slapen spreekt iedereen mij weer aan op msn..
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de maand cijfers van maart, hopelijk ben ik een eindje gezaktquote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Doe mij je msn dan eensquote:Op donderdag 1 april 2010 23:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
Shit.. wil ik slapen spreekt iedereen mij weer aan op msn..
Die zijn er alquote:Op donderdag 1 april 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de maand cijfers van maart, hopelijk ben ik een eindje gezakt
Dan heb ik wel ineens meer dan 21000 posts eind april.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar ik wil wel slapen hequote:
Bohhh... nondeju zeg Lunaquote:Op donderdag 1 april 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heb ik wel ineens meer dan 21000 posts eind april.
En als ik in mei dan ook 7500 posts maak, dan sta ik bijna in de top 500quote:
Ninja editquote:Op donderdag 1 april 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als ik in mei dan ook 7500 posts maak, dan sta ik bijna in de top 500
Je heb een PM trouwensquote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat aantal post gisteren meer had gemaakt had ik er 15 k gehad
Hoe weet je dat?!quote:
bij mij ook nietquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter...mijn Frans is niet meer wat het geweest is
Fransquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter...mijn Frans is niet meer wat het geweest is
nou...zit ik op facebook, zit er ineens een oud vakantievriendje tegen me aan te praten..in het Frans!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij mij ook nietniet dat het ooit veel geweest was
Ghehehehe.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...zit ik op facebook, zit er ineens een oud vakantievriendje tegen me aan te praten..in het Frans!
Google translate kan je misschien wel helpenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...zit ik op facebook, zit er ineens een oud vakantievriendje tegen me aan te praten..in het Frans!
neh, ik doe het lekker zelf...en hij kan tegenwoordig ook een beetje engelsquote:Op donderdag 1 april 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Google translate kan je misschien wel helpen
quote:
murp was best "dreigend"quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef murp het volgende:
De OP haal ik er dan uit, wees blij dat jullie een SC hebben
das minder maar het zonnetje schijnt dus begin de dag met een lachquote:
Ja, recht op mijn scherm, dus ik zie nietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
das minder maar het zonnetje schijnt dus begin de dag met een lach![]()
vervelendquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, recht op mijn scherm, dus ik zie niets![]()
Lekker op het balkon gaan zitten danquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, recht op mijn scherm, dus ik zie niets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |