Ninja editquote:Op donderdag 1 april 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als ik in mei dan ook 7500 posts maak, dan sta ik bijna in de top 500
Je heb een PM trouwensquote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat aantal post gisteren meer had gemaakt had ik er 15 k gehad
Hoe weet je dat?!quote:
bij mij ook nietquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter...mijn Frans is niet meer wat het geweest is
Fransquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter...mijn Frans is niet meer wat het geweest is
nou...zit ik op facebook, zit er ineens een oud vakantievriendje tegen me aan te praten..in het Frans!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij mij ook nietniet dat het ooit veel geweest was
Ghehehehe.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...zit ik op facebook, zit er ineens een oud vakantievriendje tegen me aan te praten..in het Frans!
Google translate kan je misschien wel helpenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...zit ik op facebook, zit er ineens een oud vakantievriendje tegen me aan te praten..in het Frans!
neh, ik doe het lekker zelf...en hij kan tegenwoordig ook een beetje engelsquote:Op donderdag 1 april 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Google translate kan je misschien wel helpen
quote:
murp was best "dreigend"quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef murp het volgende:
De OP haal ik er dan uit, wees blij dat jullie een SC hebben
das minder maar het zonnetje schijnt dus begin de dag met een lachquote:
Ja, recht op mijn scherm, dus ik zie nietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
das minder maar het zonnetje schijnt dus begin de dag met een lach![]()
vervelendquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, recht op mijn scherm, dus ik zie niets![]()
Lekker op het balkon gaan zitten danquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, recht op mijn scherm, dus ik zie niets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |