quote:
Tis 1 april vandaagquote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ga je echt op zwart of is dat 1 april?
Je bent toch al in Nederland?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk binnenkort weer naar een Islamitische heilstaat.
Ik wilde ook een eigen subforum.. maar die had ik al zeiden zequote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk binnenkort weer naar een Islamitische heilstaat.
Naar Marokko, het land waar er geen sprake is van een huilende Amos, een blaffende Zienswijze of een scheldende Nikita.quote:
Hebben ze geen internet in Marokkoquote:Op donderdag 1 april 2010 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naar Marokko, het land waar er geen sprake is van een huilende Amos, een blaffende Zienswijze of een scheldende Nikita.
Ja ze hebben internet in Marokko, alleen gebruik je het daar al snel alleen voor daadwerkelijke praktische zaken. En niet om nutteloos op een forum rond te hangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Hebben ze geen internet in MarokkoJe kunt ook je internetafsluiting opzeggen ipv helemaal daarheen te reizen
Ook in Marokko zijn er huilende, blaffende en scheldende types te vinden maar daar hoor jij waarschijnlijk bij een meerderheidsgroep en merk je er niet zoveel van.
Ik ken geen enkel land waar er geen fascisten te vinden zijn, helaas.
Ben eigenlijk wel benieuwd of je nog op Paddy gaat reageren. Ze heeft drie posts geschreven in reactie op jouw vraag.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naar Marokko, het land waar er geen sprake is van een huilende Amos, een blaffende Zienswijze of een scheldende Nikita.
Welke vraag?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of je nog op Paddy gaat reageren. Ze heeft drie posts geschreven in reactie op jouw vraag.
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom maakt paddy van die vreemde statements in topics, waarop ik dan reageer en hetgeen weerleg, waarop zij dan kiest nooit meer in het topic te reageren.
Drie stuks, als je even doorleest kom je ze tegen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bedoel welke reactie van Paddy?
Tja, dat is voor mij nu te lang geleden om op te zoeken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Drie stuks, als je even doorleest kom je ze tegen.
Vind je het erg dat ik het topic niet weer omhoog ga kicken?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ah gevonden: VS: discriminatie van moslims in Europa
quote:Nu heb ik een vraag. Het bericht gaat over discriminatie vanuit de regeringen van Europese landen. Waarin discrimineert de Nederlandse regering moslims? (serieus)
Ik zie wel discriminatie tegenover westerse allochtonen, maar niet naar moslims.
Ik vraag dit aan de hand van deze
quote:as well as continued bans or restrictions on head scarves and burqa worn by Muslims in France, Germany and the Netherlands
Dit was de hele reactie....dus ook nog even een link naar mijn volledige reactie VS: discriminatie van moslims in Europaquote:Ik zie die dus niet. Wordt dus wel genoemd.
Zweden/Malmo....dat is pure discriminatie wat daar aan de gang is, met begrip van burgemeester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |