quote:
Tis 1 april vandaagquote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ga je echt op zwart of is dat 1 april?
Je bent toch al in Nederland?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk binnenkort weer naar een Islamitische heilstaat.
Ik wilde ook een eigen subforum.. maar die had ik al zeiden zequote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk binnenkort weer naar een Islamitische heilstaat.
Naar Marokko, het land waar er geen sprake is van een huilende Amos, een blaffende Zienswijze of een scheldende Nikita.quote:
Hebben ze geen internet in Marokkoquote:Op donderdag 1 april 2010 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naar Marokko, het land waar er geen sprake is van een huilende Amos, een blaffende Zienswijze of een scheldende Nikita.
Ja ze hebben internet in Marokko, alleen gebruik je het daar al snel alleen voor daadwerkelijke praktische zaken. En niet om nutteloos op een forum rond te hangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Hebben ze geen internet in MarokkoJe kunt ook je internetafsluiting opzeggen ipv helemaal daarheen te reizen
Ook in Marokko zijn er huilende, blaffende en scheldende types te vinden maar daar hoor jij waarschijnlijk bij een meerderheidsgroep en merk je er niet zoveel van.
Ik ken geen enkel land waar er geen fascisten te vinden zijn, helaas.
Ben eigenlijk wel benieuwd of je nog op Paddy gaat reageren. Ze heeft drie posts geschreven in reactie op jouw vraag.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naar Marokko, het land waar er geen sprake is van een huilende Amos, een blaffende Zienswijze of een scheldende Nikita.
Welke vraag?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of je nog op Paddy gaat reageren. Ze heeft drie posts geschreven in reactie op jouw vraag.
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom maakt paddy van die vreemde statements in topics, waarop ik dan reageer en hetgeen weerleg, waarop zij dan kiest nooit meer in het topic te reageren.
Drie stuks, als je even doorleest kom je ze tegen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bedoel welke reactie van Paddy?
Tja, dat is voor mij nu te lang geleden om op te zoeken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Drie stuks, als je even doorleest kom je ze tegen.
Vind je het erg dat ik het topic niet weer omhoog ga kicken?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ah gevonden: VS: discriminatie van moslims in Europa
quote:Nu heb ik een vraag. Het bericht gaat over discriminatie vanuit de regeringen van Europese landen. Waarin discrimineert de Nederlandse regering moslims? (serieus)
Ik zie wel discriminatie tegenover westerse allochtonen, maar niet naar moslims.
Ik vraag dit aan de hand van deze
quote:as well as continued bans or restrictions on head scarves and burqa worn by Muslims in France, Germany and the Netherlands
Dit was de hele reactie....dus ook nog even een link naar mijn volledige reactie VS: discriminatie van moslims in Europaquote:Ik zie die dus niet. Wordt dus wel genoemd.
Zweden/Malmo....dat is pure discriminatie wat daar aan de gang is, met begrip van burgemeester.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Waaruit blijkt dat ze uitgesloten worden van hogere functies bij de gemeenten en overheidsinstellingen? Het is namelijk weldegelijk een voorstel, wel vreemd dat je hier dan weer niet het onderscheid tussen daadwerkelijke regelgeving en voorstellen ziet.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:48 schreef paddy het volgende:
Dit was de hele reactie....dus ook nog even een link naar mijn volledige reactie VS: discriminatie van moslims in Europa
Discriminatie van westerse allochtonen...is dus voorgesteld door de PVDA en GL door ze uit te sluiten van hogere functies bij de gemeenten en overheidsinstellingen. Was blijkbaar geen voorstel alleen.
Dat niet reageren van mij daar is niet doelbewust gedaan in ieder geval.
Was een Novum bericht.quote:n de Nederlandse politietop heerst grote onvrede over het beleid om vrouwen en allochtonen voorrang te geven bij topbanen. Zeker tien blanke mannen hebben de politie al de rug toegekeerd omdat ze er bij sollicitaties niet doorheen kwamen. Dit schrijft het AD vandaag op basis van bronnen rond de politiekorpsen.
De Raad van hoofdcommissarissen erkent in de krant dat het beleid tot vertrekkers leidt, maar noemt geen aantallen. De ontevreden mannen vinden dat zij onterecht gepasseerd worden vanwege het beleid om meer vrouwen en allochtonen aan te nemen. Dat beleid geldt sinds 2005.
Een van de opgestapte politietopmannen kreeg te horen dat hij 'kon solliciteren tot hij blauw zag', maar toch pas na vrouwen en allochtonen aan de beurt zou komen. "Ik heb niets tegen vrouwen en allochtonen in de top, maar het gebeurt nu te geforceerd", zegt hij in de krant.
VVD-Kamerlid Fred Teeven maakt zich zorgen om het beleid. "Het slaat nergens op. Je moet de beste persoon kiezen en korpsen de diversiteit niet door de strot duwen. Er zijn nu eenmaal meer geschikte mannen, omdat er simpelweg meer mannen bij de politie zitten."
De politie laat in de krant weten geen reden zien het beleid aan te passen.
Je haalt twee berichten door elkaar. Zoals je ziet wordt er in dit bericht, wat over de politietop gaat, niet een onderscheid gemaakt tussen westerse en niet-westerse allochtonen.quote:
Lees ik het dan nu zo verkeerd? Ik zie er geen verschil in. PVDA en GL hamert dus op oude besluiten?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je haalt twee berichten door elkaar. Zoals je ziet wordt er in dit bericht, wat over de politietop gaat, niet een onderscheid gemaakt tussen westerse en niet-westerse allochtonen.Dit bericht heeft dan ook niets met het voorstel te maken van Groenlinks en de PVDA in Amsterdam.
PvdA en Groenlinks deden een voorstel met betrekking tot de gemeentelijke topfuncties. Een voorstel, dus niet ingevoerd. Bij de politietop is er kennelijk wel al zo'n soort regeling, maar daarbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen westerse of niet-westerse allochtonen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:31 schreef paddy het volgende:
Lees ik het dan nu zo verkeerd? Ik zie er geen verschil in. PVDA en GL hamert dus op oude besluiten?
Het betreft verschillende onderwerpen. Het voorstel van GL/PVDA is niet ingevoerd en betrof topfuncties binnen de gemeente. Bij politie is er wel een voorkeursbeleid ingevoerd, maar daar wordt gesproken over vrouwen (ja dus ook autochtonen) en allochtonen (zowel westers als niet-westers).quote:Wat hebben die voorstellen dan voor zin wanneer het eigenlijk al in is gevoerd?
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om de zin waarin je zegt dat westerse allochtonen gediscrimineerd zouden worden - je maakt dus zelf nadrukkelijk het onderscheid.quote:En nu denk ik dus niet in blank en getint, want een allochtoon is een allochtoon en veel Turken, chinezen, Indonesische, Marokkanen etc etc zijn ook al gewoon autochtoon.
Jep. Je hebt daar gewoon skigebieden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen noodweer meenemen of mee terugnemen he
Valt daar eigenlijk wel eens sneeuw?
Het discriminerende voorstel is dus wel gedaan. Is niet doorgevoerd...is het al afgewezen dan? Kan je mij daar een bron van geven?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
PvdA en Groenlinks deden een voorstel met betrekking tot de gemeentelijke topfuncties. Een voorstel, dus niet ingevoerd.
Oké, maar dus nog discriminerend...je weet hoe ik daar over denk en hoe het op te lossen zou zijn.quote:Bij de politietop is er kennelijk wel al zo'n soort regeling, maar daarbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen westerse of niet-westerse allochtonen.
Zie antwoord hierbovenquote:Het betreft verschillende onderwerpen. Het voorstel van GL/PVDA is niet ingevoerd en betrof topfuncties binnen de gemeente.
Zie antwoord hierbovenquote:Bij politie is er wel een voorkeursbeleid ingevoerd, maar daar wordt gesproken over vrouwen (ja dus ook autochtonen) en allochtonen (zowel westers als niet-westers).
Oké, zal het anders zeggen; PVDA en GL doet discriminerende voorstellen in de Gemeente Amsterdam (Nederland). Voorstellen die discriminerend zijn tegenover westerse allochtonen en autochtonen.quote:Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om de zin waarin je zegt dat westerse allochtonen gediscrimineerd zouden worden - je maakt dus zelf nadrukkelijk het onderscheid.
Goed plan. Loop zo ook maar effe naar buiten. Het zonnetje schijnt. Heerlijk.quote:
Oh, dat kan ik niet zien door de blauwe walm in de luchtquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed plan. Loop zo ook maar effe naar buiten. Het zonnetje schijnt. Heerlijk.
Dat blauwe is normaal. Zo hoort de lucht eruit te zien als het zonnetje schijnt. Woon je in het Ruhrgebied ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:41 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet zien door de blauwe walm in de lucht
Frutsquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat blauwe is normaal. Zo hoort de lucht eruit te zien als het zonnetje schijnt. Woon je in het Ruhrgebied ofzo?
Je voelde dat ik eraan kwam ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:41 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet zien door de blauwe walm in de lucht
Koosquote:
Ik ben er al!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KoosOp naar de geile wijven las ik
:
Nee gelukkig niet.quote:
Dat weet je tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Frutsel het volgende:
Kijk, daar kun je nog een puntje aan zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |