Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebakquote:Op donderdag 1 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Er moet weer een gezellige meet komen met zn allenNu zie ik alleen Bart, Chantal en Raph nog.
Burkini?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebak
Nou en, erger kan dan toch niet. Het kan alleen maar beter worden daarnaquote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want iedereen is op z;n mooist tijdens ;t zwemmen.
wanneer is hemelvaart?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als we het rond hemelvaart doen zorg ik waarschijnlijk wel voor gebak
Vast welquote:
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb, want 14 mei is mijn laatste stage dag en dan heb ik ook nog eens verplicht vrij van stagequote:
Dan ga ik heul niet meer ver wegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou en, erger kan dan toch niet. Het kan alleen maar beter worden daarna![]()
![]()
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs konquote:
13 mei is Raph jarigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
13 mei uit mijn hoofd als ik het goed heb, want 14 mei is mijn laatste stage dag en dan heb ik ook nog eens verplicht vrij van stage![]()
Ik ben wel een keer zittend naast de bank met mijn hoofd op de bank in slaap gevallenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs kon
Oke, bij wie blijven we dit x pitten?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..![]()
We kunnen toch ook daar ergens in de buurt meten zodat als het zo ver is dat jij dan weg kanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik heul niet meer ver weg
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, altijd positief denken... doen we gezellie nog wat dingen na het zwemmen..![]()
Ik heb vaak zat op vreemde plaatsen geslapenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik nou nooit he! Ik viel alleen midden op de overloop in slaap, zodat niemand er meer langs kon
Ik ben een x op schouders en knieeen in slaap gevallen, met m;n kont fier omhoogquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer zittend naast de bank met mijn hoofd op de bank in slaap gevallen
ligt er aan waar we zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, bij wie blijven we dit x pitten?
Elk kind wel. Ik was sowieso een raar kind, ik heb een halve muis opgegeten, m;n vader moest ;t koppie achter m;n kaken wegplukkenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat op vreemde plaatsen geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |