Dat paste ook al niet tochquote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar..we bleven met z'n 5-en slapen toen![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, nog niet zo lang geleden @:
Serieusquote:
Die had ik in februari ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SerieusIn oktober ofzo had ik de 10k.
Die datumquote:
Mijn verjaardagquote:
Bed uitgepest he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat wist ik nietquote:
Ook die van Kurt Cobain overigensquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bed uitgepest he?Ik werd geplet tegen een ijskoude muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
verlaad?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ook die van Kurt Cobain overigens
Tijd voor een verlaad verjaardags topic?![]()
Ben je nog chagrijnig of is je hoofd nu ook leeg?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Glas bijna leeg, batterij bijna leeg, volgens mij wordt ;t tijd om m;n bed op te zoeken.![]()
![]()
Die muur is kutquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd geplet tegen een ijskoude muur
quote:
Niet meer zo chagrijnig, m;n hoofd is niet leeg, ook niet licht ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ben je nog chagrijnig of is je hoofd nu ook leeg?
Die goot heb ik niet meegemaakt, toen lag ik al heerlijk warm tegen Huppel aanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die muur is kutDie goot in zijn bed ook, want daar lig ik altijd in, om de een of andere reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |