Blijkbaar iets mis gegaan met schoppen, want zag dat er allang overleg was geweest met OUD. Dus topic gaat naar OUD.quote:Op zondag 11 april 2010 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Per ongeluk kinderloos
Wat doet dit in NWS? Hoort dat niet in OUD? of LIF? Of R&P?
Dubbel stelletje hollanders zegquote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Amos_ het volgende:
Dubbeldip
wat een stelletje hollander
Nederlanders pakken massaal de tankmaffia aan
En ze worden nog bij bosjes doodgestoken ook:quote:
eentje dichtgestokenquote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze worden nog bij bosjes doodgestoken ook:
Ernstige steekpartij op school in Goor: zwaargewonde
Steekpartij op school Goor
Ik heb net nog iets weggehaald in de trend van "gewoon platnuken" en "nuke erop"...quote:Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef AryaMehr het volgende:
In hoeverre worden mensonwaardige reacties als ''plat bombarderen dat land'' hier getolereerd?
De reactie van DeParo in dit topic:quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb net nog iets weggehaald in de trend van "gewoon platnuken" en "nuke erop"...![]()
Dus liever niet, waar doel je op?
Idd, bedankt!quote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef Dagonet het volgende:
Alcoholgrens naar 18 jaar?
Nutteloze schop van een topic uit 2007
Hij zat per ongeluk in het verkeerde forum.quote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef Nielsch het volgende:
Waarom verwijderd die VBL-moderator Happel mijn anti-hooligan posts in " Tijdens bekerfinale moet die kankerstad weer plat" en laat hij opruiende posts van zijn hooliganvriendjes gewoon staan?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geweldige reactie, zoiets kan echt alleen een allochtoon schrijven
quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was je nou ook maar zo stoer op de sportschool
Sportschool weigert mijn abo op te zeggen
Je hele topic gaat toch nergens over verder, je OP staat zelfs vol aantoonbare leugens en dan toch volhouden.
Om een ban vragen op Fok! staat gelijk aan een ban krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:46 schreef wesp40 het volgende:
Nu kijkt ie naar mijn topic geschiedenis om mogelijke fouten op te zoeken
Wat een trieste gast is dit zeg. Als je dit soort iemand geen ban zou geven, wie dan wel?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |