ja het is inderdaad wel eens sneller gegaanquote:
Zwemmeet!quote:
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uitquote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
Zwemmeet!![]()
Maar jij zwemt ons er allemaal uit, je bent veels te snel voor mij
Trustequote:
Ja nouja, jammer dan. We gaan toch zeker niet allemaal wedstrijdjes doen he.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zwemmeet!![]()
Maar jij zwemt ons er allemaal uit, je bent veels te snel voor mij
Thats a dealquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uit
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Een clown! Haal hem weg, haal hem weg!quote:
Hoe wil je dat doenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als wij samen werken zwemt ze ons er niet uit
Je mag 1x een baantje trekken om te laten zien hoe snel je bent, goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nouja, jammer dan. We gaan toch zeker niet allemaal wedstrijdjes doen he.Dat doe ik al vaak genoeg.
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zoek die van naatje, die moet er ook bij.
Whutquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.
Valsspeler.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo moeilijk te raden is
Ik ook, hoorde ;t van Chantal.quote:
Wat fijn dat we zelf ook eens wat mogen bedenken...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon eruit halen. Mag niet van de grote blauwe mensen, anders gaat deze SC ook weer weg.
Nouja, dan ben je wel mooi gediskwallificeerd en kom je alsnog onderaan de lijst.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was de regel wij het snelste was niet hoe
Jammer..quote:
Alsof mij dat zo veel uit maaktquote:Op donderdag 1 april 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, dan ben je wel mooi gediskwallificeerd en kom je alsnog onderaan de lijst.
Dan ben je laatste!quote:
Jij hebt me al vaak genoeg gezienquote:
Ja, maar ja maar..iets met badpakken en haatquote:
nu al vaak genoegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt me al vaak genoeg gezien
Dan toch in een bikini...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja maar..iets met badpakken en haat
Daar heb je FB voor.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn dat we zelf ook eens wat mogen bedenken...
vaker dan de rest..ongeveer...denk ik...misschien...winnen 2 het nog van jouquote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
nu al vaak genoegof gewoon vaker dan de rest
En ik sta laatste..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vaker dan de rest..ongeveer...denk ik...misschien...winnen 2 het nog van jou
Dan krijgt de rest van de mensen in het zwembad een traumaquote:
Volgens mij 3 of 4quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vaker dan de rest..ongeveer...denk ik...misschien...winnen 2 het nog van jou
Ja hoor, gezelliequote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil Rick weer zien.
Rickieeee mag ik bij jou komen logeren dit weekend?![]()
![]()
Als je valsspeelt?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij staat er dan toch een dnf bij mijn naam een geen plaats
Marijke versla je sowieso nooit nee..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij 3 of 4, van 1tje kan ik ook moeilijk winnen
Ja denk het welquote:
Dat weet jij beter dan dat ik doe, van een paar andere weet ik het wel zeker dat ze je vaker gezien hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke versla je sowieso nooit nee..
Maar nu ik er over nadenk heb ik er inderdaad meer meer gezien dan jou
quote:
Marijke op 1, nijn op 2, dan Ping en Alexxxxx nog en dan jij toch echt denk ik hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan dat ik doe, van een paar andere weet ik het wel zeker dat ze je vaker gezien hebben
Ik denk dat je Remco ook wel vaker gezien hebt, maar dan kan het wel kloppenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke op 1, nijn op 2, dan Ping en Alexxxxx nog en dan jij toch echt denk ik hoor
En toch een keer een datum is ook wel handigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Maar waar gaan we dan zwemmen?Welk zwembad?
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Maar waar gaan we dan zwemmen?Welk zwembad?
Misschien eens in pub kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, waar is Pownijn eigenlijk gebleven? Als die meegaat ben ik kansloos.
Lastig.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maar
En wat moet ik er dan mee?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vervelende ex in de aanbieding, gratis af te halen in Leeuwarden
Ja, maar die tel ik niet mee omdat ik daar op fok niets mee doequote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je Remco ook wel vaker gezien hebt, maar dan kan het wel kloppen
Kan het stofzuigen en wassen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vervelende ex in de aanbieding, gratis af te halen in Leeuwarden
Mja, misschien maar een zwembad pakken dat centraal ligt voor iedereen.quote:
NIJNJA?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat een kloon was
Das waar, maar het is toch een fokker en om die reden telde ik hem dus ookquote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die tel ik niet mee omdat ik daar op fok niets mee doe
Tiki badquote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mja, misschien maar een zwembad pakken dat centraal ligt voor iedereen.
Joure!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maar
In elkaar vouwen en gebruiken als bowlingbalquote:
Is mijn strike kans wel groter als die ik nu hebquote:Op donderdag 1 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In elkaar vouwen en gebruiken als bowlingbal
Denk het niet. Je kan ;m wel als boksbal gebruiken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kan het stofzuigen en wassen?
Zo ja dan ben ik wel geïnteresseerd in een ruil.
WTF, en ik maar denken dat er twee waterpolo'ers zijn.quote:
Sjiek.. waarmee voed ik het?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk het niet. Je kan ;m wel als boksbal gebruiken.
Oh, doet ie aan waterpolo?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF, en ik maar denken dat er twee waterpolo'ers zijn.
Oh dan kan ik mijn specialiteit doenquote:
Raap me opquote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Desnoods voer je hem zijn kopkaas.quote:
Hoe schattigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja voor vrijzwemmen welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Er vanaf vallen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan kan ik mijn specialiteit doen![]()
Doe nou niet, dit was een 1 april grap hequote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan kan ik mijn specialiteit doen![]()
[..]
Raap me op
Smoesjesquote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou niet, dit was een 1 april grap he![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja voor vrijzwemmen wel
Sowieso de buitenbadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen kut dat ;t daar stikt van de wespen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zag jou er wel voor aan om uit te glijden, en dan zo plat op je rug het water in te gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee ik spring er nog wel vanaf, maar bommen
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag jou er wel voor aan om uit te glijden, en dan zo plat op je rug het water in te gaan
Ik van een 5 meter plank in Duitsland. DAT IS PAS LEUKquote:Op donderdag 1 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan maak ik me nog wel rond om niet veel au te krijgen
Maar heb ook al eens vanaf 6 meter gesprongenen dat was niet in een zwembad
![]()
Sukkelquote:Op donderdag 1 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan maak ik me nog wel rond om niet veel au te krijgen
Maar heb ook al eens vanaf 6 meter gesprongenen dat was niet in een zwembad
![]()
Dat is het ook, duurt alleen even voordat je in het water bentquote:Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik van een 5 meter plank in Duitsland. DAT IS PAS LEUK
Pics or it didn´t happen!quote:
Wat schuift het?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
godvergloeiendetouwtakkes
Iemand die m;n ex even om wil leggen toevallig?
Dat is wel een eindje naar benedenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Dit ding:
[ afbeelding ]
De bovenste is trouwens 10 meter maar die is nooit open als ik daar ben
Leuker werk vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niet, moet toch wat doen om je werk leuk te houden
Levenslange adoratie.quote:
Meer 25 graden klaar met werk en zin in plozen hebben, is een heftruck en waterbassin nog ergens goed voorquote:
Das wel pijnlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Whut![]()
Geen foto's van mij.
Maar wel een waar ik er bij op sta. Ik ben er echt vanaf geweest want als je terug gaat dan pleur je 5 meter van het gladde trappetje naar beneden
[ afbeelding ]
Hell no dat ik daaraf gaquote:Op donderdag 1 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Dit ding:
[ afbeelding ]
De bovenste is trouwens 10 meter maar die is nooit open als ik daar ben
Leuke hoogtequote:Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Whut![]()
Geen foto's van mij.
Maar wel een waar ik er bij op sta. Ik ben er echt vanaf geweest want als je terug gaat dan pleur je 5 meter van het gladde trappetje naar beneden
[ afbeelding ]
Hoogtevrees, hell noquote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
1x gaan en dan wil je niet meer anders
Daar moet een piemel in.quote:
Grappig die momentopnamequote:
Dat is sowieso niet leuk.quote:
quote:
Ja, maar ik lijk ook zo'n robot, zo met die spiegelglazenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar ik lijk ook zo'n robot, zo met die spiegelglazen
Echt wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die opmerking had ik niet van jou verwacht
Ik ook niet eigenlijk...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die opmerking had ik niet van jou verwacht
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
Schroef erachter en varen maar met Luna
Jawel!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
ik zeg het altijd tegen bart als hij gaapt![]()
![]()
En probeert ie dan zijn eigen leuter erin te krijgen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
ik zeg het altijd tegen bart als hij gaapt![]()
![]()
Nee, hij geeft me the evil look dan. Of hij probeert z;n pielemuis in mijn muil te douwen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En probeert ie dan zijn eigen leuter erin te krijgen?
Of hij slaat me.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij geeft me the evil look dan. Of hij probeert z;n pielemuis in mijn muil te douwen.
je hebt ons meegemaakt met de kartmeet, ik doe hem meer pijn dan hij mij.quote:
Hij probeert nog steeds mijn kont blauw te krijgen.quote:
Hoezo onderhand er aan gewent geraakt?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je hebt ons meegemaakt met de kartmeet, ik doe hem meer pijn dan hij mij.
[..]
Hij probeert nog steeds mijn kont blauw te krijgen.Het wil inet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je hebt ons meegemaakt met de kartmeet, ik doe hem meer pijn dan hij mij.
[..]
Hij probeert nog steeds mijn kont blauw te krijgen.Het wil inet.
Ik word sowieso niet blauw, alleen mijn schenen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo onderhand er aan gewent geraakt?
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |