Goed plan. Loop zo ook maar effe naar buiten. Het zonnetje schijnt. Heerlijk.quote:
Oh, dat kan ik niet zien door de blauwe walm in de luchtquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed plan. Loop zo ook maar effe naar buiten. Het zonnetje schijnt. Heerlijk.
Dat blauwe is normaal. Zo hoort de lucht eruit te zien als het zonnetje schijnt. Woon je in het Ruhrgebied ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:41 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet zien door de blauwe walm in de lucht
Frutsquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat blauwe is normaal. Zo hoort de lucht eruit te zien als het zonnetje schijnt. Woon je in het Ruhrgebied ofzo?
Je voelde dat ik eraan kwam ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:41 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet zien door de blauwe walm in de lucht
Koosquote:
Ik ben er al!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KoosOp naar de geile wijven las ik
:
Nee gelukkig niet.quote:
Dat weet je tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Frutsel het volgende:
Kijk, daar kun je nog een puntje aan zuigen
quote:
Helaas. Een ander bedrijf in ons pand had tot voorkort twee geile rook-stagiaires. Maar die zijn alweer verdwenenquote:
Nee, dank je. Irritante aandachtsgeile lambal die Peter.quote:
Waar ging het over?quote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
Ik heb naar Zembla gekeken. Dat was veel enger.
In dit geval vond ik die moordenaar al een paar weken aandachtsgeil. Die gaf tenslotte zelf het interview met een lach, maar wilde het later weer niet. Puur en alleen omdat hij wist dat hij die kick nog een keer wilde voelen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dank je. Irritante aandachtsgeile lambal die Peter.
Ging toch over antibiotica en dieren?quote:
Ja klopt. Voornamelijk ging het over kippen, waarvan 90% is besmet met de ESBL bacterie die resistentie tegen antibiotica veroorzaakt in mensen en dieren. Steeds meer mensen raken besmet en er is nog maar 1 antibiioticum dat werkt. In 2007 stierven er 100 mensen aan en dat aantal zou inmiddels zijn verdubbeld per jaar.quote:
Niet overbodig, want het enige dat daar nog helpt is het vernietigen van dat regime,quote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef Frutsel het volgende:
Heb ik weggehaald, die zin is totaal overbodig.
Ach, het maakt ook niet uit, de essentie verandert niet en het strategisch bombarderen heb ik later volgens mij nog opgeworpen ergens.quote:Op maandag 12 april 2010 19:06 schreef Frutsel het volgende:
Zoals jij het schreef stond het er anders![]()
Als het over Israel zou gaan stond je ook vooraan in FB, laten we eerlijk zijn.
Tis niet de bedoeling dat een heel land of volk wordt "platgebombardeerd" Wees dan gewoon direct to the point en doel op de leiding/regime.
Jij had het erover dat heel Iran platgenuked moet worden. Als ik zoiets over Israel zou zeggen (wat ik overigens nitet van plan ben) dan sta jij vooraan om mij te beschuldigen van antisemitisme.quote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet overbodig, want het enige dat daar nog helpt is het vernietigen van dat regime,
strategisch bombarderen is dus wel degelijk van enorm belang.
Niet bij mijn weten. En het maakt wel degelijk uit of je zegt dat een heel land of een regime gebombardeerd moet worden. Je zit altijd bovenop de Israëltopics om te kijken of mensen niets verkeerds zeggen, maar zelf laat je je over Iran vaker zeer ongenuanceerd uit.quote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ach, het maakt ook niet uit, de essentie verandert niet en het strategisch bombarderen heb ik later volgens mij nog opgeworpen ergens.
Jij ookquote:Op maandag 12 april 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten. En het maakt wel degelijk uit of je zegt dat een heel land of een regime gebombardeerd moet worden. Je zit altijd bovenop de Israëltopics om te kijken of mensen niets verkeerds zeggen, maar zelf laat je je over Iran vaker zeer ongenuanceerd uit.
Zo'n onzin, bekijk het huidige topic maar, of een oud topic waar ik ook gerageerd heb.quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij had het erover dat heel Iran platgenuked moet worden. Als ik zoiets over Israel zou zeggen (wat ik overigens nitet van plan ben) dan sta jij vooraan om mij te beschuldigen van antisemitisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |