Marijke versla je sowieso nooit nee..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij 3 of 4, van 1tje kan ik ook moeilijk winnen
Ja denk het welquote:
Dat weet jij beter dan dat ik doe, van een paar andere weet ik het wel zeker dat ze je vaker gezien hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke versla je sowieso nooit nee..
Maar nu ik er over nadenk heb ik er inderdaad meer meer gezien dan jou
quote:
Marijke op 1, nijn op 2, dan Ping en Alexxxxx nog en dan jij toch echt denk ik hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan dat ik doe, van een paar andere weet ik het wel zeker dat ze je vaker gezien hebben
Ik denk dat je Remco ook wel vaker gezien hebt, maar dan kan het wel kloppenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke op 1, nijn op 2, dan Ping en Alexxxxx nog en dan jij toch echt denk ik hoor
En toch een keer een datum is ook wel handigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Maar waar gaan we dan zwemmen?Welk zwembad?
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Maar waar gaan we dan zwemmen?Welk zwembad?
Misschien eens in pub kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, waar is Pownijn eigenlijk gebleven? Als die meegaat ben ik kansloos.
Lastig.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in een zwembad gezwommen... kies jij anders maar
En wat moet ik er dan mee?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vervelende ex in de aanbieding, gratis af te halen in Leeuwarden
Ja, maar die tel ik niet mee omdat ik daar op fok niets mee doequote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je Remco ook wel vaker gezien hebt, maar dan kan het wel kloppen
Kan het stofzuigen en wassen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vervelende ex in de aanbieding, gratis af te halen in Leeuwarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |