Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebakquote:Op donderdag 1 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Er moet weer een gezellige meet komen met zn allenNu zie ik alleen Bart, Chantal en Raph nog.
Burkini?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebak
Nou en, erger kan dan toch niet. Het kan alleen maar beter worden daarnaquote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.
wanneer is hemelvaart?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebak
Vast welquote:
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb, want 14 mei is mijn laatste stage dag en dan heb ik ook nog eens verplicht vrij van stagequote:
Dan ga ik heul niet meer ver wegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou en, erger kan dan toch niet. Het kan alleen maar beter worden daarna![]()
![]()
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs konquote:
13 mei is Raph jarigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb, want 14 mei is mijn laatste stage dag en dan heb ik ook nog eens verplicht vrij van stage![]()
Ik ben wel een keer zittend naast de bank met mijn hoofd op de bank in slaap gevallenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs kon
Oke, bij wie blijven we dit x pitten?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..![]()
We kunnen toch ook daar ergens in de buurt meten zodat als het zo ver is dat jij dan weg kanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik heul niet meer ver weg
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..![]()
Ik heb vaak zat op vreemde plaatsen geslapenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs kon
Ik ben een x op schouders en knieeen in slaap gevallen, met m;n kont fier omhoogquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer zittend naast de bank met mijn hoofd op de bank in slaap gevallen
ligt er aan waar we zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, bij wie blijven we dit x pitten?
Elk kind wel. Ik was sowieso een raar kind, ik heb een halve muis opgegeten, m;n vader moest ;t koppie achter m;n kaken wegplukkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat op vreemde plaatsen geslapen
Ik wel! Onder mijn roze dekentje!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Gotrick het volgende:
Ik kan mij geen gekke slaap posities meer herinneren.. alleen een maandje of wat geleden toen sliep ik zittend op een make-shift bankje buiten
WTFquote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elk kind wel. Ik was sowieso een raar kind, ik heb een halve muis opgegeten, m;n vader moest ;t koppie achter m;n kaken wegplukken
61, leuke uitdagingquote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
Oke, zal ik nog 11 posts maken vandaag, of nog 61?
Ja, maar ik ging toch al niet en dan is er weer een meet hier in de buurt, da's niet zo eerlijk voor de mensen die dan steeds zo ver moeten reizenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
We kunnen toch ook daar ergens in de buurt meten zodat als het zo ver is dat jij dan weg kan
Ssstt!!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel! Onder mijn roze dekentje!
Dat is waar. Maar anders zit ik ook een uur zonder FOK!quote:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn waarbij het kan. Bij Bart kunnen geen mensen blijven pitten, bij Erwin niet. En de rest zo ongeveer woont nog bij ouders. Of heeft nog aanhang.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
ligt er aan waar we zijn![]()
Maar ik ben nu douchen bis zo
Daarom.. 61 is opzich niet erg moeilijk in een uur, gewoon 1 per minuut.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar anders zit ik ook een uur zonder FOK!
Wel lastig altijd, zo'n meetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn waarbij het kan. Bij Bart kunnen geen mensen blijven pitten, bij Erwin niet. En de rest zo ongeveer woont nog bij ouders. Of heeft nog aanhang.
Katquote:
Ik heb er eens 100 in een half uur gedaan, dus een probleem is het nietquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Daarom.. 61 is opzich niet erg moeilijk in een uur, gewoon 1 per minuut.
Inderdaad. Om nou met z;n allen een hotel te boeken.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KatHalve muis opgegeten, de rest laten liggen, ik de rest op willen eten
Ik ben anders toen wel bij Bart blijven slapen hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn waarbij het kan. Bij Bart kunnen geen mensen blijven pitten, bij Erwin niet. En de rest zo ongeveer woont nog bij ouders. Of heeft nog aanhang.
Beetje duurquote:Op donderdag 1 april 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Om nou met z;n allen een hotel te boeken.
Je bent gewoon (te) snelquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er eens 100 in een half uur gedaan, dus een probleem is het niet
Geen idee. Heel jong.quote:
Jep. Maar daar kunnen maar 2 mensen extra blijven slapen. Denk niet dat er iemand is die bij Bart en mij in bed wil slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben anders toen wel bij Bart blijven slapen hoor
Idd. Of we moeten jeugdherberg doen.quote:
Profielquote:Op donderdag 1 april 2010 23:01 schreef Gotrick het volgende:
Waar kon je je postcount ook alweer zien?
Maar maar maar..we bleven met z'n 5-en slapen toenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Heel jong.
[..]
Jep. Maar daar kunnen maar 2 mensen extra blijven slapen. Denk niet dat er iemand is die bij Bart en mij in bed wil slapen.
Ik ook, nog niet zo lang geleden @:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |